Kyseinen teksti vilkkuu nyt kojetaulussa aina autoa käynnistettäessä. Onko tuo määräaikaishuollon ennakkoilmaisin? Käsittääkseni huoltoväli on tuon ikäisessä vielä se 15tkm. Nyt autolla on ajettu n. 12,5tkm edellisestä huollosta.
Mitä tarkoittaa SERVICE INSP?
5
8012
Vastaukset
- A 4 -04
...huollon lähestymisestä. Löytyy huoltokirjasta, vai eikö gynther antanut mukaan saksanherkkuun?
- A4 -04
MINUSTA on kiva ...tuilla kun MINÄ itse ajelen uudella pelillä. Jotkut säälittävät köyhät ajelee Saksasta tuoduilla prolekärryillä. MINÄ en sellaiseen alentuisi, pthyi, olenhan sentään paremman luokan kansalainen. MINULLA on paljon rahaa, mutta henkisesti olen köyhä.
- A4T -98
..osasit sentäs kommentoida, että ilmoitus on se, mitä arvelinkin, muu kommentointi onkin sitten lähinnä huvittavaa..tai ehkä provo?
Jos sillä nyt väliä on, niin toki on tuontiauto ja huoltokirja sekä käyttöohjekirja löytyvät molemmat. Kaikki huollot tehty Audilla, asia tarkistettu, että se siitä.
Itse en osta Suomesta yhtään uutta autoa, enkä käytettyäkään nykyisillä hinnoilla. Hyvä, että löytyy kuitenkin hölmöjä tai erityisen varakkaita ihmisiä, jotka niin tekevät, saapahan valtio verotuloja! Toki se saa niitä veroja tuontiautoistakin nykyisellä syrjivällä systeemillä, mutta nykykäytäntö tulee kaatumaan.
Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa, eipä siinä mitään. Varakkuuden kanssa sillä ei yleensä ole mitään tekemistä! - A 4
A4T -98 kirjoitti:
..osasit sentäs kommentoida, että ilmoitus on se, mitä arvelinkin, muu kommentointi onkin sitten lähinnä huvittavaa..tai ehkä provo?
Jos sillä nyt väliä on, niin toki on tuontiauto ja huoltokirja sekä käyttöohjekirja löytyvät molemmat. Kaikki huollot tehty Audilla, asia tarkistettu, että se siitä.
Itse en osta Suomesta yhtään uutta autoa, enkä käytettyäkään nykyisillä hinnoilla. Hyvä, että löytyy kuitenkin hölmöjä tai erityisen varakkaita ihmisiä, jotka niin tekevät, saapahan valtio verotuloja! Toki se saa niitä veroja tuontiautoistakin nykyisellä syrjivällä systeemillä, mutta nykykäytäntö tulee kaatumaan.
Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa, eipä siinä mitään. Varakkuuden kanssa sillä ei yleensä ole mitään tekemistä!Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa, eipä siinä mitään. Varakkuuden kanssa sillä ei yleensä ole mitään tekemistä!
Joopa joo...Miksi hakea uusi auto euroopasta, kun saman saa suomestakin? Kannattaa jatkaa sitä Audilla huollattamista, niin samalla kuittaantuu se huoltovalokin.
- audi
ei se pirssi välttämättä tarvitse huoltoa, voi vaan olla, että se on jäänyt edellisellä huoltokerralla nollaamatta. Jos taas haluat seurata täydellistä huoltokirjaa, niin sitten vie huoltoon.
Itselläni syttyi myös hiljattain palamaan tuo valo ja sen voit tarvittaessa nollata itsekin. Siihen löytyy ohjeet netistä helposti ja myös aiemmista tähän palstan kommenteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521