Ta­val­li­set ih­mi­set al­koi­vat tun­tua

narskun eron syyt:

mi­tät­tö­mil­tä ja tyh­mil­tä, ja mi­nun oli vai­keaa ar­vos­taa ke­tään.
En voi­nut kun­nioit­taa sät­ky­nuk­ke­ja.
http://www.hs.fi/elama/Näin ajattelee narsisti/a1340531647897?ref=tf_iHSisboksi630

tunnen monta exää jotka on erotettu empatiakyvyttömyytensä takia.
viilanneet linssiin puolisoaan ja uskontovereitaan härskisti,
myös vanhempiaan, jo lapsena.

8

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narkissosecho

      Narsistilla on kovat luulot,
      huono itsetunto,
      jatkuva huomionkipeys ja tarve ihailuksi tulemiseen.

      Positiivista huomiota saadakseen
      hän on valmis tekemään ihan mitä tahansa.

      Jopa negatiivinen huomio on hänelle parempi vaihtoehto, kuin se, ettei hän saa huomiota lainkaan osakseen.
      siksi vihapuheitten nettiin kirjoittaminen apinan raivolla
      on monen narskun hobby 24/7.

    • varo narskuja

      Muiden kokeman onnistumisen tunteet, etenkin uskonnolliset,
      narsisti vähättelee,
      aliarvioi ja mitätöi....

      - sitä raivoisammin mitä enemmän
      ne tuntuvat satuttavan hänen omaa heikkoa itsetuntoaan.

    • 2221

      narsku manipuloi puolisoaan pahasti

    • 44488

      Vt-seura on narsistinen uskonto. Aina syytellään muita uskontoja ja leimataan kaikki muut "vääräksi uskonnoksi". Koko muu maailma on "paha" ja vain oma uskonto on hyvä. Pieleen menneet maailmanlopunennustukset sysätään jäsenten niskoille ja entiset jäsenet, jotka kertovat järjestön valheista, leimataan "luopioiksi".
      Vt-seura itse käyttää valtaa ja valehtelee. Sellainenko ihminen on narsistinen, joka irrottautuu tällaisesta?

      • 646447474

        Sen ylimielisempää ja narsistisempaa uskontoa saa hakea kuin VT-seura on. Se tekee ihmisistä narsisteja uskottelemalla heille että he ovat muiden yläpuolella ja parempia ja muut ovat huonoa seuraa. Joka eroaa tuosta uskonnosta on tervehtymässä ja tulossa järkiinsä.


      • uskis on puskis
        646447474 kirjoitti:

        Sen ylimielisempää ja narsistisempaa uskontoa saa hakea kuin VT-seura on. Se tekee ihmisistä narsisteja uskottelemalla heille että he ovat muiden yläpuolella ja parempia ja muut ovat huonoa seuraa. Joka eroaa tuosta uskonnosta on tervehtymässä ja tulossa järkiinsä.

        Joo ja voiko olla näin että tuo narsistinen asenne peilautuu rivitodistajien keskuuteen, koska aikaisemmin kuvittelin ex todistajien olevan niitä, jotka haukkuvat ja mustamaalaavat valheellisesti insaideri todistajia ja seuraa. ( no löytyyhän sitäkin )

        nyt olen oivaltanut, että tässä pelissä ei ole johdossa ex todistajat vaan seura ja sisäpiiriläiset, jotka valheellisesti ja vääristellen lokaavat ex todistajien "yleistä" mainetta esimerkiksi vertaamalla yksilötason kyseenalaisia töpeksyntöjä koskemaan koko ex todistajien /"maailmallisten" ryhmää.

        Kritiikit tyrmätään valheellisena välittömästi, ilman että sen puoleen osattaisiin esittää ensimmäistäkään vastalausetta tyyliin : "valhetta, hevosmiesten huhupuheita", joka sinänsä ei mielesäni riitä kumoamaan kritiikissä esitettyä asiaa.

        sen jälkeen heitetäänkin koko homma läskiksi ja viedään aihe sivuun ilman , että kukaan tuohon kritiikkiin pystyi vastauksen antamaan, miksiköhän?

        Yllättävän hanakkaa sakkia on koko vtseuran porukka tuomitsemaan ja mollaamaan riippumatta siitä, että välillä esitetään , ettei kukaan heistä tuomitse ketään.


        Jos minusta tai minun uskonnostani (jotai ei ole) esitettäisiin kritiikkiä, pyrkisin puolustautumaan ja selvittämään asian, ja ellen siihen kykene, on syytä katsastaa peiliin . Jos uskoisin ja väittäisin tomaatin olevan sininen, enkä pysty perustelemaan sitä, voi olla että minua on opetettu väärin. en minä siitä vihreiden,keltaisten, oranssien tai punaisten tomaattien kannattajia voi ruveta mollaamaan ja kääntää keskustelua kurkkujen käyryyteen sanomalla:

        " paskapuhetta, hevosmiesten juttuja nuo punaiset tomaatit ja käyrä kurkkukin oli kerran syntisessä käytössä yhdellä hevosmiehellä joten paskapuhetta"

        pakkohan minun olisi antaa tomaatin värissä periksi, riippumatta siitä, miten hevosmies on kurkkua käyttänyt, koska se ei muuta tomaattia siniseksi.


      • uskis o puskis
        uskis on puskis kirjoitti:

        Joo ja voiko olla näin että tuo narsistinen asenne peilautuu rivitodistajien keskuuteen, koska aikaisemmin kuvittelin ex todistajien olevan niitä, jotka haukkuvat ja mustamaalaavat valheellisesti insaideri todistajia ja seuraa. ( no löytyyhän sitäkin )

        nyt olen oivaltanut, että tässä pelissä ei ole johdossa ex todistajat vaan seura ja sisäpiiriläiset, jotka valheellisesti ja vääristellen lokaavat ex todistajien "yleistä" mainetta esimerkiksi vertaamalla yksilötason kyseenalaisia töpeksyntöjä koskemaan koko ex todistajien /"maailmallisten" ryhmää.

        Kritiikit tyrmätään valheellisena välittömästi, ilman että sen puoleen osattaisiin esittää ensimmäistäkään vastalausetta tyyliin : "valhetta, hevosmiesten huhupuheita", joka sinänsä ei mielesäni riitä kumoamaan kritiikissä esitettyä asiaa.

        sen jälkeen heitetäänkin koko homma läskiksi ja viedään aihe sivuun ilman , että kukaan tuohon kritiikkiin pystyi vastauksen antamaan, miksiköhän?

        Yllättävän hanakkaa sakkia on koko vtseuran porukka tuomitsemaan ja mollaamaan riippumatta siitä, että välillä esitetään , ettei kukaan heistä tuomitse ketään.


        Jos minusta tai minun uskonnostani (jotai ei ole) esitettäisiin kritiikkiä, pyrkisin puolustautumaan ja selvittämään asian, ja ellen siihen kykene, on syytä katsastaa peiliin . Jos uskoisin ja väittäisin tomaatin olevan sininen, enkä pysty perustelemaan sitä, voi olla että minua on opetettu väärin. en minä siitä vihreiden,keltaisten, oranssien tai punaisten tomaattien kannattajia voi ruveta mollaamaan ja kääntää keskustelua kurkkujen käyryyteen sanomalla:

        " paskapuhetta, hevosmiesten juttuja nuo punaiset tomaatit ja käyrä kurkkukin oli kerran syntisessä käytössä yhdellä hevosmiehellä joten paskapuhetta"

        pakkohan minun olisi antaa tomaatin värissä periksi, riippumatta siitä, miten hevosmies on kurkkua käyttänyt, koska se ei muuta tomaattia siniseksi.

        Ja ei, sininen tomaatti ja sen olemassaolo ei ole asian pointti.
        ihan vaan tiedoksi, ennenkuin joku keksii tarttua siihen.


    • Siis, taas löydään täällä kaikille narsistin leimaa otsaan. Jos jollain on ollut
      vaikea lapsuus älä viitsi täällä selllaisia ihmisiä alkaa nimittelemään. Tai yleensä
      ollut elämässään vaikeuksia.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe