Etsiskellään 1,5 vuotiaan Otus-tyttöni kanssa uutta perheenjäsentä ja leikkikaveria. Otus nautti kovasti siskonsa kanssa leikkimisestä, mutta valitettavasti Ninja-sisko muutti pois paikkakunnalta. Otus on musta-harmaa-valkoinen maatiais(sisä)kissa. Mielellämme ottaisimme pentukissan, mutta vanhempikin kisuli on tervetullut. Mielellään kuitenkin alle 2-vuotias. Hirmuisen suuria euromääriä en ole ajatellut kissasta maksaa, mutta lupaan tarjota hyvän ja rakastavan kodin.
Mikäli Sinulla on kissanpentu, joka on kotia vailla Tampereen seutuvilla, ilmoittele. Voin tulla hakemaan kisulin vaikka samantien! :)
Tarjotaan pennulle koti Tampereella
2
115
Vastaukset
- heeley
Jos vielä etsit kissaa niin tänne syntyi eilen 4pentua ja 10päivää sitten toine sai kans 4pikkusta :) eli luovutus olisi syyskuun lopussa. Värivaihtoehtoja on myös. Matkaa kyllä olisi mutta jos se ei haittaa, ilmota tähän ketjuun jos kiinnostuit :)
Minulla on luovutusikäään tulleita kissanpenikoita. Olen laittanut myynti-ilmoituksen keltaisen pörssin sivulle osastolle kissat.
Ilmoitus 14315056
Palataan asiaan sähköpostitse ja lähetän lisää kuvia.
Tuonti on myös mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921