Voisko joku tulla ottaa

Herkkuputki.

Tän lakupussin pois multa.Oon koht vetänny näitä yökkäys pisteeseen asti.Mulla putki jäänny päälle.Eikö apua saa mistään.

6

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu juttu:)

:D Tiedän tunteen! Ja huomen aamun vessareissu on ainakin tarpeellinen:)) Ja mitkä 'tuoksut' siitä syntyykään:))
      Vaikka.. on se lakritsi niin hyvää!

• hyviä on

mut en mä voi, mullakin tulee niihin himo ja paineet nousee....

• Ap.

Mutku mä haluun oikeesti näist läskeistä erøon,mut aina tää kaatuu tähän makean nälkään ja putki jää päälle.Eikö ne voi jotaki laastaria

• tuttu juttu:)

Makean nälkä.
      Ensin vähennät - Sitten lopetat. Ei makeita juomia, ei pullaa, ei karkkia, ei.. mitä niitä nyt onkaan. Sitten makean himoon vain sokeri teehen tai vielä parempi olisi hunaja. Sitten on vain oltava tiukkana. Makeaa ei kaupasta osta. Ja kauppaan vasta kun on syönyt jotakin alle. Sillä makean himo on suurimmillaan silloin kun on verensokeri matalalla ja on siis nälkä. Makealta maistuu jopa vain puhtaat hedelmät. Niitä jatkossa.. auttaa:)
      No, kun samojen ongelmien kanssa painin. Tosin, painoa ei tällä erää liikaa ole. Mutta ne makeanhimon oireet ja kiinnijääminen.. ja huonotuulisuus kun pyrkii irrottaa itseään sokerista. Liian tuttua.

• saimitytty

rupee karppaamaan, kylä lähtee makianhimo..ja läskit

• Saarnaajasetä

Tee asennemuutos. Aloita se katsomalla suurinta pudottajaa. Herkut on hyviä, mutta joudut vielä kuluttamaan kaiken pois, jos haluat laihtua. Lopeta se mässytys! Kukaan ei tule ottamaan sulta nameja pois, jos oot jo aikuinen ihminen. Täysi-ikäinen saa syödä, juoda ja tupakoida itsensä hengiltä jos tahtoo. Tahdotko sinä?!
      Makeanhimoon ei kuole, vaikka se hetken potuttaa ja syvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe