Metallinen Amoral valmiina Tuska-festivaaleille!
http://www.mtv3.fi/uutiset/huomentasuomi/
Amoral Huomenta Suomessa 29.6. klo 8.50
2
125
Vastaukset
- uusinta....
Huomenta Suomen parhaat uusintana iltapäivällä klo 15.15-16.15
- video katsomossa
Hieno yllätys nähdä taas Amoralia tv:ssä! Mukava haastis, vaikka nämä aamutv:n onkin aina ihan liian lyhyitä ja juontajat keskittyy enemmän Ariin kuin Amoraliin. Pojat näytti hyvältä, Ari pirteältä ja Ben vähän uniselta, kun kertoo heränneensä 28 min ennen lähetystä. Kanadasta kotoisin oleva Veikkauksessa työskentelevä vieraileva juontaja Andre Noel Chaker osoittautui vanhaksi hevariksi, joka kertoi rakastavansa Arin mahtavaa ääntä. Arin rockhenkisen tyylikkäät mustat juhannustraditiokynnet sai myös ansaitsemansa huomion. Ari lupasi taas soolotuotantoa, kun aika on oikea, ja Ben uusia Amoral-biisejä.
Vielä lähetyksen lopuksi juontajat mainitsivat Sebastian Coen lisäksi Arin ja Benin loistavina ja upeina vieraina (ja vaikuttivat kilteiltä Tuskan imagoon), vaikka muita vieraita oli mm. työministeri, Pellervon toimitusjohtaja ja tuore EM-mitalisti.
http://www.katsomo.fi/?progId=130176
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882