Sydänlääkkeet avuksi

Minulle lääkäri määräsi betasalpaajia (eli sydänlääkkeitä)joka päiväksi otettavaksi ja migreenit on harventunut huomattavasti.

Eikä tule sitten edes sydänkohtauksia :)
2892
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

betasalpaajat ole sydänlääkkeitä vaan verenpainelääkkeitä. no liittyhän sekin tietty sydämeen.

oli ihan pakko viilata pilkkua.

itse kärsinyt migusta 10 vuotta, viime vuonna alotin betat, auttoi hetkellisesti. ajattelin taas kokeilla.. jos edes vähäksi aikaa löytyisi apua.

Äänestä

Aloitin reilu kuukausi sitten Propral 40mg x3 (mm.verenpainelääke)koska migreeni alkoi vaania lähes jatkuvasti. Vaste on ollut erikoisen hyvä, ja toivottavasti pysyykin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Migreeniä ollut jo 12 vuotta kirjoitti:

Minulle lääkäri määräsi betasalpaajia (eli sydänlääkkeitä)joka päiväksi otettavaksi ja migreenit on harventunut huomattavasti.

Eikä tule sitten edes sydänkohtauksia :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu