Hallila

pirjoirma

Minkälainen kaupunginosa tuo on? Onko kaupungin vuokrataloissa millainen meininki? Uskaltaako iltaisin lähteä yksin lenkille?

10

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa

Ihan mukava ja turvallinen alue.
      Paljon lapsiperheitä, eläkeläisiä ja työssäkäyviä.

Hyvin olemme viihtyneet, ensin opiskelijoina, nyt asuntovelallisina:)

• Naapurivisiitillä

Tulin juuri Hallilan Salesta. Ostoksiaan teki sen näköistä porukkaa että tuli sellainen tunne että äkkiä pois täältä.

Hallilasta on lyhyt matka Hervantaan. Muita etuja en osaa sanoa.

• visitorstwo

Jouduin kans kerran ajamaan siitä ohitte. Laitoin ovet visusti lukkoon ja painoin kaasu pohjassa taajaman läpi.Oli se senverran pelottava kokemus.

• en pelkää

No ei sun kans pitäis tulla ikinä kotoas ulos jos liikkuvassa autossa niin paljon pelkäät että ovet lukkoon ja kaasu pohjaan. Anna nyt pelkopelle korttis pois ja PYSY kotonas mutta varo ettei naapurista kuulu ääntä ettei housus kastu.

• huutoon väsynyt

Parasta aikaa joku sekopää huutaa/ulvoo/karjuu ulkona, jatkunut muutaman tunnin.

• miten nyt

Joko on loppunut?

• Toinenkin väsynyt

Niin täällä Hervannassakin Saniaisenkatu 1:ssä alle 10-vuotiaat mamu-penskat huutavat vaikka kello on yli 23. Vanhemmista ei havaintoa.

• Jäeki hoi

Ilmoita lastensuojeluun, äläkä valita täällä!

• Paavo-setä

Hei Haloo! Perjantai-ilta, eikä seuraavana aamuna edes koulua eikä tarhapäivää! Kyllähän nuoriso voi silloin valvoa pidempään, ja suotakoon vanhemmillekin hetki rentoutua viinilapullon äärellä. Vähän ymmärrystä, tai muuta maalle keskelle metsää kauas muista ihmisistä. Tarviihan lastenkin saada nauttia lämpimästä kesäillasta, ei kai se huutokaan nyt korvia riko.

• Pikkumamma

10 vuotta Hallilassa asuneena, en muuttaisi pois. Lapsiperheelle ihan hyvä paikka. Ongelmia on joka kaupunginosassa jos niitä hakea haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe