Olen tuomassa saksasta kyseistä autoa (tarkalleen GMC Savana Explorer Limited SE G1500) saksasta ja tarkoitus olisi välttää valtava verosumma kevytkuorma-autoksi rekisteröimällä.
Laitehan on kutakuinkin sama kuin Chevroletin vastaava, mutta en ole onnistunut löytämään mistää auton kokonaispainoa, joka määrittää onko auto rekisteröitävä k-kuorma-autoksi vai henkilöautoksi.
Osaako joku kertoa ratkaisevan luvun?
GMC Savana Explorer kokonaispaino?
Chevy
2
133
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
GVWR ( Gross Vehicle Weight Rating = kokonaispaino ) kyseisellä ajoneuvolla on 7300 lbs. (3311 kg).
Jos haluat kevytkuorma-auton, sinun on valittava 2500 tai 3500 versio. - Chevy
Kiitos!
Täytyypä sitten vain löytää sellainen 2500 tai 3500 malli, kun
Ei ole varaa autoveroo näissä autoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808