Kyseinen teksti vilkkuu nyt kojetaulussa aina autoa käynnistettäessä. Onko tuo määräaikaishuollon ennakkoilmaisin? Käsittääkseni huoltoväli on tuon ikäisessä vielä se 15tkm. Nyt autolla on ajettu n. 12,5tkm edellisestä huollosta.
Mitä tarkoittaa SERVICE INSP?
5
8670
Vastaukset
- A 4 -04
...huollon lähestymisestä. Löytyy huoltokirjasta, vai eikö gynther antanut mukaan saksanherkkuun?
- A4 -04
MINUSTA on kiva ...tuilla kun MINÄ itse ajelen uudella pelillä. Jotkut säälittävät köyhät ajelee Saksasta tuoduilla prolekärryillä. MINÄ en sellaiseen alentuisi, pthyi, olenhan sentään paremman luokan kansalainen. MINULLA on paljon rahaa, mutta henkisesti olen köyhä.
- A4T -98
..osasit sentäs kommentoida, että ilmoitus on se, mitä arvelinkin, muu kommentointi onkin sitten lähinnä huvittavaa..tai ehkä provo?
Jos sillä nyt väliä on, niin toki on tuontiauto ja huoltokirja sekä käyttöohjekirja löytyvät molemmat. Kaikki huollot tehty Audilla, asia tarkistettu, että se siitä.
Itse en osta Suomesta yhtään uutta autoa, enkä käytettyäkään nykyisillä hinnoilla. Hyvä, että löytyy kuitenkin hölmöjä tai erityisen varakkaita ihmisiä, jotka niin tekevät, saapahan valtio verotuloja! Toki se saa niitä veroja tuontiautoistakin nykyisellä syrjivällä systeemillä, mutta nykykäytäntö tulee kaatumaan.
Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa, eipä siinä mitään. Varakkuuden kanssa sillä ei yleensä ole mitään tekemistä! - A 4
A4T -98 kirjoitti:
..osasit sentäs kommentoida, että ilmoitus on se, mitä arvelinkin, muu kommentointi onkin sitten lähinnä huvittavaa..tai ehkä provo?
Jos sillä nyt väliä on, niin toki on tuontiauto ja huoltokirja sekä käyttöohjekirja löytyvät molemmat. Kaikki huollot tehty Audilla, asia tarkistettu, että se siitä.
Itse en osta Suomesta yhtään uutta autoa, enkä käytettyäkään nykyisillä hinnoilla. Hyvä, että löytyy kuitenkin hölmöjä tai erityisen varakkaita ihmisiä, jotka niin tekevät, saapahan valtio verotuloja! Toki se saa niitä veroja tuontiautoistakin nykyisellä syrjivällä systeemillä, mutta nykykäytäntö tulee kaatumaan.
Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa, eipä siinä mitään. Varakkuuden kanssa sillä ei yleensä ole mitään tekemistä!Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa, eipä siinä mitään. Varakkuuden kanssa sillä ei yleensä ole mitään tekemistä!
Joopa joo...Miksi hakea uusi auto euroopasta, kun saman saa suomestakin? Kannattaa jatkaa sitä Audilla huollattamista, niin samalla kuittaantuu se huoltovalokin.
- audi
ei se pirssi välttämättä tarvitse huoltoa, voi vaan olla, että se on jäänyt edellisellä huoltokerralla nollaamatta. Jos taas haluat seurata täydellistä huoltokirjaa, niin sitten vie huoltoon.
Itselläni syttyi myös hiljattain palamaan tuo valo ja sen voit tarvittaessa nollata itsekin. Siihen löytyy ohjeet netistä helposti ja myös aiemmista tähän palstan kommenteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402