Argh...

ramsab

Nyt ottaa päähän.. Air Finland konkurssiin - Kaikki lennot peruttu.
Argh.... Olin menossa syyskuussa Hurghadaan pariksi viikoksi..
Nyt ei hyvin mene...

12

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurghadaan syyskuuss

      Ja ilmeisesti ei saa edes rahoja takaisin kun on kyseessä konkurssi. Mun piti just eilen varata niiltä matka, onneksi päätin vielä odottaa.
      Ihan paska juttu!
      Ja muuten by the way, esim. Tjäreborgin lennot on lentänyt Air Finland eli tää konkka vaikuttaa myös muiden matkanjärjestäjien matkoihin.

      • ramsab

        Kyl ne rahat saa mutta koska... Onneksi olen vaan maksanut varausmaksun...
        Silti v******a ja pahasti...Säästin lomanikin syyskuuhun tätä matkaa varten...
        Noh, lähden jonnekin lämpimään kuitenkin :)


      • Hurghadaan syyskuuss
        ramsab kirjoitti:

        Kyl ne rahat saa mutta koska... Onneksi olen vaan maksanut varausmaksun...
        Silti v******a ja pahasti...Säästin lomanikin syyskuuhun tätä matkaa varten...
        Noh, lähden jonnekin lämpimään kuitenkin :)

        No uutisissa ainakin sanottiin että yleensä konkurssitapauksissa ei rahoja saa takaisin, edes vakuutuksesta.
        Hyvä jos saa, mutta pahaa pelkään.
        Ja pääseehän sinne Egyptiinkin toisen matkanjärjestäjän kautta jos haluaa...
        aurinkoon minäkin haluan, ja harvassa paikassa se aurinko on niin varmaa, Afrikassa kuitenkin lähes aina :)...


      • ramsab
        Hurghadaan syyskuuss kirjoitti:

        No uutisissa ainakin sanottiin että yleensä konkurssitapauksissa ei rahoja saa takaisin, edes vakuutuksesta.
        Hyvä jos saa, mutta pahaa pelkään.
        Ja pääseehän sinne Egyptiinkin toisen matkanjärjestäjän kautta jos haluaa...
        aurinkoon minäkin haluan, ja harvassa paikassa se aurinko on niin varmaa, Afrikassa kuitenkin lähes aina :)...

        niin pääsee joo,mutta....
        ajattelin ehkä kuitenkin vaihtaa hurghada tunisiaan...=) lämmintä sielläkin on :)


      • Egyptiin uudestaan
        ramsab kirjoitti:

        niin pääsee joo,mutta....
        ajattelin ehkä kuitenkin vaihtaa hurghada tunisiaan...=) lämmintä sielläkin on :)

        Olen käynyt neljästi Egyptissä ja yhden kerran Tunisiassa. Tunisiaan en kyllä lähde toista kertaa. Hurghadassa olen käynyt kaksi kertaa, josta tulin juuri maanantaina kotiin. Hurghadaa suosittelen lämpimästi ja se on myös moninkerroin parempi kuin Tunisia. Mutta tämä siis oma mielipiteeni :=)


      • ramsab
        Egyptiin uudestaan kirjoitti:

        Olen käynyt neljästi Egyptissä ja yhden kerran Tunisiassa. Tunisiaan en kyllä lähde toista kertaa. Hurghadassa olen käynyt kaksi kertaa, josta tulin juuri maanantaina kotiin. Hurghadaa suosittelen lämpimästi ja se on myös moninkerroin parempi kuin Tunisia. Mutta tämä siis oma mielipiteeni :=)

        Olen käynyt Egyptissä ja sinne olisin halunnut,mutta matkojahan ei nyt sinne ole saatavilla.. joten päätin käydä Tunisiassa =) En ole aikaisemmin käynyt. Läpöä ainakin pitäisi riittää =)


      • Ali Baban uhrit
        Egyptiin uudestaan kirjoitti:

        Olen käynyt neljästi Egyptissä ja yhden kerran Tunisiassa. Tunisiaan en kyllä lähde toista kertaa. Hurghadassa olen käynyt kaksi kertaa, josta tulin juuri maanantaina kotiin. Hurghadaa suosittelen lämpimästi ja se on myös moninkerroin parempi kuin Tunisia. Mutta tämä siis oma mielipiteeni :=)

        Ei enään ikinä Egyptiin ei Hurghadaan ja muihinkaan Egyptin kohteisiin.
        Kolme henkinen perhe ja kaikilla salmonella tuliaiset kotiin tuomiseksi. Voi helv....tti ! Hotelli SeaGull Premium,Hurghada, Paradise Island kiitoksia vaan v..tusti.
        Huijari ryöväri Ali Baboja ja kaupustelijoita koko helv...tin sakki ! Apteekissa ripulilääkkestä joiden oikea hinta kun lopulta selvisi oli n.20 puntaa. Kiltistitän me maksoimme hädässä ja kiiressä apteekkarin hymyssä suin pyytämät 185 puntaa. Voi hel....tti ! Air Finlandin opaskin vei kaikessa ystävällisyyttään ostoskierroksellaan pakko-ostoksille jonnekin v-tun hajuvesitehtaalle, jonne me ei oltu edes haluttu. Pakko oli jotain emästä ostaa että päästiin helv..tiin sieltä
        Voi v...tun, v..tun, vi...tu
        Hotellissa tuhansien itänaapureiden jonotus expertien välisssä puikkelehtien ja kyyvärpäitä käyttäen saimme lautasellemme sen verran buffetista ruokaa noukittua että tuon salmonellankin saimme sitten samaan rahaan.
        Voi hel...tin hel...tin helv..tti !
        Luojan kiitos päästiin Air Finlandin viimeisellä lennolla pois sieltä. Viikko lisää niin ei tiedä mitä tässä sitten kirjoiteltais, jos ylipäätään mitään...


      • Kerro miksi Tunisia
        Egyptiin uudestaan kirjoitti:

        Olen käynyt neljästi Egyptissä ja yhden kerran Tunisiassa. Tunisiaan en kyllä lähde toista kertaa. Hurghadassa olen käynyt kaksi kertaa, josta tulin juuri maanantaina kotiin. Hurghadaa suosittelen lämpimästi ja se on myös moninkerroin parempi kuin Tunisia. Mutta tämä siis oma mielipiteeni :=)

        Missä päin Tunisiaa olit ja miksi et menisi enään takaisin ?
        Itselläni myös tilanne että syksyllä piti mennä Egyptiin, mutta kun sinne ei näemmä pääse ennen lokakuun puoltaväliä niin pakko vaihtaa paikkaa ja itsellänikin Tunisia on paras vaihtoehto. Mua kun ei saa Espanjaan, Kreikkaan, Turkkiin eikä Bulgariaan...ei yök


      • ramsab
        Kerro miksi Tunisia kirjoitti:

        Missä päin Tunisiaa olit ja miksi et menisi enään takaisin ?
        Itselläni myös tilanne että syksyllä piti mennä Egyptiin, mutta kun sinne ei näemmä pääse ennen lokakuun puoltaväliä niin pakko vaihtaa paikkaa ja itsellänikin Tunisia on paras vaihtoehto. Mua kun ei saa Espanjaan, Kreikkaan, Turkkiin eikä Bulgariaan...ei yök

        Koska olet lähdössä ja minne??


      • Siksi Tunisia =)
        ramsab kirjoitti:

        Koska olet lähdössä ja minne??

        Matka vielä varaamatta. Tässä katsellaan reissua elokuun loppuun tai syyskuun alkuun, joko Sousseen tai Hammamettiin. Tunisiasta ei vain ole kokemuksia, ja taitaa olla kuten Egyptikin kohde joka jakaa mielipiteet.
        Me ei taas viihdytä missään kanarialla yms.
        Siksi olisikin kiva kuulla, miten eroaa Egyptistä.
        Punainen meri tietty puuttuu, mutta mitä muuta ?
        Toinen vaihtoehto on Israel, mutta sinne ei oikein ollut sopivia matkoja mietitylle aikajaksolle.


      • Egyptiin uudestaan
        Kerro miksi Tunisia kirjoitti:

        Missä päin Tunisiaa olit ja miksi et menisi enään takaisin ?
        Itselläni myös tilanne että syksyllä piti mennä Egyptiin, mutta kun sinne ei näemmä pääse ennen lokakuun puoltaväliä niin pakko vaihtaa paikkaa ja itsellänikin Tunisia on paras vaihtoehto. Mua kun ei saa Espanjaan, Kreikkaan, Turkkiin eikä Bulgariaan...ei yök

        Olimme Djerbassa. Hotelli ok, mutta ruoka all inclusivena todella surkea eikä juurikaan vaihtunut, eikä kyllä ollut mitään makuakaan. (verraten Egyptin hotellien all inclusivea). Hotellin ulkopuoli oli sitten todella likaista ja roskaista koko Djerban saarella (Egyptissä siistimpää, etenkin Hurghadassa). Tunisiasta ei muuten ole kokemusta kuin vain tuo Djerba, mutta ystävät ovat kierelleet Tunisian ja todenneet Egyptin paremmaksi paikaksi. No, jokaisella tietenkin on omat mielipiteet.

        Mieluummin lähtisin Bulgariaan kuin Tunisiaan, tai sitten vaikka Turkkiin (en ole Turkissa käynyt). Bulgariassa olen 3 kesää viettänyt ja siellä on hyviäkin paikkoja kun jättää Kultahietikon ja Sunny Beachin pois. Lisäksi Bulgariassa on lämmintä myös eikä sielläkään juurikaan sada vettä. Bulgariassa ei kannata all inclusivea ottaa, sillä ruoka siellä on edullista ja all inclusive ei juurikaan vaihtele.


    • Rahat takaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe