www.youtube.com/watch?v=m1vDwxA7q4s
Vastaukset 17
- Taistellen voittoon!
Lopussa komea Sieg Heil -huutokin, kannattaa kuunnella!
- Sinivalkoinen Suomi
Komentaja Aallon, Kaitselmuksen Valon, Kansamme Isän, on Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin aikoinaan nimittänyt seuraajakseen, koko Suomen kansan Johtajaksi. Aalto on Komentaja! Hän johtaa - me seuraamme. Minne hän menee, sinne menemme mekin. Lopulliseen voittoon saakka!
- muistutus Aallolle:
Sinivalkoinen Suomi kirjoitti:
Komentaja Aallon, Kaitselmuksen Valon, Kansamme Isän, on Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin aikoinaan nimittänyt seuraajakseen, koko Suomen kansan Johtajaksi. Aalto on Komentaja! Hän johtaa - me seuraamme. Minne hän menee, sinne menemme mekin. Lopulliseen voittoon saakka!
Aalto on kenties Komentaja, mutta Halla-aho on Mestari, ja Mäki-Ketelä on peräti Päällikkö.
- Respect
Siinä puhuu mies, joka uskaltaa sanoa suoraan mitä ajattelee, ei nöyristele, ei häpeile, ei jahkaile, ja on varmasti valmis toimimaan, eikä pelkästään puhumaan, tosi paikan tullen. Respect, respect for our Commander!
- Jo riittää!
Oletteko koskaan kuulleet esim. Mäenpäältä yhtään näin innostavaa ja voimakasta puhetta?
Ei!
Komentaja Aalto puhuu täyttä asiaa eikä öyhötä muista. Keskittyy omaan tekemiseen eikä muiden haukkumiseen.
Hyvä Aalto!
Komentaja Kai Michael Aalto olkoon uusi puolueemme johtaja! - Sinivalkia
Jo riittää! kirjoitti:
Oletteko koskaan kuulleet esim. Mäenpäältä yhtään näin innostavaa ja voimakasta puhetta?
Ei!
Komentaja Aalto puhuu täyttä asiaa eikä öyhötä muista. Keskittyy omaan tekemiseen eikä muiden haukkumiseen.
Hyvä Aalto!
Komentaja Kai Michael Aalto olkoon uusi puolueemme johtaja!Hyvä huomio.
Mäenpää on itsekäs paskiainen.
Tämä nykyinen puoluekin on pelkästään Mäenpäätä varten.
En ole toistaiseksi havainnut, että hän jotain olisi tehnyt yhteisen aatteen eteen.
- Komentaja tietää
Isänmaallisen taistelun tavoiteltevana ja korkeana päämääränä tulee tietysti olla sinivalkoinen voitto! Nimenomaan voitto on tärkeää kansallisen ja kulttuurisen olemassaolomme vuoksi!
- Mäenpääläinen
Hieno puhe! Sieg Heil!
- JOKA MIES YLÖS!
JOKA MIES YLÖS!
- Hommaforum valvoo
Te natsipellet ja sellaisina esiintyvät trollit pilaatte kansallismielisten maineen. Ette kuitenkaan pysty estämään Halla-ahon äänivyöryä eurovaaleissa ja pääsemistä europarlamenttiin!
- Pro Patria
Toivottavasti pian saamme kuulla Komentajan eurovaalipuheen!
- Heil Aalto!
Joko Komentaja Aalto pitää ensi viikonloppuna uuden innostavan puheen kahden vuoden hiljaisuuden jälkeen?
- Juhannuksen 1. tapahtuma
Juhannuspäivänä klo 12 Raksilan pesäpallostadionilla. Noin 5000 ensimmäistä kuuntelijaa mahtuu istumaan. Lopuille seisomapaikkoja kentällä.
Puheen lopuksi kolminkertainen Sieg Heil -huuto johon kansa saa osallistua kunnioituksesta Komentajaansa kohtaan.
- Aaltopahvi
Komentaja komentaa!
- Anonyymi
Onko tänä juhannuksena komentaja Aallon puhetta voimallisine Sieg Heil huutoineen?
- Anonyymi
Joko tänä vuonna taas kajahtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407