Vielä illalla se nojasi
ulkorakennuksen seinään
kuka sen vei
käytettynä ostettu
musta ja ruma
rakas silti mulle
uskollisesti se odotti
pitkän talven
kevätretkiä muistellen
metsäpolkuja menneiden kesien
nyt sen joku muu omistaa
rakkaan polkupyöräni
Kuka vei rakkaan...
14
114
Vastaukset
- Ich bin...
Kurjaa, jos rakkaasi toinen vei... Toivottavasti tuo kelmi osaa antaa rakkaallesi arvoisensa kohtelun ja hellää huolenpitoa..
- Liona
Sillä joka sen vei tai "lainasi" oli kai suurempi tarve vanhaan
mutta uskolliseen kulkuneuvooni.
Kiitos kommentistasi ich bin...!
miten nyt nautin
tuulen hyväilystä kasvoillani
kruunussani
ja kateista katseista
kun kiirehdin kotiin
taivaan itkiessä
kuin tuuli ...
kuka hyväilee nyt
kun sinäkään et ole vielä tullut ...
karmea pettymys on sinulle suotu
jos oli vielä kiire johonkin ...
ihmettelin alussa miten liona noin
mutta sitten loppu paljasti mistä kysymys ...
aivan mahtavan hyvin hyvä upea liona !!!- Liona
Tämä nyt oli vain realistinen kuvaus siitä millaista
elämä toisinaan on. Ehkäpä se löytyy jostain ojanreunasta. ja kuten
tuossa edellä jo mainitsin jollain toiselle siitä on ehkä
suurempi hyöty.
Kiitän taas kommentoinnistasi vastausrunolla!
- -harmajaneito-
Runo, jonka luomaan tunnelmaan lukija voi helposti samaistua! Itse asun maalla, joten ns. "hybridi" etuhaarukkajousituksella ja useilla, käyttämättömillä vaihteilla varustettu :) pyörä jää milloin minnekin, eikä sitä ole viety, vaikka tyttäreni, jonka kanssa sen jaamme, unohtaa lukitakin sen välillä. Saattaa olla moderniudessaan jopa hiukan arveluttava varkaus...
- Liona
Mukavaa jos joku pystyy samaistumaan tälläiseen arkiseen
juttuun. Voi olla arveluttava "varkaus" vai sanoisinko, "lainaus."
Kiitos kommentistasi harmajanneito! - -harmajaneito-
Liona kirjoitti:
Mukavaa jos joku pystyy samaistumaan tälläiseen arkiseen
juttuun. Voi olla arveluttava "varkaus" vai sanoisinko, "lainaus."
Kiitos kommentistasi harmajanneito!Heh. Jäin odottamaan vastaustasi, kun huomasin sinun niitä värkkäävän. Kirjoitin juuri itse tuonne runoihin yhden väläyksen aatoksistani. Harmajan majakka on oikein kaunis. MInä olen vain harmaja-neito :)
- ed
-harmajaneito- kirjoitti:
Heh. Jäin odottamaan vastaustasi, kun huomasin sinun niitä värkkäävän. Kirjoitin juuri itse tuonne runoihin yhden väläyksen aatoksistani. Harmajan majakka on oikein kaunis. MInä olen vain harmaja-neito :)
ja itse asiassa, sekoitin majakat. Ei se kaunis ollutkaan harmaja, vaan benkku.
- Liona
ed kirjoitti:
ja itse asiassa, sekoitin majakat. Ei se kaunis ollutkaan harmaja, vaan benkku.
Vaikkei tää mulle ollut tarkoitettukkaan, olis kiva tietää mikä on "benkku"
- -harmajaneito-
Liona kirjoitti:
Vaikkei tää mulle ollut tarkoitettukkaan, olis kiva tietää mikä on "benkku"
Bengtskärin majakka Hangon lähellä. Olen käynyt och det var vackert där ute! Jos olet nähnyt Raaseporin linnan rauniot, niin jotain samaa...
Polkupyörävarkaus ei ole koskaan kiva juttu mutta toivottavasti sinulle käy samoin kuin eräälle tuntemalleni henkilölle, jonka pyörä "vanha kirkkofillari" varastettiin ja se löytyikin yllättäen paikallisesta ojasta ja siihen oin kirjoitettu lappu: " PIDÄ PASKAS " ! ;D
...että toivossa on hyvä elää... ;)- Liona
Niin siinä varmaan käykin, en ole menettänyt toivoani.
Kiitti kommentoinnistasi!
- xxx
Oikein kiva kokonaisuus, pidin kovasti :)
- Liona
Hei xxx, kiva kun pidit. Yritin saada tähän kevyen sävyn
vaikka harmittikin kun totesin että joku oli vienyt rakkaan.. polkupyöräni.
Kiitos kommentistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560