Seksiriippuvainen?

Miehis75

Olen tulossa siihen tulokseen, että olen seksiriippuvainen. Töissä pakko olla jatkuvasti livechatti ja herkku.net auki. Sinne laittelen kaluni kuvia ja flirttailen naisten ja miesten kanssa. Kun ruokkis koittaa, niin on usein kaivettava kalu esiin ja vedeltävä, mielellään jonkun avustamana chatissa.

On alkanut häiritsemään töiden tekoa. Kotonakin, kun tilaisuus on, niin samat kuviot.... Vaimon kanssa seksi kulkee, mutta duunaillaan kenties pari kertaa kuussa. Sitten tulee käytyä thai-hieronnassa kerran tai pari kuussa, mutta siellä en ole ottanut kertaakaan intiimihoitoja. Kiihotun kyllä, kun hierotaan siitä nivusten tuntumasta ja olisin varma saalis, jos hieroja tarttuisi vehkeisiini.

Jotenkin olen pettynyt itseeni ja itsekurittomuuteeni... haluaisin olla parempi ihminen ja olla edes hetken miettimättä seksiä. Seksi on mielessä koko ajan, yölläkin kun herään... V****aa, että on pitänyt alkaa kiihottumaan myös miesten osoittamasta huomiosta. Haluaisin pystyä osoittamaan ja ottamaan vastaan hellyyttä ilman, että haluan sen johtavan seksiin!

Millä tästä riippuvuudesta pääsee eroon?

11

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksiaddiktio.
    • tyhjästä ei nyhjästä

      Siis ymmärränkö oikein
      " Vaimon kanssa seksi kulkee, mutta duunaillaan kenties pari kertaa kuussa."
      Siis eikös keskiverto suomalainen ole kaksi kertaa kaksi viikossa?
      Vai onko ne puheita?
      Ei ihme, olet kunnolla puutteessa, koetko tarpeesi salaiseksi häpeälliseksi, siksi ettei tyydytys tule pari suhteessa?

      Mikä suhdetta hiertää, eikö vaimo nauti seksistä, pidä huoli että nautti. Yhteiselämän sujuvuuteen vaikuttaa myös kodin töiden ja vastuun jakaminen..

      • Että tiedoksesi vain

        Itseasiassa viimeisen tiedon mukaan perus suomipariskunta yhtyy kerran kahdessa viikossa keskimäärin.
        "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten" !


    • piimuskaa

      tuttu tilanne..
      Mun mies oli kanssa seksihullu, jos ei saanu pil lua, nii se suuttu.. Nyt kun olen sanonu sille että luulekko että mua kiinnostaa tää lause "mennääks panee?" nii se otti herneen peppuun ja sama rumpa..
      Ollaan nyt oltu melkeen 2v yhessä ja 7kk poika vauva, nii se tajus sen itsekki että siinä ei ollu mitään järkeä..
      Se varmaan luuli että menettää mut jos se jatkaa tota samaa kuviota.
      Mutta nyt me harrastetaan 1-3 kertaa viikossa, ja jos sen tekee mieli, se kysyy seksikkäästi, "haluuks tulla auttaa mua pikkasen?" niin autan mielelläni sen runkkaamisessa :)

      • Noniiinnn

        Akkuhuuman nussintaa teillä. Miksi niin kiire tehdä lapsi?


    • Muuten normaalia mut

      Mielestäni avaaja ei ole seksiriippuvainen vaan harrastaa oikeaa seksiä vaimonsa kanssa aivan liian harvoin. Olisikohan sinun kannattanut ryhtyä lainkaan parisuhteeseen, kun pidät vaimoasi puutteessa ja hääräät muualla?

    • terve menoa

      Ajattelen, että olet seonnut tai sekoamassa. Seuraavaksi varmaan kiihotut lapsista tai eläimistä ?

      Normia on, että himoitsee vastakkaista sukupuolta.
      Määrä vaihtelee eri elämän vaiheittain.
      Epänormia on, että sama sukupuoli kiihottaa.
      Sairasta.

      • Voee

        Täällähän varsinainen asiantuntija🤨


    • perheenpää-

      itsellä ei töissä tarvii chatti tms eikä muutenkaa mutta kun ei sa vaimolta tarpeeksi. toinen voi antaa merkkiä että ois tiedossa sitä mutta sit kääntää kelkkansa tämä pistää vtuttaan. ja se että itse haluaa vaikka kiven läpi eli pakko saada ja eikai toi sit oikeenkaan ole toista kohtaan. mistä apua?

      • Onnettomat runkkarit!!

        Nettirunkkupervoja olette! Akka ei anna, kun ette osaa hommia!
        Vetäkää siis kouraan, mutta jättäkää lapset, eläimet ja muiden vaimojen kusenpolttamat pikkarit nyysimättä ja rauhaan!


    • pomon tutkain

      No niin, täältäpä kirjoittelee työnantaja, alappas kokoamaan kamasi siihen pahvilaatikkoon, tai riittäähän se kortongin kokoinen muovipussikin , muistahan myös desinfioida työpisteesi lähtiessäsi. Niin ja mitään irtisanomisaikoja ei noudateta.
      Siinä vaan karenssilla tumputat niin että känsät tulee kämmeneen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe