Olen luottotiedoton, työtön sekä 2 koiraa omistava neiti. joten isäpuoleni joutui vuokraamaan minulle asunnon. Ymmärtäävätkö sossussa, kelassa tms tämän että nimi on vaan paperissa eikä se asu samassa asunnossa. Vai miten saan tukia elämiseen ennen kuin löydän töitä.
isäpuolen nimi vuokrasopimuksessa; tuet?
7
80
Vastaukset
- jagko
Tarkoitatko, että isäpuolesi on asunnossa kirjoilla sinun lisäksesi vai miten hän sen sinulle vuokrasi?
Lemppaa hänet äkkiä pois ja jättäkää vain sinut vuokralaiseksi. - -
Ei ymmärä, saat toimeentulotukea mutta en usko että vuokraan saat mitään kun ei ole vuokrasopimuksessa sun nimeä, kela ei ainakaan anna mitään.
- kjgbhkjgbhb
Vuokrasopimuksessa on minun nimi sekä isäpuoleni. Kirjoilla hän ei asunnossa ole vaan nimi on vain vuokrasopimuksessa
- SuoraanAsiaan
Aika miellyttävältä naiselta kuulostat. Luottotiedot menny, sossua tarivtaan ja vielä 2 koiraa. Olisit varmasti monelle yksityiselle ihmiselle unelma vuokralainen!
1) Mikäs neiti on koulutukseltaan ?
2) Neidin vuositulot vuosina 2010 ja 2011 ?
Mitäs töitä olet ajatellut sitten duunata ?- .!.. ..!.
Fiksummalta hän vaikuttaa, kuin sinä..
- jgbk.gv,
Minkäpä voit nuoruuden töppäilyille -.- koulutukseltani olen matkaluvirkailija ja vuosituloni eivät sinulle kuulu sitten pätkääkään.
- Kyllä pitäs saada
Ruokakunnaksi lasketaan ne henkilöt, jotka asuu kyseisessä osoitteessa ja jos isäpuolesi ei asu siinä, hän ei myöskään ole ruokakuntaa. Monellahan on puhelinliittymät, nettiliittymät, sähkösopparit ja vakuutuksetkin toisen henkilön nimissä, koska luottotietohäiriö estää saamasta omille nimille. Ratkaisevaa tässä on nyt kuitenkin se, kuka kyseisessä osoitteessa asuu, sama homma myös siinä, kuka asuu sähkösopimuksen käyttöpaikkaosoitteessa jne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697