Ennustaja

Lehtonen Annikki

Olen luotettava ennustaja yli 20 vuoden kokemuksella. Se mitä olen asiakkailleni vuosien saatossa sanonut, on pitänyt paikkansa. Autan jokaista kysyjää henkilökohtaisesti.
Katson korteista ja shaamanityökaluin mitä elämästäsi nousee esille tässä hetkessä ja tulevaisuudessa.
Kysy rohkeasti apua, mikäli mietit rakkauteen, ihmissuhteisiin, työhön tai yleisimmin talouteesi liittyviä asioita. Autan myös terveyspulmissa, lähetän kaukoparannusta pyydettäessä.

Annikki Lehtonen

31

1968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seniseni

      Hei Annikki,
      autatko minua? Olen masentuntu lapseni takia. Hän on autokoulussa ja toinen inssi jo meni päin....eli näetkö hänen saavan kortin ja mistä nyt kiikastaa?

    • toivoton...

      hei annikki! katsotko minullekkin rakkauteen? mies mielessä mutta tuleeko välilemme mitään? :/

    • ennustajan testaaja.

      Moi Annikki. Testaan nyt sinua, pitääkö sanasi paikkansa. Minkä ikäinen olen ? Olenko mies vai nainen ? Onko minulla lapsia ? jos on, niin montako ja mitä sukupuolta ? minkä värinen auto minulla on ? Olenko töissä vai työttömänä ? Mitä minulle tapahtuu syksyllä ?

      • ennustajan testaaja.

        Ja jos olen töissä niin missä. Ja minkälaista työtä teen ?


      • etsitutti
        ennustajan testaaja. kirjoitti:

        Ja jos olen töissä niin missä. Ja minkälaista työtä teen ?

        kysy sitten kun sinulla on ymmärrystä asioista,ei se noin toimi,vaikutat tosi lapselliselta henkiköltä.en ole näkijä.vaikka vanha ketju,potuttaa tollaset ylimieliset keljuilijat.


      • etsitutti kirjoitti:

        kysy sitten kun sinulla on ymmärrystä asioista,ei se noin toimi,vaikutat tosi lapselliselta henkiköltä.en ole näkijä.vaikka vanha ketju,potuttaa tollaset ylimieliset keljuilijat.

        Eikö selvänäkijä näekään selvästi?
        Vai pitääkö selvänäkijälle ensin kaikki kertoa itsestään jne. jotta tämä sitten selvästi näkisi mitä hänelle on kerrottu?


    • j k

      niinkö

    • tässä vaan

      Voisitko kertoa minulle miten tulen jaksamaan jatkossa? Mitä tulevaisuus on minulle tarjoamassa?
      Kiitos.

      • kaisa pihla

        Voisitko kertoa tuleista työ- ja ihmissuhteista... olen naisihminen.


    • Ruskeesimmuinen

      Hei.Mitä näkyisi rakkauteen ja muutenkin tulevaan 48v tummakke naiselle?

      • Ruskeesimmuinen

        Siis tummalle naiselle.


    • höpöttelijä

      ei taida vastauksia häneltä tulla. Onneksi on luotettavia näkijöitä jotka kyllä vastaa eikä huutele tyhjiä lupauksia täällä

      • pahvioot

        kuules. 30-40v sitten EI OLLUT sähköposteja eikä tietokoneita eikä sarijohannakaan ennustellut silloin. tuskin oli 0700 numeroitakaan.


    • Ulla.J66

      Saaga toinenulottuvuus.fi:stä ja Sonja Unilista ovat mun suosikkeja!!!

    • Tulee jos on tullaks

      Hei Annikki, katsotko vaalealle naiselle rakkauteen. Tuleeko miestä elämään

      • törpöt...

        Annikkiin pitää ottaa yhteyttä sähköpostilla ja hän veloittaa tulkinnasta. ei hän täällä vastaile


    • Jasu74

      toinenulottuvuus.fi ja siellä Romy, joka oli iloinen yllätys mulle ihan keskustelukumppanina ja neuvojana. :))

    • rakastun

      Hei mun elämä on ihan sekaisin en tiedä mitä tehdä äitini on toisinaan ilkeä mulle vaik olen jo 60v ja mies asiat ovat ihan rempallaan oli täs yksi 10v sit mä rakastuin täysin mut jätkällä oliki toinen koko ajan eikä kertonu siitä mulle mitään olen siitä ollut hyvin pettynyt 10v en voi luottaa kekehkään mitä teen tuntuu etten pääse ikinä siitä yli

    • rakasun

      Hei olen 60 naine eikä mies ajattelin korjat asian

    • törppöjä

      miten jaksattekin kaivaa 3 vuotta vanhat jutut. Tuolle pitää laittaa sähköpostia, tuskin noin vanha linkki on enää voimassa

    • Duujo

      Saanko talouteni kuntoon

    • karvaperse

      Mulle on ennustaja Annikille räppiruno...........

      Äiti ohjas Annikkii jo ihan pennusta...
      Lahjan olet saanut siksi myöskin ennusta...
      Nyt jutuillansa liehittää hän monii ryhmiä...
      Kun tietää että ihmiset, ne on niin tyhmiä.

      Oi Annikki Annikki, näytä meille tietä...
      Oi Annikki Annikki, sitä nää on mieltä...
      Että olet ainoo, ken avaa taivaanportit...
      kun helmastasi jostain sieltä, kaivat tarotkortit.

      On Annikilla ennustuksii, lukematon määrä...
      Ei silti kukaan huomaa, että jokainen on väärä...
      Hän sanoillansa ovelilla, pystyy puijaamaan.
      Ja pikkusielu typeryksii, täysin huijjaamaan.

      Oi Annikki Annikki, näytä meille tietä...
      Oi Annikki Annikki, sitä nää on mieltä...
      Että olet ainoo, ken avaa taivaanportit...
      kun helmastasi jostain sieltä, kaivat tarotkortit.

      Ennustuksii pyytelee, nyt hyvät sekä pahat...
      Se Annikille ihan sama, kun nyhtää heidän rahat...
      On Jakkee, Kakkee, Tomppaa, Sakkee ihan pirusti...
      Annikki myös piilossaan, nyt pysyy visusti.

      Oi Annikki Annikki, näytä meille tietä...
      Oi Annikki Annikki, sitä nää on mieltä...
      Että olet ainoo, ken avaa taivaanportit...
      Kun helmastasi jostain sieltä, kaivat tarotkortit.

      • boltsiootti

        Loistava biisi..eikun studioon


    • Tinjamin

      Duujo, sinä saat taloutesi kuntoon. Pyristely ja vääntö edessä mutta olet älykäs myös ja nyt on sinusta paljon kiinni. Toinen on se että älä tee huonoja sopimuksia. Paljon hyvää sinulle toivon.

    • Et_kuitenkaan_uskalla

      No, jos olet todella ja ihan oikeasti oikea näkijä ja ennustaja, niin sanopa, minkä ikäinen minä olen, mitä sukupuolta, sivilisääty ja missä ammatissa olen. - Ja montako lasta minulla on?

      Niin sitten voidaankin tästä jatkaa eteenpäin, jos edes yksikään tieto pitää paikkaansa.

      • Osuinko_oikeaan

        Etpä jostakin "syystä" vastannut. Olisikohan se niin, ettet oikeastaan tiedä yhtään mitään, etkä ole mikään oikea ennustaja ja selvännäkijä.

        Joten taidan olla sinua etevämpi selvännäkijä päätelmissäni, että et ole mikään ennustaja, etkä selvännäkijä.


    • Dggjj

      Niin luotettava ettet paljasta totuuksia.
      Tai no laitappa jakoon ensiviikon lottorivi. Siinä on Veikkauksella ihmettelemistä kun tulee yli 200000 7-oikein.

      • Siis_huijaustoimintaa

        Ei tainnut tulla sinullekaan vastausta esittämääsi kysymykseen.

        Kertoo hänestä ja hänen luotettavuudestaan ja muistakin alalla olevista aika paljon.

        He ovat kaikki pelkkiä huijareita, ihmisten vedättäjiä ja rosvoja.

        Sitäpaitsi jos he todella olisivat joitakin oikeita ja todellisia ennustajia ja selvännäkijöitä, hehän tietäisivät kaikki arvottavat lottonumerot jo ennalta.

        .


    • tipitiitipitii

      Tampiot,ei tällä palstalla ennusteta vaan se tapahtuu tuolla ennustukset palstalla. Ei kai kukaan viitsi täällä ennustaa ja vielä ilmaiseksikö pitäisi? lopettakaa nyt hemmetti. Ja mitä tulee lottonumeroihin niin ennustaja jarmo antoi minulle onnennumerot,käytän niitä lottoon ja kenoon,niin hvyin on rahaa tullut,ei miljoonia. Kaikkia ei ole tarkoitettu lottovoittajiksi. Ennustaminen/selvännäkö on muutakin kuin ennustaa lottorivejä. aika vaikea tätäkin on selittää kun idiootit meuhkaa vastaan

    • IsäMatteontutkimuksia

      Saanko vokaalin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe