Tän lakupussin pois multa.Oon koht vetänny näitä yökkäys pisteeseen asti.Mulla putki jäänny päälle.Eikö apua saa mistään.
Voisko joku tulla ottaa
6
90
Vastaukset
- tuttu juttu:)
:D Tiedän tunteen! Ja huomen aamun vessareissu on ainakin tarpeellinen:)) Ja mitkä 'tuoksut' siitä syntyykään:))
Vaikka.. on se lakritsi niin hyvää! - hyviä on
mut en mä voi, mullakin tulee niihin himo ja paineet nousee....
- Ap.
Mutku mä haluun oikeesti näist läskeistä erøon,mut aina tää kaatuu tähän makean nälkään ja putki jää päälle.Eikö ne voi jotaki laastaria
- tuttu juttu:)
Makean nälkä.
Ensin vähennät - Sitten lopetat. Ei makeita juomia, ei pullaa, ei karkkia, ei.. mitä niitä nyt onkaan. Sitten makean himoon vain sokeri teehen tai vielä parempi olisi hunaja. Sitten on vain oltava tiukkana. Makeaa ei kaupasta osta. Ja kauppaan vasta kun on syönyt jotakin alle. Sillä makean himo on suurimmillaan silloin kun on verensokeri matalalla ja on siis nälkä. Makealta maistuu jopa vain puhtaat hedelmät. Niitä jatkossa.. auttaa:)
No, kun samojen ongelmien kanssa painin. Tosin, painoa ei tällä erää liikaa ole. Mutta ne makeanhimon oireet ja kiinnijääminen.. ja huonotuulisuus kun pyrkii irrottaa itseään sokerista. Liian tuttua. - saimitytty
rupee karppaamaan, kylä lähtee makianhimo..ja läskit
- Saarnaajasetä
Tee asennemuutos. Aloita se katsomalla suurinta pudottajaa. Herkut on hyviä, mutta joudut vielä kuluttamaan kaiken pois, jos haluat laihtua. Lopeta se mässytys! Kukaan ei tule ottamaan sulta nameja pois, jos oot jo aikuinen ihminen. Täysi-ikäinen saa syödä, juoda ja tupakoida itsensä hengiltä jos tahtoo. Tahdotko sinä?!
Makeanhimoon ei kuole, vaikka se hetken potuttaa ja syvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057