Stephen Elop - troijalainen Nokiassa? Nokian tuhoaja?

ELOP! HÄPEÄ!

Mobile World Congress 2011 -tapahtumassa puhunut Nokian pääjohtaja Stephen Elop kertoi, että "Microsoftin tarkoituksena ei missään vaiheessa ollut kahmaista Nokiaa omistukseensa."

Microsoftin seitsemänneksi suurin henkilöomistaja Stephen Elop on ollut Nokian pääjohtajana nyt jonkin aikaa ja tulosta on tullut. Microsoft Elop ei ole tehnyt yhtään päätöstä, joka ei olisi Microsoftin etujen mukaista. Nokia on jo käytännössä Microsoftin tytäryhtiö - ja kohta tuhottu. Stephen Elop on saanut joka kuukausi yli 7 miljoonaa euroa siitä hyvästä - ja yhä enemmän on tulossa rahaa Stephen Elopille:

"Siirryttyäni Microsoftilta Nokialle en saanut heti myydä osakkeita [arvopaperimarkkina]lain takia. Aloin myydä osakkeita heti, kun se oli mahdollista. Mutta kun neuvottelumme Microsoftin kanssa alkoivat, minun täytyi taas lopettaa myynti".

"Tuorein tieto Elopin Microsoft-omistuksista löytyy teknologiaosakkeita listaavan NASDAQ:n rekistereistä. NASDAQ:n mukaan Elopilla oli elokuun 2010 lopussa tehdyn osakekaupan jälkeen 261 302 Microsoftin osaketta. Hän myi tuolloin reilut 23 000 osaketta 23,64 dollarin kappalehintaan, eli nettosi vajaat 500 000 dollaria."

Elopin palkkaaminen Microsoftilta on syystä herättänyt epäilyjä, että amerikkalaisfirma kaavailisi Nokian ostamista. Barcelonan mobiilimessuilla puhunut Elop kiisti olevansa Microsoftin "Troijan hevonen", joka yhteistyön kautta silottaisi tietä kauppaa varten. Kaikki mitä Stephen Elop on tehnyt on ollut kuitenkin aivan kaikkea muuta muuta kuin Stephen Elop on julkisuudessa esittänyt.

Onko niin, että Stephen Elop on ollut siis häijy, ilkeämielinen ja ahne valehtelija, joka on Microsoftin palkkaamana Nokian raiskaajana kohta saanut varsinaisen työnsä päätökseen: Nokiaa ei ole ja MICROSOFT on saanut taas yhden ja varteenotettavimman kilpailijansa tuhottua?

Lähitulevaisuus näyttää tämän toteen. Jorma S. Ollila on tiennyt tästä, mutta ei ole halunnut kertoa mitään, koska hän ei ole enää välittänyt kuin itsestään.

1

318

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bod-Ari

Nythän se nähtiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      783
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe