Mitä mieltä ootte tästä paikasta ite tukkääm. Te jotka käutte mikä on teistä kovoin heppa/poni? Oma suosikkini on luukas
Ruoveden ratsutalli?
10
2616
Vastaukset
- ----
Ruhalan on paras paikka
- W.E
en tiiä siitä mittään:/ mutta tietääkö joku Elli nimisen hepan sieltä se myytiin pois noin 4-6 vuotta sitten?? sen rotu oli/on eestinhevonen.
- W.E
en tiiä siitä mittään:/ mutta tietääkö joku Elli nimisen hepan sieltä se myytiin pois noin 4-6 vuotta sitten?? sen rotu oli/on eestinhevonen.
- Ruovedenratsastaja
Ruhala on ihan paras omat lempparini on Atte Santeri ja sissi
- Duchesse
Sissi on aivan paras, tosi ihana hypätä :)
- Anonyymi
Minni
- Anonyymi
Lordi on kyllä ylivoimaisesti paras
- Anonyymi
Lol oon vähä myöhässä mut Lordi on kyl paras
- Anonyymi
Luukas on kyllä ihan ehdoton suosikki <3 <3 <3
Se on ollu mun hoitohevonen 2017 - Anonyymi
Tuun tähän tosi myöhään mut omat lempparit on Lissu, Veetti ja Siru
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455989
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253686Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282891- 472548
- 372351
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251905Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511848- 331620
- 281580