Kokemuksia otsikon koneesta? Plussia ja miinuksia...?
Myös kokemuksia muista miniläppäreistä kaivataan! Mitä suosittelet/mitä et ja miksi?
Kiitos!
Toshiba 10.1" minikannettava NB520-12C /Miniläppärit
4
219
Vastaukset
Huonona voisi pitää näitä:
- Aika vähän keskusmuístia
- Windows 7 Starter
- Muutenkin aika hidas
Jos laittaisit vielä 30 euroa lisää, niin saisit jo huomattavasti tehokkaamman mini-läppärin: http://www.jimms.fi/tuote/1225B-GRY043M- Karamelli
Kiitos tästä vapunen! :)
Muita kommentteja? - Karamelli
Ja tosiaan konetta olen miettimässä kakkoskoneeksi reissuun. Käyttö olisi lähinnä kirjoittamista ja netin selailua, ei mitään sen ihmeellisempää :)
- uusi netbook
Tuossa ketjussa on tarinaa miniläppäreistä, niiden valinnasta ja käytöstä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10743212#comment-55946872
Lue nimimerkkien "vapunen" ja "stara2000" kirjoitukset...ja minun kirjoitukseni myös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354330Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492293Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481412- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899