Juhannuksena pääsin kokeilemaan miltä tuntuu saada useampaa munaa peräkkäin ja välillä samaan aikaan. Alkuun hieman pelkäsin koko hommaa, mutta kaikki sujui ihanasti. Minua kun kiihottaa olla useamman miehen huomion keskipisteenä. Silloin oli viisi miestä. Mihinkään ei painostettu ja anaaliseksikin on jo ennestään tuttu juttu, toki vain yhden miehen kans kerrallaan. Alkuun tietysti kaikki oli mun ympärillä, mutta siitä ne kohta vetäyty lepäämään, ja pyhien mittaan aina joku kävi naimassa minua. Oli ikimuistoista ja ihanaa laueta pelkän panemisen ansiosta täysin ilman että klittaa täytyy hieroa.
Tällaisen seksin jälkeen ei yksi mies tunnu riittävän mihinkään. Onko muilla jotain vastaavanlaisia kokemuksia, ja tuntuuko yksi mies sen jälkeen miltään?
Ja asiattomat viestittäjät painukaa runkulle...
Kokemuksia useamman kimpasta...
4
2867
Vastaukset
- ei lasketa
helposti tollaisen mies ringin järjestät vaikka joka päivälle ainakin Helsingissä. Teet vaat listan miehistä ja kutsut kaikki paikalle aina ja katsot ketä paikalle tulee - kunhan lista on tarpeeksi pitkä ettei muutaman miehen oharit haittaa.
naisilla on helppoa, jos moralisointia - Tuhtitypy
Joulupyhinä hyvät ystäväni Lontoosta (4miestä) antoivat minulle sellaisen joululahjan, mitä en voi sanoin kuvailla! Eli siis super-runkkaukset meidän alppimajassa Saariselällä!! Sperma lensi ja kiljunta oli kovaa! Mutta laukesin ainakin 7 kertaa! Joka ilta samat jutut, mutta kun pääsin vihdoin kotiin, aviomieheni odotteli joulukinkkusiivujen ja suloisen kissanpennun kera. Harmitti vähäsen että menin pettämään Hugoani, mutta oli se yhden suuri peniksisen oman kullan menokin aikamoista, ja suihin otin ainakin tunteroisen. Joulusapuskat ja kisut jäi keittiöön, mutta kyllä pääsin makuuhuoneessakin joulumakujen maailmaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158