Kävin Thaimaassa talvella ja harrastin suojaamatonta seksiä prostituoidun kanssa. Hiv-testi otettu, joka oli negatiivinen. Myös klamydia ja tippuri olivat negatiivisia. Lääkärin mukaan nuo olivat tarpeelliset testit ja näin ollen esim. kuppaa ja herpestä ei ole testattu. Nyt huoli nosti päätään vaikkei minkäänlaisia oireita olekaan. Vaikka kaikkialla lukee, että kaikki sukupuolitaudit voivat olla täysin
oireettomia, olen ymmärtänyt, että kuppa ja herpes oireilevat sen verran ärhäkästi
ettei niitä oikein voi olla huomaamatta jos tarkkailee itseään sukupuolitaudin
pelossa. Voinko luottaa lääkärin arvioon ja lakata huolehtimasta?
Huoli nosti päätään
158
7943
Vastaukset
- .
Esim. herpes voi olla oireeton vuosikymmeniä, eli menehän veren vasta-ainetestiin ja testauta se kuppakin samalla.
- provoallergia
Mikä hel***** tarve sulla on jokaiseen keskustelualoitukseen laittaa tuo "provo" epäilysi. Ja jos onkin provo, niin pidätkö itseäsi kovinkin nokkelana oivaltaessasi sen ahtaassa päässäsi.
Pysy pois keskusteluista ja elä sitä omaa "tosielämääsi" Ei kukaan kaipaa kannanottoasi, varsinkaan kun sinulla ei ole mitään järjellistä sanottavaa.
Itse olet täys provo! - ....................
Testiin! Kuppahan voi oireilla esim. vain esim. jalan haavaumana, jonka jälkeen voi seurata vuosikymmenten latenttivaihe. Muutaman vuosikymmenen päästä voidaan ihmetellä miksi olet sairastunut etenevään Alzheimeriin (tätähän kuppa yleisesti aiheuttaa). Lisäksi kuppa ja herpes ei todellakaan ole noissa maissa harvinaisia, päinvastoin.
Ihmetelen suuresti, miksi ilmaisen testauksen maassa kukaan olisi niin ajattelematon, että jättäisi testaamatta. Kaikki sukupuolitaudit pahenevat ajan myötä. - ..........
.................... kirjoitti:
Testiin! Kuppahan voi oireilla esim. vain esim. jalan haavaumana, jonka jälkeen voi seurata vuosikymmenten latenttivaihe. Muutaman vuosikymmenen päästä voidaan ihmetellä miksi olet sairastunut etenevään Alzheimeriin (tätähän kuppa yleisesti aiheuttaa). Lisäksi kuppa ja herpes ei todellakaan ole noissa maissa harvinaisia, päinvastoin.
Ihmetelen suuresti, miksi ilmaisen testauksen maassa kukaan olisi niin ajattelematon, että jättäisi testaamatta. Kaikki sukupuolitaudit pahenevat ajan myötä.Ja muistathan, että HIV-testi olisi hyvä uusia noin 6kk päästä, mikäli se on negatiivinen. Useimmilla vasta-aineet näkyvät veressä 3kk tartunnasta, mutta eivät kaikilla.
- viisas mies
Ootko vähän tyhmä. Nait jotain thai horoa ilman kumia? Toivon et sait plajon tauteja.
- herraasiallinen
provoallergia kirjoitti:
Mikä hel***** tarve sulla on jokaiseen keskustelualoitukseen laittaa tuo "provo" epäilysi. Ja jos onkin provo, niin pidätkö itseäsi kovinkin nokkelana oivaltaessasi sen ahtaassa päässäsi.
Pysy pois keskusteluista ja elä sitä omaa "tosielämääsi" Ei kukaan kaipaa kannanottoasi, varsinkaan kun sinulla ei ole mitään järjellistä sanottavaa.
Itse olet täys provo!Käyttäkää niillä "lomaromansseillakin" sitä kumia!
Miesten tuontituote taitaa olla se kuppa ja tippuri ja naisten tuoma HIV näiltä romassilomilta. Jos terveystiedon tunneilla olin hereillä. - Äijä53
viisas mies kirjoitti:
Ootko vähän tyhmä. Nait jotain thai horoa ilman kumia? Toivon et sait plajon tauteja.
Voihan sitä sattua, ei kännissä muistu mihin taskuun kumit on piilotettu eikä täällä junttilassa oikei tajuta jos vahinkoja sattuu. Jokainenhan on vastuussa omista varusteistaan ja parempi jos tarkastetaan kaikki mahdollinen, ei kantsi täällä enää paneskella ennen kuin on varmuus taudeista.
- näin on näppylät
Äijä53 kirjoitti:
Voihan sitä sattua, ei kännissä muistu mihin taskuun kumit on piilotettu eikä täällä junttilassa oikei tajuta jos vahinkoja sattuu. Jokainenhan on vastuussa omista varusteistaan ja parempi jos tarkastetaan kaikki mahdollinen, ei kantsi täällä enää paneskella ennen kuin on varmuus taudeista.
Ei ole pelkästään omista varusteista vastuussa. Vastuuntuntoinen ihminen huolehtii myös partnerin varusteista, eli ottaa huomioon, ettei tartuta tahallaan tai edes vahingossa tauteja toiseen.
- kimmo saari
viisas mies kirjoitti:
mä oon nussinu yli 100 pimua ilman kumia Thaimaassa,Espanjassa ym.pitkin maapalloa ja 1 tippuri tuli et se siitä,tauteja on saanut enemmän suomalaisilta
lehmiltä kaverini jotka niitä polkee ilmaiseksi tai parilla stobella. - Selkeä provo
provoallergia kirjoitti:
Itse olet täys provo!Kommentti on kommentti eikä sinun mielipiteesi tee jostain kommentista tärkeää ja jostain toisesta vähemmän tärkeää, minun mielipiteeni on se että aloitus on provo, sinullakin on oikeus sanoa oma mielipiteesi mihin tahansa kommenttiin, mutta se ei muuta sitä faktaa että kyseessä on provo.
Aloitus on siis provo. - james.
Esim Herpestä kantaa muutenkin 90% väestöstä. (lähde: wikipedia), testauta mielummin itsesi psyykkisten ongelmien varalta.
- sasdsdas
james. kirjoitti:
Esim Herpestä kantaa muutenkin 90% väestöstä. (lähde: wikipedia), testauta mielummin itsesi psyykkisten ongelmien varalta.
mutta tuo herpes mitä on noin 90% ihmisistä on ykköstyypin herpes, eli se mikä oireilee vaan huulessa(naamassa olevassa huulessa:) )
- EiSaanuEi
kimmo saari kirjoitti:
mä oon nussinu yli 100 pimua ilman kumia Thaimaassa,Espanjassa ym.pitkin maapalloa ja 1 tippuri tuli et se siitä,tauteja on saanut enemmän suomalaisilta
lehmiltä kaverini jotka niitä polkee ilmaiseksi tai parilla stobella.kimmo ei saanu, eikä saanu kimmon kaveritkaan. Thihhiii!
- lpoi0987
herraasiallinen kirjoitti:
Käyttäkää niillä "lomaromansseillakin" sitä kumia!
Miesten tuontituote taitaa olla se kuppa ja tippuri ja naisten tuoma HIV näiltä romassilomilta. Jos terveystiedon tunneilla olin hereillä.HIV tarttuu kyllä miheen että naiseen
- Kuulutus tämäkiN
herraasiallinen kirjoitti:
Käyttäkää niillä "lomaromansseillakin" sitä kumia!
Miesten tuontituote taitaa olla se kuppa ja tippuri ja naisten tuoma HIV näiltä romassilomilta. Jos terveystiedon tunneilla olin hereillä.Kai ne miehet käyttäisikin kumia, mutta kun ei seiso !!!!
Kumi lopettaa seisokin ja Kamagra ei oikein ole näinä kipeinä aikoina turvallista, edes thaikkuhuorilla käydessä, näinä tautisina aikoina.
- xfj
Aikamoista riskinottoa sanon minä. Ja kaikki tuo vouhottaminen vain sen takia kun ei osaa kortsua munaansa laittaa. 5s juttu. Niin typerää.huokaus.
- zxcbxcbnncxv
Ihan käsittämätön provo tuo sinun vastauksesi.
- ovorprovo
zxcbxcbnncxv kirjoitti:
Ihan käsittämätön provo tuo sinun vastauksesi.
Ihan käsittämätön provo tuo sinun provo epäilyksesi.
- taata
Ei tartte tappiaan jokä läpeen työntää.
- 8u7hi9j0k+p
Melkein voisi sanoa, että jos aloitus on aito, niin noin tyhmä ansaitsee kaiken mitä reissulta saa....n*ssia nyt jotain kuppaista horoa ilman kumia....
- sitä saa......
Yhtään horoa ei olisi olemassa jos miehet pitäisi pilinsä piilossa.
- asioiden ketju
sitä saa...... kirjoitti:
Jep. Yhtään lastakaan ei olisi tuossa tapauksessa.
- sitä saa......
asioiden ketju kirjoitti:
Jep. Yhtään lastakaan ei olisi tuossa tapauksessa.
Lapset tehdäänkin OMAN kumppanin kanssa eikä niiden kuppaisten horojen. Vai onko täällä kirjoittelevien miesten mielestä oma vaimokin kuppainen horo?
- silittelijä vailla v
sitä saa...... kirjoitti:
Kun ne naiset alkaa vinkumaan seksiä,, kolmesti olen joutunut torjumaan viimeisen puolenvuoden aikana naisen, kun haluaa panna ja könyää päälle, vaikka olen ilman kumia. Tarkoitus oli vain silitellä ja pitää kainalossa ja mikäs sen mukavampaa kuin alastomana maata nainen kainalossa.. nainen saa niin syttyjä että alkaa panettamaan.
Että miehisenä miehena olen sitä mieltä että naiset ovat vähintään yhtä aktiivisia ellei jopa enemmän kuin miehet paneskelemaan ilman kumia
- järki käteen hei
Testeihin mars, ja loppuu nuo tyhmät kyselyt heti!
- jk
enn t iedä
- yööööks
Siinäpä onkin miettiminen, jokainen varmasti tietää riskit kun käy tuommoisista palveluista nauttimassa...........
- tarinatätinä
Jösses en ymmärrä miksi pitää tappinsa tunkea selaiseen tavaraan ilman suojaa, missä on varmasti käynyt useita tuhansia tappeja :(
- afrofil
Nii mutku se tekee nii kutaa!
- taikaa
Hivi näkyy vasta 3-4 kuukuauden päästä verikokeis, ei ennen. Eli ei kannattas paljo kokeilla...
- .......
Väärää inffoa. Näkyy jo usein 6-8 viikon ovat lähes 99,9% varmoja ja 3kk on sitten se 100%. Taidat mennä vanhoilla tiedoilla.
- ..........
....... kirjoitti:
Väärää inffoa. Näkyy jo usein 6-8 viikon ovat lähes 99,9% varmoja ja 3kk on sitten se 100%. Taidat mennä vanhoilla tiedoilla.
sp-tautien polilta sanoivat että 2kk on jo lähes 100% varma. Mut jos haluaa olla 110% varma niin käy vielä 3kk kohdalla.
- ..........
.......... kirjoitti:
sp-tautien polilta sanoivat että 2kk on jo lähes 100% varma. Mut jos haluaa olla 110% varma niin käy vielä 3kk kohdalla.
Tässä vielä 2 viikon odotus ennen, kuin pääsee 2kk-testiin. Vähän pelottaa. Kyllä lähtee matto alta, jos on postiivinen. Vaikka siihen on nykyään hyvät lääkkeet niin ei kuulosta kovin houkutelevalta idealta syödä niitä lopunelämää ja ettei kykene rakentaa mitään parisuhdetta/seksisuhdetta. Tämä on ihan hirveetä.
- 5kk 12000%
.......... kirjoitti:
4kk niin on jo 450% varma.
- .............
.......... kirjoitti:
Tässä vielä 2 viikon odotus ennen, kuin pääsee 2kk-testiin. Vähän pelottaa. Kyllä lähtee matto alta, jos on postiivinen. Vaikka siihen on nykyään hyvät lääkkeet niin ei kuulosta kovin houkutelevalta idealta syödä niitä lopunelämää ja ettei kykene rakentaa mitään parisuhdetta/seksisuhdetta. Tämä on ihan hirveetä.
Tulen tähän sanomaan mitä testit näytti.
- asadasd
............. kirjoitti:
Itsellä kans oli joskus kamala pelko, että olen saanut hivin. Yhden yön juttu ja vaikka käytettiin kortsua niinyhdessä vaiheessa oli limakalvokontakti ilman suojaa. Kuitenkin testit näytti nollaa. Hirveän suuri lasti tipahti olkapäiltä!!! Nyt ihanassa suhteessa enkä enää koskaan halua yhden illan suhdetta !!! :)
- aaapuuuuvaaaa
asadasd kirjoitti:
Itsellä kans oli joskus kamala pelko, että olen saanut hivin. Yhden yön juttu ja vaikka käytettiin kortsua niinyhdessä vaiheessa oli limakalvokontakti ilman suojaa. Kuitenkin testit näytti nollaa. Hirveän suuri lasti tipahti olkapäiltä!!! Nyt ihanassa suhteessa enkä enää koskaan halua yhden illan suhdetta !!! :)
YHDEN ILLAN SUHDEHAN ei tuo tautia vaan se partneri.
Taudin voi tuoda pitkäaikainenkin suhde. Monesti yhdenillan suhteisiin mennään vaikkapa varatun kanssa eikä riski ole sen kummempi kuin normaalistikaan.
Itsekin olet ollut silloin yhden illan suhde ja vastapuoli hysteerinen oletko tartuttanut hivin. - ....................
............. kirjoitti:
Negatiivista näytti 2kk kohdala.
- ---
Eli päätit harrastaa suojaamatonta seksiä ja samassa päätit että käynpä sitten jälkeenpäin testeissä. Ihan kivaa järjenkäyttöä.
Muista nyt sitten kertoa uusille partnereille mahdollisista taudeista. Nehän on mahdollisia koska itsekin epäilet niitä olevan. - järki käteen
se on ihan turha alkaa täällä poraan kun ei käyttänyt ehkäisyä!
- nero olet
Voisiko lakata huolehtimasta, jos itse tai joku muu voi saada sukupuolitaudin?? Kannattaako yrittää tartuttaa mahdollisimman monta? Jos siis saa maksamatta? Suomessa? Ylipäänsä kannattaa harrastaa seksiä prostituoidun kanssa. Ihmiskauppahan on ihan ok, jopa suositeltavaa...vai? Pelasit sitten thaimaalaista rulettia terveydelläs, oliko kivaa? Ja nyt sitten rasitat terveydenhuoltoa kusipäisellä toiminnallasi? Siis mitä???????luuseri....
- kaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Ei toi välttämättä provo, koska noita typeriä miehiä on maailma on väärällään, eli kans suosittelen että testit kandee ottaa, sillähän siitä varmuuden saa
- voi elämän kevät..
Provo tai ei, en ota kantaa, mutta sen tiedän kokemuksesta, että milloin vaan saa näitä idiootteja = kunnon perheenisiä ravintolasta seksiseikkailuihin ihan ilman suojaa! Eivätkä poikkea sinkut kaavasta :( Terveydenhuoltoalalla työskentelevät tekevät ehkä poikkeuksen. Yhden hoitajan olen tavannut, jolta ei ilman olisi irronnut edes humalassa, mutta niiiin helppoa olisi jos ei itse kortsua tarjoaisi ja vaatisi! Että se siitä, että kuka v*tun idiootti panisi ilman... Ihan sama, Hki, Tampere tai Turku, tolloja riittää !!!
- Heh!
Taidat olla ihan tunnettu jakorasia Hki - Tampere - Turku akselilla?
- tunnu miltään
vain pienimunaiset panevat jonkun kumisaappaan kanssa sama panna patjan väliin
- muna ilman tuntoa
vetele vaan edelleen mieluummin sinne patjan väliin kuin tartutat tautejasi muille.. vaikka tämä kohta taas poistaankin.. on vaan TOSI!
toivottavasti munan pääsi tippuu siinä sinulle huolehtimista!!
- Haloo!!
AIVOT JÄÄNY NARIKKAAN aloittjalla!!!
- sinkkuna 22v
naisen kanta esiin juu mä en antas ukolle ilman ehkäisyy en selvin enkä päissäänkään jos ei käytä heti testii ja myöhemmi uudelleen.
- stinkss
ja olipa taas surkea provo:) mutta kuiteski sanon että aina kantsii se kondomi muistaa niitä saa mm mm kaupasta sekä apteekeista,myös ambulnasseista?
- Kainohellä
Tästä tulikin mieleeni hauska tapaus. Sanotaanko nimeksi vaikka Harri, meni huoriin Thaimaassa. Aikansa pumpattuaan pariskunta huomasi kumin hajonneen ja että riekaleeet ovat naisen sisässä. "No problem, my brother is a doctor" sanoi Harri ja alkoi sorkkia kuminpalasia ulos...
- aivot-on :)
oletko idiootti kuullut kondomista????? turha noin tyhmän on mistään huolehtia, teet varmasti samat virheet uudelleen...
- Epätietonen
Kumpi tämä alottaja on: mies vai nainen?
- mitä väliä??
ei se ole mies eikä mikään mikä raiskaa.
- miää
Seksi on hieno asia ja varmasti nautit tämä piukeen thainaisen kanssa joka varmasti levitti mielellään rehunsa.
- Negative
Kaakkois-Aasiassa jopa 40 prosenttia ja Tallinnassa 50 prosenttia seksityöläisistä kantaa HIV:tä. Venäläinen ruletti on turvallisempaa. En suosittele kumpaakaan.
- Herra Oikeus
Jaan kiviä niille, jotka eivät koskaan ole tehneet mitään hölmöä. Kuka haluaa heittää ensimmäisen?
- Minä haluan.
Ja olen jo heittänytkin ja moni tulee vierii takaisin minua kohti.
- Yks pakkoselibatisti
Minä haluan. kirjoitti:
Ja olen jo heittänytkin ja moni tulee vierii takaisin minua kohti.
Ja minä. Ikinä ei ole tullut hölmöiltyä. Paskaa kylläkin tulee niskaan siitäkin huolimatta...
- kupiis..
herpes on vaaraton, mulla ollu vuosia ja harvoin esittää olemassa olonsa, hykieenian pidät kunnossa niin siitä se häviää? ei hätiä kuppaanhan me kuollaan kuiteskin..
- hyppykuppa
Sukupuoliherpes vaaraton? No eipä taida olla. Mitä jos googlettaisit tietoa?
- Nainen varjoista
Jos alkaa tuntua karvoituksessa tai sen kohdalla kutinaa, kannattaa etsiä pieniä satiaissia. Jos niillä on vinot silmät niin ne on Thaimaan tuomisia. Sit jos kalu tippuu niin kannattaa jo mennä lääkäriin. Thaimaassa on niitä shemaleja niin idiootieista turisteista tulee maleshetä..heheheheheheheheheeheheh-trolllllolololllooloooooo...
Siis oikeasti kuka menee ilman kondoomia (mieluiten kaks päällekkäin) thai huoraa naimaan!! :-/ - lukija
Kuppa on helppo testata vasta-ainetestillä (verikokeella).
Herpestä ei kannata testata, jos ei ole oireita. Jos tulee rakkuloita genitaalialuelle niin yleensä dg selviää katsomalla (lääkärin) ja sen voi tarkentaa vielä testillä.
Kondomi suojaa hyvin mutta ei ole 100 % varma suoja varsinkaan herpekseltä. - perna
Miten kummas nuo äijät tukee aina vaan keppiänsä joko koloon :( sit jälkikäteen itketään että tippuri tuli :/
- Gulliverin matkat
Noin käy kun kulli ja järki seisoo samaan aikaan :) toivottavasti sukukalleutesi voit vielä pelastaa edes formaliiniliuokseen patologian osastolle ihailtavaksi.
- gdsgsdfgdf
Miten tyhmä pitää olla harjoittaakseen seksiä prostituoidun kanssa ilman kondomia?
Jos prostituoitu on valmis seksiin ilman kondomia sinun kanssasi, on 100 % varma, että samalla luukullla on käyty monta kertaa ilman suojausta.
Millainen prostituoitu on sitten valmis suojaamattomaan seksiin? Sellainen, joka ei enää välitä taudeista. HIV-riski on todella korkea. - hoitsu
Kondomi voi joskus unohtua syystä tai toisesta... mutta että ihan prostituoidun kanssa?! Tyhmä olet, kerta kaikkiaan tyhmä. Olitko kännissä?
Hiv-testi on siis tehty (kaiketi vähintään 2kk tämän seksikontaktin jälkeen, jolloin tuore tartunta voi vasta näkyä testissä)? Klamydia ja tippuri olivat testissä siis negatiiviset, hyvä!
Jos kävit julkisella puolella, siellä ei ymmärtääkseni kuppaa yleensä testata, ellei ole selkeä tartuntalähde tiedossa (korjatkaa jos, väärässä). Suojaamaton seksikontakti prostituoidun kanssa olisi aika selkeä indikaatio tälle. Pk-seudulla on ainakin ilmainen sukupuolitautien poliklinikka, jossa testataan aina klamydia, tippuri, kuppa, hepatiitit ja hiv. Onko edes hepatiittia (b-c) testattu?
Kuppa aiheuttaa usein oireita (aristava ja kovareunainen haavauma genitaalialueella usein ensimmäinen huomattava oire). Oireiden ilmaantumiseen voi kuitenkin mennä muutama kuukausia.
Herpes aiheuttaa usein voimakkaita yleisoireita (kuume, kurkkukipu jne.) ja genitaalialueen haavaumaa muutaman viikon kuluessa tartuntalähteestä. Herpes voi myös olla oireeton. Se voidaan todeta ottamalla näyte suoraan genitaalialueella olevasta vesirakkulasta. Veren vasta-ainemäärityksellä voidaan todeta vain herpeksen olemassaolo, mutta ei määrittää sitä, onko se huuli- vai sukuelinherpes.
Hyvä muistaa myös, että sukupuolitaudit tarttuvat myös suuseksin välityksellä. Monet seksitaudit, kuten genitaaliherpes ja kondylooma, voivat tarttua kondomista huolimatta. Silti kondomia on suosteltavaa käyttää, sillä se suojaa vaarallisimmilta taudeilta kuten hiviltä ja hepatiitilta melko hyvin.
Toivottavasti otit nyt tästä opiksesi! - 1234235
Jos saitkin jonkun taudin, olet sen ansainnut. Sitä saa mitä tilaa. Sukupuolitaudit on rangaistus siveettömille ihmisille.
- ANAL69
kävin viime vuonna cameroonissa lomailemassa. Tapasin kylpylässä komean Mustan ja lihaksikkaan cameroonilaisen miehen, jonka kanssa lähdin baariin. baarissa oli pieni tanssilattia ja hän puristeli takapuoltani. sitten menimme hotelliin ja hän vakuutti minulle että hänellä on kumeja mukana. kun harrastimme yhdyntää, huomasin, kuinka hän laukesi sisääni. Säihkädin, mutta en uskaltanut sanoa hänelle mitään. jälkeenpäin vetelin e pillerit naamaan, raskausta ei tullut eikä muutakaan. mutta pimppaani on tullut outoja näppylöitä ja olen voinut siitä lähtien pahoin. peppuseksi tuntui kyllä hyvältä hänen kanssaan sillä vielä viiden tunnin jälkeenkin hän nylkytti ihanasti väsymättä ja piiskasi minua gepardin nahka piiskalla.
- Toivottavasti
Tiedät, mikä nimikkeesi on !
Totuus ainakin tietää-tajuatko sitä ! - no LOL
Takuulla totta, varmasti ois persläpesi kestänyt 5 tuntia.. hohhhooo!
Taitaa olla edelleen auki :D - kdfoerre
Sen vielä ymmärtää jotenkin, että jotkut suomalaiset miehet valittavat suomalaisten naisten ulkomaisista kumppaneista. Biologiaanhan kuuluu kaikenlaista reviirikäyttäytymistä ja heimolaisuutta.
Se menee kuitenkin pahasti yli, jos mies tuntee tarvetta kirjoittaa yllä olevan kaltaisia satuja kamerunilaisista rakastajista. Miten sekaisin voi ihmisen mieli mennä? Olisiko aika mennä psykiatriselle puolelle hakemaan apua? - lippua ostamaan
kdfoerre kirjoitti:
Sen vielä ymmärtää jotenkin, että jotkut suomalaiset miehet valittavat suomalaisten naisten ulkomaisista kumppaneista. Biologiaanhan kuuluu kaikenlaista reviirikäyttäytymistä ja heimolaisuutta.
Se menee kuitenkin pahasti yli, jos mies tuntee tarvetta kirjoittaa yllä olevan kaltaisia satuja kamerunilaisista rakastajista. Miten sekaisin voi ihmisen mieli mennä? Olisiko aika mennä psykiatriselle puolelle hakemaan apua?Nainenhan se nautiskeli camerunilaisen käsittelyssä ja lopuksi oli sokerina pohjalla viiden tunnin pamputus. Olen kuullu että sen paikan miehet tykkää suomalaisista naisista ikään ja kokoon katsomatta, Melko poikia.
- moilaska
no LOL kirjoitti:
Takuulla totta, varmasti ois persläpesi kestänyt 5 tuntia.. hohhhooo!
Taitaa olla edelleen auki :DKyllä tosiaan anus jää tollasen jälkeen ihan hoomoilaseksi ;)
- Amanda C-cup
Pieni hinta muutama näppylä jos kerran sait BBC:tä.
- mepa50
VOI,VOI,oliko se huoli mikä nosti päätä????vai visva mikä"nosti"päätä,YÄKKKKÖ! hyi helvetti 2012-luvulla kyselee tommosia.....
- kiol2908
ethän sinä voi parhaassa tapuksessa tyttö ottaa selvää missä asut ja olet ja puh numerosi jos ei jo jossain tilanteessa ottanut ja ilmoittaa että hän on sinulle raskaana . Tuntuiko se niin hyvälle ottaa thai naista paljaallla ties minkä taudin oot saanut . Aids .. Parhaassa tapuksessa loppuelämäsi on pilalla
- kunnon mies ei kiell
Täällä suomessa on jo kaikki pilalla hallituksen takia, jos on hurja nautinto, niin tappaahan hallituskin meidät suomalaiset nälkään.
- Nainen vaan *
Pikkasenko oot typerä!!! kasva aikuiseksi!
- jarppis.
kaikki testit tehtävä.1940 luvulla kotipuolessa oli nainen jolta oli kasvot mennyt luita myöten ,kuppa syövyttänyt.puheesta ei saanut selvää.me lapset pelättiin kun hän tuli kylään .kasvoton voi olla kun ei suojaa itseään ja kumppaniaan.on kavala tauti.
- Pas-kan jauhantaa
Täällä sitä jaksetaan asua näissä "navan alus asioissa"
Muuta kun ei maailmaan /elämään mahdu.. - huoli tuli
ei olisi pitänyt pakko-oireisena avata tätä ketjua. En koskaan ole käynyt sukupuolitautitesteissä, koska ei muka ole ollut tarve.
- taikaa
Vanhat ja vanhat tiedot,mut ku luovutat verta,ni se väli pidetään 3-4 kuukaudes,et hivi näkys.Eikä siihen riitä alle 100 % varmuus.
- kuppaa ja herpeksiä
ne eivät testaa.
- Jamko67
nussikaa pelkkää aidanreikää jos olette taudeista murheissanne
- Yliherkistynyt
Jos ei rahalla taikka velalla Luoja saa tapettua tarpeettomia ihmisiä tältä planeetalta niin ehkä jollain sukupuolitaudilla kyllä sitten?
- Huolestunut
Eikö ketään häiritse se, että tyyppi kertoo täysin luontevasti käyneensä panemassa prostituoitua? Ainut ongelma tuntuu olevan, että ollut suojausta tai se, että "kävi panemassa horoa".
Mikään ei ole niin ihmisarvoa alistavaa kuin joutua myymään itseään seksistä ja halveksun niitä, jotka näitä "palveluja" käyttävät suunnattomasti. Don't get me wrong, en ole mikään siveyden sipuli tai soosoo-mamma, mutta se on fakta, ettei kovin moni prostituoiduista tee sitä hommaa ilokseen vaan siksi ettei ole mitään muita vaihtoehtoja. Ja te, jotka käytte esim Thaikuissa vähän loman ohessa "rentoutumassa" tuette ihmisoikeuksien polkemista. Monet naiset ovat myös alistettu myymään itseään ja rahat korjaa rikollistaho. Tällaista maailmaako te haluatte tukea? Tee valinta oikein edes omalta kohdaltasi.- mustettaulostimeesi
Prostituoituna on myös paljon sellaisia, jotka tekevät sitä järkisyistä eli tienataakseen paljon rahaa "helposti". Itse olen sitä mieltä, että itseään myyvässä naisessa on jotain pahasti vialla. Vakavia tunne-elämän ongelmia sikäli kun ei puhuta ihmiskaupan uhreista, joita kaikki tai edes suurin osa prostituoiduista ei ole.
Transseksuaaleista varmaan 99,9 % on alalla omasta halustaan jo siksikin, että saa maksettua kaikki tarvittavat leikkaukset.
Joissain maissa nuori nainen voi uhrata itsensä alalle parantaakseen koko perheensä taloudellista tilannetta. Onko sitten parempi vaihtoehto, että sellainen nainen ja hänen perheensä pysyvät köyhyydessä vailla mahdollisuuksia nousta pohjalta? Minun mielestäni ei silti pitäisi alentua myymään itseään, mutta helppohan se on sanoa.
- tyhmä testauttanut
Jos hiv testistå on valmis maksamaan muistaakseni kolmisensataa, niin mahdollinen tartunta selviää jo alle 2 viikon päästä. Ei onnistu terveysasemalla, mutta rahalla saa..
Mielestäni aika ihme juttu, sillä tavallinen div-testi antaa varman tuloksen vasta kuukausien päästä. Ihan kuin tartuntoja ei hauttaisikaan estää.. - rehyuhyuhne
toivottavasti ketjun aloittaja on saanut jonkun taudin.. sen verran typerä teko on ollut mikäli puheensa pitää paikkansa.
- tyhmä....
Näistä maksullisista testeistä vielä.. Niissä testeissä ei testata vasta-aineita, vaan etsitään itse virusta, Jos en ihan väärin muista, niin lähes satavarma tulos saadaan jo alle kahden viikon..
Eli ei kenenkään todellakaan tarvitse odottaa kolmea kuukautta, jos vaan on valmis hieman maksmaan.. Minä olin.
Ja on tuo ihme juttua, jos joku ketjun aloittajalle tautia toivoo.. Hän kun toivoo sitä samaa myos mahdolliselle vakiokumppanille. Toivottavasti saatte itse, kele..- Huoli nosti päätään
nimimerkkisi on kuvaava!
Luuletko että TODELLA kysyisinapua Suomi24:tä, joka kuvittaa avakseni peukkukuvilla, joita itse nostaa itselleen satoja kappaleita päivässä..
100-nan älypuutto pelle olet! tyhmä..
- Huoli nosti päätään
Hahahaahhahahah
Suomi24:n seksia saamattomat vätyskät meni PROVOONI!
vajakit" vammaiset ahahahahahhahhaahahahahahahaha
kehitysvammaiset ahhaahhghghghahahaahahahhahahhahha
toivoen avaa
HNP- Ei tuo aloitus ole
provo, ja kyllä minä seksiä saan.
- Huoli nosti päätään
Ei tuo aloitus ole kirjoitti:
provo, ja kyllä minä seksiä saan.
"provo, ja kyllä minä seksiä saan."''
TOTTA AVAUS ON PROVO, MUTTA VASTAAJA ÄÄLIÖT EI TÄTÄ TAJUA
AHAHAHAHAAHAHAHA
IP:T ESILLE ,JA NAURAMAAN NÄILLE HOMOILE
- ....................
Toivotaan että sait klamydian jonka tietämättäsi tartutat tulevaan elämänkumppaniisi, ettekä sen johdosta voi ikinä lisääntyä :)
Naisella klamydia aiheuttaa joskus kohdun ulkoisia raskauksia ja silloin pamahtaa toinen munatorvi ja lasten saannin mahdollisuus - 50%..
Monesti toinen seuraa perässä.
Ainiin mutta tuskin naisen tartuttaminen ja lapsettomuus se pahin juttu on.. Nimittäin saatat olla vaarantanut oman henkesi.
Olen sitä mieltä naisena että h*orissa saa käydä, mutta ei saa olla niin tyhmä ettei ehkäisystä huolehdi. Sellainen mies tuskin kunnioittaa itseäänkään paskan vertaa, ottaa mielihyvin vaikka HIV:n. - Eihyvääpäivää.......
Hah! Kuka haluaa noin tyhmää miestä? Joutuu säilyttämään hautaan asti salaisuuden että on pannut maksullista ilman kumia. Jos nainen joskus vahingossakaan kuulee, lähtee heti. Oli elämäntilanne mikä tahansa.
Ei noin tyhmää miestä katsele kukaan, vaikka olisi nainen kuinka vajukki. - OLETKO ONNELLINEN
Kävitte sitten hakemassa Suomeen lisää ongelmia,mene takaisin sinne siellä se paratiisi on!
- OLEN!
ME SUOMALAISET OLEMME JOUKO PIHON MUKAAN YKSI KADONNEISTA HEIMOISTA.
- KATSOA SAA
OLEN! kirjoitti:
ME SUOMALAISET OLEMME JOUKO PIHON MUKAAN YKSI KADONNEISTA HEIMOISTA.
JOUKOSSA TYHMYYS TIIVISTYY !
- +Naistenkaataja+
Taidat olla NÖSSÖ.
- SUOSI KOTIMAISTA
Tuolla tavalla rakennat itsellesi haikeaa huomista,olisit pysynyt vissyssä niin olisit vielä bändissä.Polkupyörän sisus renkaasta saa hyvän,mutta kato ettei se ole pykinyt jooo.....
- TYHMÄ!!!
Voiko joku oikeesti olla noin tyhmä, että harrastaa suojaamatonta seksiä huoran kanssa, ja vielä thaimaalaisen sellaisen??? Ihan oikein ois ollu, että oisit saanu jonkun sukupuolitaudin...
"Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"- mulkku tippuu
Joo ja tartuttanut täällä johonki exääsä, jonka kanssa tapailevat.
- Dri Jolley Values
Hmm.Ehkäpä tauti on vielä.Hmm.Tunnetasolla?
- isoakka
Voi miten hauska kirjoitus.
Siis suojaamatonata....
Voi hyvänen aika.
Ja nyt pieni peikko kertoo, että voisi tauti olla.
HIV voi olla varma vasta n puolen vuoden päästä. Samoin kuppa. Ja Herpeksestä et edes tiedä ennen kuin jopa vuosien päästä. Ja Kondylooma, ikuinen kaveri.
Klamydia poissuljetaan aika pikaiseen. Samoin tippuri.
Siis muutaman viikon kuluessa tilanteesta.
Ja sitten hepatiitit. Seksistä voi oikein huonoissa oloissa saada B- tai C-hepatiitin
Et voi lopettaa huolehtimista koskaan.
Oletko kuningasjätkä?. - oi voi huh huh
No kuppa tuhoaa aivosi, herpestä nyt sitten puhkeilee joka paikkaan, klamydia voi esiintyä myöhemmin ja valutat keltaista visvaa.Ja olen kuullut, et jokin toukka voi pesityä myös suolistoon, mut senhän huomaat, kun kasvaa, alkaa tunkea peräsuolesta ulos, tosin on jo muninut uutta satoa suolistoon. Kuulema ne pitää hoikkana, et painon nousuun ei syytä huoleen, olet evästänyt itsesi oikein kunnolla.Hauskaa kesää.
- Ladyboys together
Miekin olen thaikuissa paneskellut jonkin kerran paljaalla eikä mtn tauteja tullut. Kerran luulin kännissäkahta hyvän näköistä misua naisiksi, mutta ne olivatkin ladyboysia. Mutta ei mitään, käsipeli kyllä luisti niiltäkin. *Kun kerran tuli maksettua, niin annin mennä. Jälkeenpäin on kyllä naurattanut niin mahottomasti. Thaimaa on loistopaikka!
- pieni suu
Ei sitä parane ihan paljaalla ajella,Katoitko että kulutus pintaa oli jäljellä,siintä voi seurata suuret rapsut jos kaljupäisillä survailee,kuules märät kelit tulossa pidä varasi että ei käy pussin päälle,jooo......
- Vastuu
Toisaalta nää tautiset tuhoaa itsensä, siis luonnollinen poistuma hoitaa lopulta. Vaan sääliksi käy näiden 'seikkailijoiden' hyväuskoiset partnerit..
Tästäsyystä on tärkeää selvittää ns. yhdenyön suhteissa, taustat ja ennenmuuta käyttää kondoomia,, Sillä voi säästyä monelta harmilta..
Nämä tänkaltaisella seksuaalimoraalilla ja alentuneella henkisellä tasolla huseeraavat tyypit pitäisi asettaa edesvastuuseen tekemisistään,, noin kansanterveydellisellä näkökulmalla ajatellen..
Herää kysymys miten monta syytöntä hän voi tartuttaa edesvastuuttomalla hulvattomalla asenteellaan.?? - Tietoa on
Et voi lakata huolehtimasta. Taudit saattavat puhjeta vasta kuukausien tai jopa muutaman vuoden päästä. Ja tänä aikana saatat kuitenkin jo tartuttaa kumpanisi!
- KKK777
THAIKUN HOROT EI ANNA ILMAN KUMIA. PASKA VÄITE.
- testeihin
No onko tuo kovin vaikeaa. Herpes ei haittaa. Se ei tapa. Mutta kuppa tappaa. Senkus kävelet lääkäriin tai laboratorioon ja sanot, että haluat kuppatestit. Minulle tuli äkillisesti aknea (kuppa voi oireilla aknenakin) ja kävelin lääkäriin ja sanoin, että kuppatestit kiitos. Nehän eivät ole edes kalliit testit. Miksi miettimään kun voi testata?
- järkimunaan
Siis oikeesti.. ootko ihan terve vai meniköhän se herppes jo pääkoppasi sisälle?
Totta helvetissä sä meet testattaa ittes kunnolla ennenkuin alat kotimaassa sorkkimaan naisia munallas. Pitäis varmaan jostain onkia sun nimi ja julkasta se täällä jottei yksikään suomineito erehdy antaan sulle lovea.
siis oikeesti.. - elämä
voi kauheeta, miten suuri toi sun huoles on!!!! voi jumalauta!!!!!!!!!!!!!!!!! mä en kestä enää tätä ihmisten typeryyttä. Ai oikein huolestuttamaan alko...hohhoijaa. Hankkikaa ihmiset ELÄMÄ!
- -t-
hitto mikä idiootti. Olisko kannattanu käyttää sitä yläpäätä ennenku rupesit munaas uittamaan pesässä jossa on käyny varmaan tuhansia muitaki, kyllä aika suuri mahdollisuus että tommosesta jonku taudin mukaansa saa. Mikä siinä on nii vaikea laittaa se kondomi??? luulis nyt tajuavan edes sillon käyttää jos huoraa panee
- hohhoijaaa
kuka voi olla noin idiootti!!!!!
- .......
Joku joka keksii päästään hyvän stoorin etusivulle.
- hehehe voivoi
Tiesitkö muuten että,tummat silmät ja ruskea tukka voi olla myös maksa kirroosi
- ILJETTÄVÄPASTILLI
taivutaat vaan piasi sinne omien haaroksiesi väliin ja huolella noulet ja imutat omaa hepatiittimunaasi niin kyllä se siitä sitä jatkat sitten lopun ikkääs ja kätteen vetoa se siitä. Kyllä on tyhmä huora siellä pattajalla ollu ku on antanu paljaalla paskaisen panna kai maksoit mulkku ees kunnolla jos et toivottavasti on HIV-pakkaus valmiina ja 9kk päästä postissa kirje että elätti kaipaisi ruokaa.. HOMPPI!
- Toivoa Toivoa Toivoa
Toivo ainakin sitä että kyseinen naikkonen on ollut joku nuori tyttö joka sattui ekaa kertaa bongaamaan turistin eikä osannut toimia oikein "etiketin mukaan" kumin suhteen... Rahan puutteesta Thaikuissa kaikki käy... kaikki käy. Onneksi minä en käy.
Enkä muuallakaan. - hmm.
Kuppa selviää verikokeella. Se olisi voitu ottaa hiv-testin yhteydessä. Papilloomavirus on veressä kuten herpes, sitä ei voi nähdä, naiset käyvät papakokeessa säännöllisesti kaikki. En suosittele nykyään suuseksiä ilman suojaa ainakaan tai ylipäätään, koska suu ja kurkkusyöpäriski yms lisääntyy papilloomaviruksen vuoksi. Tippuri ja klamydia selviää virtsakokeesta esim labraan jos kiikuttaa purkin..kai.
- hmm.
Hepatiiteista en tiedä testataanko suomessa? Miten niiden kanssa.
- hmm.
hmm. kirjoitti:
Hepatiiteista en tiedä testataanko suomessa? Miten niiden kanssa.
- Kukkahattutäti
Toimittaja suomalaiselle turistille thaimaan phuketissa: " Mikä on paras tuliainen vamolle?"
Suomalainen mies miettii tovin ja toteaa että " Tippuri!" Miehen kaveri haluaa kuollakseen tietää että " Munassa vai suussa?"
Suomalainen mies toteaa että " Jos löytyy kummastakin niin se on tyyllikkäämpää!" Aikas herra huoleton olet.
Oikea itsemurhakandidaatti.. ei siinä mitään jos ei itseään rakasta, mutta mitäs sitten jos joku muukin saa tietämättään jonkun tibiksen..niin aika vastuutuutonta mulkvistin heiluttamista.- seksi on kivaa
käy testeis ni ei tarvi miettii, lääkitys tarvittaes päälle. ite käyn aina epävarmois tilanteis tutkituttaa kaikki ni saa samantien kuurin. eikä oo viel hivii ollu :)
- eljkm
onko tosiaan oma elämäsi sen arvoista.,että pitää roiskia paljaalla. aiheuttaa itselle tuskaa.
- huh huh
oletko tyhmä vai jotain?????? ilman kumia, hei ihan oikeasta????tyhmä farang ja taas thaimaan naiset on leimattu huoriksi. huoria löytyy myös suomesta ja jopa suomalaisia. en toivo hiviä sinulle vain hieman järkeä. olen pahoillani teidän naisten puolesta että tällaisia idiootteja löytyy miesten joukosta.
- kuoleman oma
kyllä huolesi on aiheellinen.hiv testi ei paljasta sitä että myöhemmin saat kuoleman taudin.yhtään ei ole jäänyt henkiin kun tauti tulee se tappaa 110 prosenttisesti.kuoleman oma.
- Ei nimimerkkiä
Tännekkö olet luus vetäny?
- EtelännAkka
Minä olin yhtenä keväänä lapissa hiihtelemässä. Siellä katselin komeita rykimäporoja. Välillä rykivät ihan hirveesti. Joka ilta olin monotansseissa. Siellä minut sitten iski yksi komea ja raamikas paikallinen jörrikkä. Hotellihuoneessa paneskeltiin niin, että sänkykin hajosi välillä. Otin isoo käyrää sarvee joka reikään ja ihan paljaana. Viikko sitä onnee kesti. Kuukauden päästä kurkkua alkoi kutittaa. Aloin rykimään kuin ne rykimäporot. Tämäkö on sitä kuuluisaa lapin taikaa??? Mikähän ihme sairaus mun kurkkuun pesi. Joskus pitää rykiä parin minutin välein. Epäilen että nielussani on herpesnystyröitä jotka kutittaa nieluani??? Eikös niitä herpesnystyröitä poisteta jotenkin polttamalla? Työntääkö ne kuuman juotoskolvin kurkkuuni? Tuntuu, että hengitykseni haisisi pahalle. Mitä teen??
- HUONO PROVO
HEH HEH HEEE!!!
Jannu kävi pamputtamassa jotain likaista ladyboyta hanuriin ja nyt on kiku ruskeena sonnasta. - -mari-
Mielestäni miehet/naiset jotka käyvät huorissa ovat ihan aidosti säälittäviä rassukoita, kun eivät kykene muuten kuin maksamalla saamaan itselleen miellyttävää & hyvännäköistä seksiseuraa... ;-)
- VAROKAA !!!
Tähän viestiketjuun vastaamalla saa tietokoneelleen VIRUKSEN!!!
- VW Passat
Jos on nussint taikkulas ilman skordaa jotain huoraa, on aina syytä olla huolissaan =)
Huolesi on aivan aiheellinen, edelleenkin. Toivottavasti menetät vielä monet yöunet asiaa miettiessäsi. Se on ainut tapa, jolla otat asiasta opiksesi. Toivottavasti jatkossa mietit kenen kanssa nussailet =)
Mutta sitten asiaan...
1) Hyvin ekseptionaalisissa tapauksissa HIV-vasta-aineiden kehittyminen voi kestää jopa vuoden - 1,5 vuotta. Tällöin tartunnanlähde on AIDS-vaiheessa.
2) Esim. lapsilla syntymän jälkeen kestää aina se 1,5v ennen kuin on varmaa, ettei heillä ole HIV:iä.
3) SPR:n Veripalvelu vaatii 1v karanteenin luovuttajilta, jotka ovat maksaneet seksistä.
Semmoista =) - joo...
eikö sitten yhtään kiinnosta, onko nainen vapaaehtoisesti mukana seksissä?
- hiihhih mätäneppä ny
Haha idiootti unohti kumin toivottavasti munasi kärähtää poroksi ja mätänee :D tai reijät
- hyivituuhuh
saisipa kaikki pukit ja horot HIVIN! ois niin oikein..
- järki ja muna käteen
Kyllä, voit luottaa lääkäriin. Mutta oman arviointikykysi puuttumisesta voi olla erittäin vakavasti huolissasi.
- tietokilpailu.
Kertokaa miksi HIV:ä vastaan kehitteillä olevat rokotteet ovat suunnattu mycobacterium avium complexia, MAC:a, vastaan?
- VW Passanat
Siksi, koska tuo sinällään perusterveelle harmiton patogeeni on vaarallinen immuunipuutospotilaalle =)
Eli vaikka rokotus ei toimisikaan, niin viruksen kantaja ei ainakaan kuole tuohon MAC:iin =) - tietokilpailu.
VW Passanat kirjoitti:
Siksi, koska tuo sinällään perusterveelle harmiton patogeeni on vaarallinen immuunipuutospotilaalle =)
Eli vaikka rokotus ei toimisikaan, niin viruksen kantaja ei ainakaan kuole tuohon MAC:iin =)Väärä vastaus. Muita yrityksiä?
- Mikko--
Linkin takaa löydät lisää faktaa HI-viruksesta/tartuntatodennäköisyyksistä erilaisissa kontakteissa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10353796 - Kyllä arvellutti
Itsekkin tuon sama joskus kokenut. Menin yhtenä jussina naimaan ilman kumia sellaista "kiertopalkintoa" mut onneks ei tullut kun klamydia eikä mitään hivejä eikä kuppaa, hepatiittia ym.
Kortsua kannattaa käyttää yhden illan panoissa vaikka se tuntoa poistaakin. - hehee123
mistäs tiedät tuliko mitää?
- aivoni on manipuloit
Pyhästä Hengestä tai saatanasta, niistä jommasta kummasta valitsen lopputulema on sen mukainen.
- venäläinen ruletti
On se kumma, että jotkut eivät arvosta omaa ja tätä myöten muidenkaan elämää yhtään.
Eräs entinen kaverini, täällä Lapin läänissä on juuri tällainen nilkki.
Huoleton humalassa sekoilu kaikenlaisten naisten (ja kai vähän salaa miestenkin) kanssa kuuluu tämän tyypin viikonloppu-ohjelmaan.
Kondominkin tämä ko. tapaus on usein kehunut heittävänsä salaa pois, kesken touhuilun.
Tuntuu naisissakin olevan paljon niitä, jotka eivät välitä yhtään tarkistaa satunnaisen seksikumppaninsa taustoja, vaan hypätään nopeaan peiton alle ja pimeässä hoidetaan homma.
Sittenpä se parantumatonkin tauti iskeekin ja leviää ... - Yritys hyvä
Joitakin vuosia sitten parisuhteen vakiinnuttua päätimme silloisen miesystäväni kanssa vaihtaa kortsut muuhun ehkäisyyn ja kunnon kansalaisina hakeuduimme varmuuden vuoksi sukupuolitautitesteihin oppilaitoksemme terveydenhuollon kautta. Molemmilla oli ennen toisiamme ollut varsin vilkas sukupuolielämä. Lääkäri kysyi molemmilta, että onko ollut ulkomaalaisia kumppaneita, ja kun kummallakaan ei sellaisia ollut ollut, ei testejä suostuttu tekemään. Mitä ihmettä? Onko kyse jostain terveydenhoidon resurssipulasta vai mistä? Aina korostetaan säännöllisen testaamisen tärkeyttä, mutta kun yrittää testiin päästä, ei huolita.
- P
Teetä kaikki tarvittavat testit, vain siten voit olla varma ja mielenrauhan. Kantsis varmaan käyttää kumia, niin ei tarvis elää pelossa. En kyllä vaan ymmärrä miten joku voi ottaa tuollaisen riskin ja vielä prostioidun kanssa..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802