Mitä mieltä ootte tästä paikasta ite tukkääm. Te jotka käutte mikä on teistä kovoin heppa/poni? Oma suosikkini on luukas
Vastaukset 10
- ----
Ruhalan on paras paikka
- W.E
en tiiä siitä mittään:/ mutta tietääkö joku Elli nimisen hepan sieltä se myytiin pois noin 4-6 vuotta sitten?? sen rotu oli/on eestinhevonen.
- W.E
en tiiä siitä mittään:/ mutta tietääkö joku Elli nimisen hepan sieltä se myytiin pois noin 4-6 vuotta sitten?? sen rotu oli/on eestinhevonen.
- Ruovedenratsastaja
Ruhala on ihan paras omat lempparini on Atte Santeri ja sissi
- Duchesse
Sissi on aivan paras, tosi ihana hypätä :)
- Anonyymi
Minni
- Anonyymi
Lordi on kyllä ylivoimaisesti paras
- Anonyymi
Lol oon vähä myöhässä mut Lordi on kyl paras
- Anonyymi
Luukas on kyllä ihan ehdoton suosikki <3 <3 <3
Se on ollu mun hoitohevonen 2017 - Anonyymi
Tuun tähän tosi myöhään mut omat lempparit on Lissu, Veetti ja Siru
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va782011Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251052- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa118722- 45697
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59655
- 59608