Jokainen kaipaa rakkautta, muodossa tai toisessa.

Occasional lover

Joskus ne tavat, joilla sitä rakkautta yrittää saada muodostavat esteen toiveen toteutumiselle. Vääriä tapoja ovat käsitykseni mukaan:
- vaatiminen
- kiristäminen
- uhkailu
- kilpailuttaminen
- mustasukkaisuuden herättäminen
- totuuden muuntelu tai peittele hyväksynnän saamiseksi
- jättäminen
- lähesty ja pakene- tekniikka
Ihminen joka toivoo rakkautta ja samalla toimii noin, estää itseltään tosiasiassa toiveiden toteutumisen. Pahalla ei koskaan voi saavuttaa hyvää. Pitkällä tähtäimellä joutuu aina vastaamaan teoistaan. Mallit jotka eivät toimi on hylättävä. Usko pois. Mikä on sinun tapasi yrittää saada rakkautta ja hyväksyntää? Mistä malli on peräisin?

20

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyviä ajatuksia

tosin siinä on sellainen mutta, että useinkaan ihminen itse ei tiedosta sitä omaa pahaa tapaansa. Eikä ymmärrä, että tavallaan itse aiheuttaa negatiivisia reaktioita. Toisaalta jokaisella on omansa ja siinä viidakossa asiat helposti menee solmuun ja vaikeiksi.

Mun malli varmaankin on ollut, että yksin on selvittävä.

• Olemalla

oma i-hana itseni. Jos ei riitä, niin sitten ei rakasta. Annan rakkautta toista kunnioittaen, luottaen, ihaillen, kannustaen... hellien, hyväillen ja haluan että toisen onnelliseksi tekeminen on elämäntehtäväni. Malli on syntynyt vuosien kuluessa... elämällä elämää.

• V*ttu se on niin

että mä olen ihan väärässä paikassa. Mä meen rakastaa tonne ihan aidosti ja nakuna! Jääkää te ressukat ja tossukat tänne. Teidän kuuluu tänne jäädäkin, hävettäis jos tuolla kulkis tollasta porukkaa. SORI! MORO!

• Yhteyttä koetin

saada rakennettua, ei se kelvannut, hän rakenteli pilvilinnoja vieraiden kanssa, se oli hänelle tyydyttävämpää.

• No voi itku niin

No niin, siinä esimerkkinä ihminen, joka ei näe itseään. Toisen syytä kaikki, olet saanut pakit ja jäänyt roikkumaan toiseen sen sijaan, että ottaisit pariutumisestasi itse vastuuta tapaamalla uusia ihmisiä.

• rau-ta-lan-ka

Teet juuri sitä mistä olet syyttävinäsi toista, rakentelet pilvilinnoja ihmisen kanssa, jolle et itsenäsi kelvannut. Tyydyttävää?

• Pidähän suuta
        No voi itku niin kirjoitti:

No niin, siinä esimerkkinä ihminen, joka ei näe itseään. Toisen syytä kaikki, olet saanut pakit ja jäänyt roikkumaan toiseen sen sijaan, että ottaisit pariutumisestasi itse vastuuta tapaamalla uusia ihmisiä.

soukemmalla kun et tiedä mistään mitään. Samat sanat rautalangalle. Ed.

• deja vu
        Pidähän suuta kirjoitti:

soukemmalla kun et tiedä mistään mitään. Samat sanat rautalangalle. Ed.

Jepjep. Hän kirjoittelee täällä muille naisille joka ketjussa. Eiap.

• jaa siis
        deja vu kirjoitti:

Jepjep. Hän kirjoittelee täällä muille naisille joka ketjussa. Eiap.

kuka niin ?

• :))
        rau-ta-lan-ka kirjoitti:

Teet juuri sitä mistä olet syyttävinäsi toista, rakentelet pilvilinnoja ihmisen kanssa, jolle et itsenäsi kelvannut. Tyydyttävää?

neropattien keittiöpyssolokiaa :))

• Nero pohdiskelija
        :)) kirjoitti:

neropattien keittiöpyssolokiaa :))

Byääääääh, oletko nyt YHTEYDESSÄ mun kanssa?

Nero pohdiskelija kirjoitti:

Byääääääh, oletko nyt YHTEYDESSÄ mun kanssa?

tuskinpa vaan :)

• Nero pohdiskelija
        :)) kirjoitti:

tuskinpa vaan :)

Telepaattisessa pilvilinnayhteydessä nyt ainakin, jooko?

Nero pohdiskelija kirjoitti:

Telepaattisessa pilvilinnayhteydessä nyt ainakin, jooko?

ei käy, ei.

• tämän tiedän

Pettäminen tappaa rakkauden.

• ap.

Niin tappaa. Molemmilta.

• jjeps

Mistä pettämisen mallisi on peräisin?

• ap.

Sitä minäkin haluaisin kysyä. Kiinnostaa kun en ole koskaan pettänyt ketään.

• teeeeeeeeeeeeeeeee

Kaipa nyt jokainen tervejärkinen tietää ettei noin voi saada ihmistä rakastamaan !!! Ne jotka asiaa ei tiedosta, niillä heittää rattaat pahasti yli. Mummolaan päin.

• ap.

Niin. Vaikka tietää, joskus toimii vastoin parempaa tietoa. Kun sää teeeee oot ni fiksu, kerropa nyt, miten sitä rakkautta saa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1686
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      264
      1235
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      129
      949
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe