Mobile World Congress 2011 -tapahtumassa puhunut Nokian pääjohtaja Stephen Elop kertoi, että "Microsoftin tarkoituksena ei missään vaiheessa ollut kahmaista Nokiaa omistukseensa."
Microsoftin seitsemänneksi suurin henkilöomistaja Stephen Elop on ollut Nokian pääjohtajana nyt jonkin aikaa ja tulosta on tullut. Microsoft Elop ei ole tehnyt yhtään päätöstä, joka ei olisi Microsoftin etujen mukaista. Nokia on jo käytännössä Microsoftin tytäryhtiö - ja kohta tuhottu. Stephen Elop on saanut joka kuukausi yli 7 miljoonaa euroa siitä hyvästä - ja yhä enemmän on tulossa rahaa Stephen Elopille:
"Siirryttyäni Microsoftilta Nokialle en saanut heti myydä osakkeita [arvopaperimarkkina]lain takia. Aloin myydä osakkeita heti, kun se oli mahdollista. Mutta kun neuvottelumme Microsoftin kanssa alkoivat, minun täytyi taas lopettaa myynti".
"Tuorein tieto Elopin Microsoft-omistuksista löytyy teknologiaosakkeita listaavan NASDAQ:n rekistereistä. NASDAQ:n mukaan Elopilla oli elokuun 2010 lopussa tehdyn osakekaupan jälkeen 261 302 Microsoftin osaketta. Hän myi tuolloin reilut 23 000 osaketta 23,64 dollarin kappalehintaan, eli nettosi vajaat 500 000 dollaria."
Elopin palkkaaminen Microsoftilta on syystä herättänyt epäilyjä, että amerikkalaisfirma kaavailisi Nokian ostamista. Barcelonan mobiilimessuilla puhunut Elop kiisti olevansa Microsoftin "Troijan hevonen", joka yhteistyön kautta silottaisi tietä kauppaa varten. Kaikki mitä Stephen Elop on tehnyt on ollut kuitenkin aivan kaikkea muuta muuta kuin Stephen Elop on julkisuudessa esittänyt.
Onko niin, että Stephen Elop on ollut siis häijy, ilkeämielinen ja ahne valehtelija, joka on Microsoftin palkkaamana Nokian raiskaajana kohta saanut varsinaisen työnsä päätökseen: Nokiaa ei ole ja MICROSOFT on saanut taas yhden ja varteenotettavimman kilpailijansa tuhottua?
Lähitulevaisuus näyttää tämän toteen. Jorma S. Ollila on tiennyt tästä, mutta ei ole halunnut kertoa mitään, koska hän ei ole enää välittänyt kuin itsestään.
Stephen Elop - troijalainen Nokiassa? Nokian tuhoaja?
ELOP! HÄPEÄ!
1
177
Vastaukset
- Bod-Ari
Nythän se nähtiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984