Mobile World Congress 2011 -tapahtumassa puhunut Nokian pääjohtaja Stephen Elop kertoi, että "Microsoftin tarkoituksena ei missään vaiheessa ollut kahmaista Nokiaa omistukseensa."
Microsoftin seitsemänneksi suurin henkilöomistaja Stephen Elop on ollut Nokian pääjohtajana nyt jonkin aikaa ja tulosta on tullut. Microsoft Elop ei ole tehnyt yhtään päätöstä, joka ei olisi Microsoftin etujen mukaista. Nokia on jo käytännössä Microsoftin tytäryhtiö - ja kohta tuhottu. Stephen Elop on saanut joka kuukausi yli 7 miljoonaa euroa siitä hyvästä - ja yhä enemmän on tulossa rahaa Stephen Elopille:
"Siirryttyäni Microsoftilta Nokialle en saanut heti myydä osakkeita [arvopaperimarkkina]lain takia. Aloin myydä osakkeita heti, kun se oli mahdollista. Mutta kun neuvottelumme Microsoftin kanssa alkoivat, minun täytyi taas lopettaa myynti".
"Tuorein tieto Elopin Microsoft-omistuksista löytyy teknologiaosakkeita listaavan NASDAQ:n rekistereistä. NASDAQ:n mukaan Elopilla oli elokuun 2010 lopussa tehdyn osakekaupan jälkeen 261 302 Microsoftin osaketta. Hän myi tuolloin reilut 23 000 osaketta 23,64 dollarin kappalehintaan, eli nettosi vajaat 500 000 dollaria."
Elopin palkkaaminen Microsoftilta on syystä herättänyt epäilyjä, että amerikkalaisfirma kaavailisi Nokian ostamista. Barcelonan mobiilimessuilla puhunut Elop kiisti olevansa Microsoftin "Troijan hevonen", joka yhteistyön kautta silottaisi tietä kauppaa varten. Kaikki mitä Stephen Elop on tehnyt on ollut kuitenkin aivan kaikkea muuta muuta kuin Stephen Elop on julkisuudessa esittänyt.
Onko niin, että Stephen Elop on ollut siis häijy, ilkeämielinen ja ahne valehtelija, joka on Microsoftin palkkaamana Nokian raiskaajana kohta saanut varsinaisen työnsä päätökseen: Nokiaa ei ole ja MICROSOFT on saanut taas yhden ja varteenotettavimman kilpailijansa tuhottua?
Lähitulevaisuus näyttää tämän toteen. Jorma S. Ollila on tiennyt tästä, mutta ei ole halunnut kertoa mitään, koska hän ei ole enää välittänyt kuin itsestään.
Stephen Elop - troijalainen Nokiassa? Nokian tuhoaja?
ELOP! HÄPEÄ!
1
263
Vastaukset
- Bod-Ari
Nythän se nähtiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945389Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3211264Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110892Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858538Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03220Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302259- 391707
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261530