Raskaaksi oviksen jälkeen?

ihmetteleväteini

Haluaisin tiedustella viisaammilta, että voiko tulla raskaaksi oviksen jälkeen?

Kuukautiseni alkoivat viimeksi noin toukokuun lopussa.. tarkkaa päivää en muista, mutta ennen 1.6 kuitenkin.

Olin yhdynnässä paljaalla poikaystäväni kanssa viime lauantaina 4 kertaa. Jokaisella kerralla hän vetäytyi ulos ennen kuin laukesi, silti jäi tunne että ehtiköhän hän todella vetäistä sen ennen ensimmäistä syöksyä...

Kuukautiseni pitäisi alkaa ennen 1.7, tarkkaa päivää en tosiaan pysty nyt laskemaan kun en ole pitänyt kirjaa...

Todennäköistä on että ovis oli jo ajat sitten tai jos ollenkaan.. toivon, että en ole raskaana. Mitä luulette?

Pitäisi odotella ainakin viikko ja kattella jos täti tulis kylään.. normaali kierto on tosin 26päivää.

13

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfgtmkjilö-älkijyhg

      Raskaaksi voi tulla milloin vain. Tee tyttö hyvä testi! Ja mitä ikinä teetkin, sen pitää tulla sydämestäsi :D Onnea! :)

    • ihmetteleväteini

      testin? en kai mä nyt testiä tee kun menkatkaan ei oo myähäs.

    • 1+1=???

      No teet testin sitten kun siitä viimeisestä yhdynnästä on kulunut 19 vrk, se on edelleen se nyrkkisääntö. Ja tee silti testi vaikka vuotoa nyt tulisikin.
      Raskaus on hyvinkin mahdollinen

    • ihmetteleväteini

      miten niin mahdollinen? kaikki tekee tota eikä kukaan tuu paksuks! en tajuu

      ei kukaan tuu raskaaks oviksen ulkopuolella

    • ???

      Siis nyt pistää mietityttämään, että missä ihmeen laatikossa nää nykynuoret oikein kasvaa. Vaikka käyttäis kondomia ja e- pillereitä niin silti voi tulla raskaaksi. Mikään ehkäisymenetelmä ei ole 100 prosenttinen!! Ja ihan tiedoksi, miehen siittiö voi elää joku 4 vuorokauttakin. Eli ei ole pakko olla ovulaatio. Jos ei halua lapsia niin sitten ei harrasta seksiä, niin yksinkertaista..

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Siittiöt voivat itse asiassa elää hyvissä olosuhteissa 7 vuorokautta..... Ja tosiaan, mikään e-keino ei ole 100%:n varma, ei edes sterilisaatio

    • ihmetteleväteini

      no ihmisluonteelle on ominaista harrastaa seksiä. vaikka ei haluaisi lapsia. kyllä sen pässikin tietää.

      vaikka siittiöt eläisivät 4 vuorokautta niin mikäli ovis on ollut ajat sitten eikä seuraavaa ovista ole näkyvissä niin raskautuminen on hyvin epätodennäköistä.

      en tajua mikä tässä on ongelmana. jos tänne tulee kysymään neuvoa niin saa päällensä kasan haukkuja ja kauheet moraalista avautumista.

      en tullut hakemaan sitä vaan haluan tietää mitkä on todennäköisyydet

      • dcxfbghjkilöä

        No miksi vitussa sä sitte kysyt eka, että voiko oviksen ulkopuolella tulla raskaaks, ja sitte ite sanot täällä, että ei voi!

        Ja totuus on, että voi!

        Tee nyt se testi.


    • Huoh!

      Eiköhän tässä aika moni ole jo todennut sitä että AINA on mahdollisuus tulla raskaaksi. Eli jos itse epäilet vähänkin sitä niin tee testi. Ja yksikään edellä olevista viesteistä ei kyllä minusta näytä hakulta, mutta kai se on ihmisestä kiinni.

    • bilsantunnitkäyty

      Jos TIEDÄT oviksen menneen vähintään pari vuorokautta ennen yhdyntää, niin et ole ainakaan niistä yhdystäkerroista tullut raskaaksi. Se onkin sitten eri asia, että voitko olla varma koska ovis meni. Sehän ei aina tapahdu 14. kiertopäivänä, vaan voi olla paljon aiemmin tai myöhemmin.. Mutta jos tunnistat sen, ja olet varma sen menneen jo aiemmin, niin ei, et todennäköisesti ole raskaana :) Mutta käytähän jatkossa ehkäisyä, nuo "varmat päivät" ovat maailman huonoin ehkäisykeino ja touhutipostakin voi tulla raskaaksi, eli se, että kumppani laukee johonkin muualle EI estä raskautta!

    • ihmetteleväteini

      Mulle tuli vuotoa.. eli varmaan menkat, ne oli runsaat ja alkoivat perjantaina, suhteellisen ajallaan uskoisin.. mutta ne loppui kolmen päivän jälkeen. Nyt on ollut outoja kipuja. Ajattelin, että testaan r-testin varmuuden vuoksi mutta en tiedä missä vaiheessa, esim ens viikolla?

      Jos tuo olisi kiinnittymisvuotoa.. niin raskauden pitäisi ehkä näkyä jo testissä.

      Mutta yhdyntä oli siin 24.6-25.6, siitä ei ole vielä sitä 19 vuorokautta. En ole ollut sen jälkeen sängyssä.

      • maalaisjärki uupuu

        Voi itku sun kanssas!!! Suosittelen lämpimästi, että merkkaat joka kerta menkat kalenteriin, niin ei tarvi arpoa. Ja jos ei halua lapsia niin kortsu on oivallinen vaihtoehto, parempi sekin kuin että "oho, tuliks sulta ne sisään??". *huoh*


    • Mummo nyt

      tiedottaa.On naisia jotka voivat tulla raskaaksi nähtyään miesten alushousut tai juhlakunnossa olevan pilin.Kannattaa pitää kalenteri ajan tasalla ja huolehtia ehkäisy koska siihen on nykyisin mahdollisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe