onko jossain varattavia sellaisia kun ei uimahallia
sauna ja uintimahdollisuudet
54
305
Vastaukset
- ovessa tamminen
karjatie 6:ssa on se entinen siivousvarasto siitä on tehty tänne tällainen kokonaan oma kämppä silloin kun parvekeremontti
- TAMMINEN.
anteeks mut mitä helvettiä?! oon sattunut asumaan kyseisessä asunnossa mistä puhut noin kaksi vuotta, ELI JOS VOISIT LOPETTAA ASUNTONI MAINOSTAMISEN, KIITOS!!!!!!!!
- jalavasta saarniin
TAMMINEN. kirjoitti:
anteeks mut mitä helvettiä?! oon sattunut asumaan kyseisessä asunnossa mistä puhut noin kaksi vuotta, ELI JOS VOISIT LOPETTAA ASUNTONI MAINOSTAMISEN, KIITOS!!!!!!!!
muistatko vielä mut ovikellosi rikoin silloin ja postiluukun
- turun piharakennus
TAMMINEN. kirjoitti:
se ovi on tehty tammesta
- elinan mies
TAMMINEN. kirjoitti:
eikö sulla ole todella avainta niihin muihin rappuhin tai saunaan tai polkupyörävarastoon
- rappuihinhuutelija
elinan mies kirjoitti:
eikö sulla ole todella avainta niihin muihin rappuhin tai saunaan tai polkupyörävarastoon
a-rappu oli silloin mennyt rikki kerran mä heitin siitä kännykän läpi sekin meni rikki ja sä väänsit ne pyyhkijät tamminen
- tulossa tulossa taas
TAMMINEN. kirjoitti:
sulla on kiva tietokone se näkyy takaikkunasta
- raivokasmies
TAMMINEN. kirjoitti:
kuka asui 2009 siinä silloin tiedätkö
- utelias kaveri
TAMMINEN. kirjoitti:
onko osoitteesi sitten pelkkä karjatie 6
- asunlähelläelivarma
rappuihinhuutelija kirjoitti:
a-rappu oli silloin mennyt rikki kerran mä heitin siitä kännykän läpi sekin meni rikki ja sä väänsit ne pyyhkijät tamminen
äläpäs hauku ketään tammista se oli se sama kaveri mikä kusi rappukäytävän tyhjiin maalipönttöihin se autoihin koskeva polkupyöriä varastava ja alaovia hajottava jne jne jne....
- karjatieltä
asunlähelläelivarma kirjoitti:
äläpäs hauku ketään tammista se oli se sama kaveri mikä kusi rappukäytävän tyhjiin maalipönttöihin se autoihin koskeva polkupyöriä varastava ja alaovia hajottava jne jne jne....
se kävi talonmiestä huijaamalla luvatta mun kämpässä parikin kertaa
- en voinut mitään
karjatieltä kirjoitti:
se kävi talonmiestä huijaamalla luvatta mun kämpässä parikin kertaa
onneksi lopulta se känniläinen lensi ulos niin meteli loppui
- miettinyt minäkin
asunlähelläelivarma kirjoitti:
sekö murtautui kellarimme kaljakaappiin silloin kerran
- Höö ja Hää
TAMMINEN. kirjoitti:
eikö sun asuntosi ole paha kun siinä ei ole alaovea suojana ja takaikkunankin voi rikkoa tai sivuilta
- rentukan huoltaja
Höö ja Hää kirjoitti:
eikö sun asuntosi ole paha kun siinä ei ole alaovea suojana ja takaikkunankin voi rikkoa tai sivuilta
miksi se yksi alaovi ei toimi koskaan öisin siis mene lukkoon
- mä oksensin siellä
TAMMINEN. kirjoitti:
siivousvarasto haisee varmaan tosi pahalle vieläkin
- vuokratakuu
TAMMINEN. kirjoitti:
ai mä luulin todella että se ehkä on myytävänä eikö se ole omistuskaksio
- puistopoikanen
TAMMINEN. kirjoitti:
varoitan että siitä tehdään pian sauna ja uimahalli
- asunnonmainostaja
TAMMINEN. kirjoitti:
soitetaan sun ovikelloa jos ei muuten saada rapun alaovea auki eikö sulla muka ole avainta elinalle
- kolikkolaatikko
kerrostaloissa yleensä on omat pitää vähän maksaa
- selkäsauna omakoti
monella on sauna omasta takaa
- äläpäs unohda varata
rivitaloissa myös
- likakaivo
hanhiojaan uimaan ootko kokeillut
- muistan pääsiäisen
aurajoesta lähtivät jäät sinä yönä
- kahvikrokotiili
asutko littoistenjärven pohjassa
- katulamppula
siellä ui pari sorsaa tänäkin aamuna
- siivosin saunan
katulamppula kirjoitti:
siellä ui pari sorsaa tänäkin aamuna
joutsenkin laulaa ratsutorpan pihassa
- liedonperästä
lähin on tietysti tarvashovi tarvasjoella
- tiedän senkin
ja nordean pankin alakerrassa kai joku varattava
- koivunlehtiläinen
tiedän senkin kirjoitti:
ja nordean pankin alakerrassa kai joku varattava
kunnantalon yläkerrassa ainakin sauna
- vesitornin juurella
turun kylpylät parempia paljon
- ei saunaa
hometta meidänkin kiukaassa
- painepesuripoika
vielä ehtii ulos uimaan samalla kun pesee mattojaan
- saunallinen kaksio
kyllä ihan kivaa kotonakin käydä on
- yksi suositus
menkää aistitalolle
- ei liity tähän
ne muuttaa keskustaan
- yhteiskoulussa
kyllä lietohallilla saa mitä haluaa
- miespalli
rakentakaa itse sauna ja uimahalli
- hyvä huoltomies
no kyllä useimmilla sauna kotona on taas mennään
- ja sellainen on
taas olin kivaa oli
- yleinen sauna
pikkuisen sauna voisi parantuakin tänään taas tungosta
- remontoidaan vaan
hölmölään rakennetaan oma sauna sinnekin ja takapihalle uima-allas
- yhden tiedän
palomiehillä kai sauna mutta vain itselle
- säästösyyruuhka
silloin monta vuotta sitten taidettiin puhua uimahallista mutta se unohtui
- ei taida tulla
niin paljon kiireitä todella on muutakin
- itse pitäisin
jos kohta tai myöhemmin tulisi
- mennään saunaan
kunnalla on jonkinlainen
- lauantai tulee
minullakin huomenna saunavuoro
- huhuja kuullut
maauimalaa taidetaan rakentaa talveksi hanhiojalle
- tarvitaanko muka
pitää kai muuttaa pois jos ei sellaista ole
- menossa saunaan
useimmissa kerrostaloissa saunat on
- varsinaisesti ei ole
muttei uimahallia siis
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Ooh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768