Asioin kyseisessä liikkeessä kassa jonossa oli pa.kalle ja viinalle haiseva.Hänelle myytiin loivennusta.Tuumailin vain juhanus ollu monta vuotta.
Alkoholia myydään päihtyneille K -marketissa
9
393
Vastaukset
- eterterter
Aha. Miten olis valitus oikeaan osoitteeseen, eikä tänne?
- tuurijuoppo
oletko sinä kotipoliisi???? kaikki sinuakin kiinnostaa nuuhkija kävitkös alkossakin tarkkailemassa
- Koti hella poliisi
Ei tarvii nuuhkii ja eikä kiinostaa.Se ihtesä haisee jonossa ja puutarhassa nirppa nokille.
- Lannoittaja
K-kaupan kassa jonossa hygienia arvot ylitty räikeesti asiakkaalla.Itselläni on kaasunaamari kaiken varalta.Paskan hajussa jonotuksessa ei tule ropleemia.
- kiusanhenkilö
mulle ei myyty 1(yhtä) tolkkii kaljaa s... sittarissa muutama viikko sitten,olin selvin päin. itseensä kyyllästyny vanhapiika kassalla väitti että oon kännissä. eipä tarvii kantaa euroja siihen kaupaan.
- yjsjys
Kassatyöntekijällä voi olla esim. flunssan takian nenä tukossa tai muuten huono hajuaisti, joten olisit voinut hyvänä asiakkaana mainita että edellä olevasihan haisee alkoholille, ennenkuin myyjä on ehtinyt edes vilkaisemaan sitä.
Eikä sitä aina tiedä, mistä se haju tulee. Ties vaikka myyjä luuli SINUN haisevan. - Yhtä pitkä ku paksu.
Turha kaupoista hakea kun Lehtovaaralta saa Karheeta Mehukattia taiRömpöttiä 24/7 Arkena ja Juhlapyhinä.
- Mehukatti2
Myydäänkö vielä?
- tiedähäntä
Rikastui niin paljon,että muutti pysyvästi Espanjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214