Tahtoisin jonkun liskon, mikä lisko sopisi ensikertalaiselle? Paljonko lisko terraario tulisi maksamaan? Entä sisustus?
mikä lisko aloittelialle?
3
217
Vastaukset
- Reptile hugger
Ensikertalaiselle sopisi ehkä parhaiten tuo parta-agama. Kesyyntyy melko nopeasti.
Terraarion hinta perustuu siihen minkä kokoisen haluat ja mitä materiaalia siinä on ja myös tietenki itse kaupan hinnat.
Suosittelisin kuitenkin itse tehty terraario. Säästää enemmän rahaa ja saa sellaisen mallin minkä haluaa. Pleksi lasi on suositeltavampaa kuin itse lasi.
http://terraario.net/ saa opastusta siihen miten terraario tehdään.
Lämpimästi suosittelisin että lukisit ja tutustuisit Lisko aiheeseen enemmän sieltä täältä. Lue kirjoja etsi netistä.
Opiskele vaikka siitä parta-agamasta jotakin ENNEN kuin oikeasti hankit sen lemmikin kotiin :)
Ja tosiaan hinnat vaihtelee eri eläinkaupoissa. Saattaa maksaa 50€ esim A kaupassa ja 100€ B kaupassa. - leopardigekko♥
sit kans tuo leopardigekko on hyvä aloittelijoille. :) ja gekko maksaa jtn 50€ ylöspäin, riippuu väristä ja kuvioista tms. mut kannattaa kattoo eri sivuilt tietoo, täält ainenki kannattaa kattoo ; http://www.matelijat.info/leopardigekko/
- ooooijoi55
Reptile hugger:
Et nyt vittu oo tosissas. Terraarion hinta ei perustu siihen, minkä kokoisen ITSE haluaa, vaan sen mitä se lemmikki vaatii! Ja tuo että muka säästä enemmän rahaa kun tekee itse. Höpönvitut. Puutorilta löytää alle satasen tommosia sopivankokosia hyviä ja hienoja terroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038