kaikki äijät jotka ei tule mukaan synnytykseen niill puuttuu muna
vittu konpanee vihaks ei senn herkemppää tunnetta ole ai mistäkön puhun
odotus,,,,synnytäminnen
1
90
Vastaukset
Vaikka aloitus onkin mitä on, tekee silti mieli vastata.
Älä ole lapsellinen. Jos mies ei halua synnytykseen mukaan, se on oma valinta. Ei kenenkään ole pakko, eikä kaikista ole siihen.
Itse olin onnellinen, kun mieheni esikoisen aikaan ei tunkenut mukaan, eikä haitannut, että en mielellään olisi halunnutkaan. Olin niin peloissani, että menin mielummin sellaisen ihmisen kanssa, joka oli kyseisen tapahtuman jo kokenut. Se, että siellä olisi ollut toinen panikoija, olisi tehnyt tilanteesta lievästi sanoen kamalan.
Toiseen synnytykseen saa tulla mukaan, jos haluaa. Ja ilmeisesti lähteekin, jos vaan mukaan ehtii. Nyt on hieman rauhallisempi fiilis itsellä mennä synnyttämään, kun suurin piirtein tiedän miten homma etenee, jos menee niin kuin kuuluu. Ja nyt olen muutenkin rohkeampi asian suhteen, niin voin ottaa sen panikoijan sinne mukaan.
Synnytyksessä mukana olevan persoonan pitää pystyä rauhoittelemaan synnyttävää. Jos oisin ottanut ekaan synnytykseen mukaan mieheni, olisi ollut se rauhoittelijan työ minulla.. Uskokaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770