Suosittelen perehtymään

Yksityislentokoneita

Uskonnon historiaan ja toimintaan.

tällä pääset alkuun,tietenkin tarkasteltuna terveellä kritiikillä.
Jos on aihetta oikaisuun, voi tämän nostaa erikseen käsittelyyn.

olkaa hyvät

http://veljesseura.org/tiedostot/30.pdf

12

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reeyyeye

      Kiitos linkistä. Pitääpäs lukea.

    • 58585858

      "Jos maailmalla sattuu jokin katastrofi, jossa myös tuon maan Jehovan todistajat joutuvat kärsimään
      aineellisia vahinkoja kaiken inhimillisen hädän ohella, Vartiotorni-seura ainoastaan avaa
      avustustilin ja pyytää maailmanlaajuista veljesseuraa tukemaan hädänalaisia veljiään. Vartiotorniseura ei rahoita avustustoimintaa omilta tileiltään. Suoraan Seuran kassasta virtaa vain välitöntä
      apua, jonka ainoa tarkoitus on pitää seurakunnat koossa."

      Aika mielenkiintoista. Seuralle kelpaa todistajien ilmainen työ ja rahat. Jopa kirjallisuus pitää itse maksaa. Mutta jos todistaja on hädässä ja pyytäisi apua seuralla jolla on rahaa paljon, ei apua tule.

      • 68585858

        "Soppajonoja tai muuta hyväntekeväisyyttä ei hädänalaisille ole Vartiotorni-seuran rahoilla
        kustannettuina missään. Ei edes Jehovan todistajille saati sitten ulkopuolisille "maailman ihmisille""


    • apua saanut

      hengellistä apua kyllä saa heiltä runsaasti.

      • 57474747

        se apu on keskimäärin teennäistä. iskeehän todistajat usein seuran kehoituksesta omaisensa menettäneeseenkin ihmiseen surun keskellä kaupatakseen uskontoaan. he esittävät kiinnostuneita mutta todellisuus on toinen. ihan sama kun uusi kasvo menee salille niin johan rakkauspommitetaan. sekin on teennäistä koska ei seuraa oikeasti kiinnosta ihmiset. se rakkaus on hyvin ehdollista ja karttaminen on yksi esimerkki siitä.


    • 58855858

      "Vartiotorni-seura toiminassaan antaa rahallisen edun ajaa hengellisten edelle.
      Esimerkkejä: Meksikossa Vartiotorni-seura piti vuosikaudet kokoukset ilman lauluja ja oli
      rekisteröitynyt "kulttuuriyhdistyksenä", jottei joutuisi sille taloudellisesti epäedullisen
      uskontolainsäädännön piiriin. Äänestäminen valtiollisissa vaaleissa sallittiin vuonna 1999,
      jotta Vartiotorni-seura voisi saada edullisemman verokohtelun Saksassa."

      • nyt narraat!

        *Meksikossa Vartiotorni-seura piti vuosikaudet kokoukset ilman lauluja *

        onko mehikossa laulaminen uskonnon tunnusmerkki?
        älä narroo, laulaaha ateistit ja uskonnottomatkii kokkouksissa.

        ja karaokepaariloissa.
        mehikossakii...


      • 557477447
        nyt narraat! kirjoitti:

        *Meksikossa Vartiotorni-seura piti vuosikaudet kokoukset ilman lauluja *

        onko mehikossa laulaminen uskonnon tunnusmerkki?
        älä narroo, laulaaha ateistit ja uskonnottomatkii kokkouksissa.

        ja karaokepaariloissa.
        mehikossakii...

        Ei kysymys ole siitä onko se meksikossa uskonno tunnusmerkki.

        kysymys on siitä että vt-seura huijasi meksikon valtiota että se ei olisi uskonto vaan kulttuurillinen yhdistys saadakseen taloudellista etua. taas kerran vt-seura valehteli.


      • linkki?
        557477447 kirjoitti:

        Ei kysymys ole siitä onko se meksikossa uskonno tunnusmerkki.

        kysymys on siitä että vt-seura huijasi meksikon valtiota että se ei olisi uskonto vaan kulttuurillinen yhdistys saadakseen taloudellista etua. taas kerran vt-seura valehteli.

        * Meksikossa Vartiotorni-seura piti vuosikaudet kokoukset ilman lauluja *
        missäs tämä "helmi" on luettavissa?


      • tutututututu
        linkki? kirjoitti:

        * Meksikossa Vartiotorni-seura piti vuosikaudet kokoukset ilman lauluja *
        missäs tämä "helmi" on luettavissa?

        Tämän ketjun avauksessa on linkki jossa siitä on. Asia ei ole uusi ja siitä se on ollut tiedossa muidenkin lähteiden kautta. googleta aiheesta.

        olennaista tässä ei ole se että he pitivät vuosia kokouksia ilman lauluja..olennaista on se syy miksi seura niin teki. se teki niin valehdellakseen meksikon valtiolle että ei ole uskonto.

        se että laulaminen liitetään uskonnollisuuteen on hassua ja outoa. mutta laki on laki vaikka se olisi hassu. ja vt-seura valehteli rahan takia kiertääkseen tätä hassua lakia. valehtelu on valehtelua aina.


    • no höh?

      pa$ka juttu.
      voi-voi

    • Suosittelen perehtymään tosiasioihin. "Kustannettuina missään ". Nyt lykkäsit
      sitä mistä jatkuvasti syytät VT järjestöä. On ollut Herätkää lehdessä suomesta
      kirjoitus, jossa on kirjaimellista apua annettu. Pieni vinkki liittyy rakennuksen
      s.o. perheen talon korjaukseen. Mutta, kun täällä kaikki tiedetään niin joku
      voisi etsiä sen kirjoituksen. Kirjoitus on kyllä olemassa. Perustuu tositapahtumaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe