Onko kenelläkään kokemusta Renokin tuotteista, lähinnä Renokin solution liuoksesta hiusten kasvuun? Kävin Renokin facebook sivuilla katsomassa tuotteen vaikutusmekamismista olevan videon ja ainakin se oli vakuuttava.
Renokin hiustenkasvua lisäävät tuotteet
7
995
Vastaukset
- Makkonen
Olen käyttänyt renokin tuotteita - ja ne toimii! Pitää olla vaan kärsivällinen, sillä tuloksia ei tule yhdessä tai kahdessakaan yössä vaan parin yhtämittaisen kuukauden käytön jälkeen. Hoito on sitäpaitsi helppoa.
- aito BlondiN
mä käytin 3kk Priorin tabletteja ja voin sanoa , että hiukset todella tuuheni ja ei enää tullut ns. että vain toinen puoli kasvaa ja toinen ei...ja nyt ostin halvemman version Biotiini Strong hair & nail...katotaan tehoaako se jatkoksi sitten...tosin ehkä kohta lähtee kaikki hiukset kun todettiin syöpä ja jos pitää alkaa sytostaatteja syömään. Mutta ainakin noi on tehonneet mutta meni n. 2kk että alkoi tulokset todella näkyä .Minulla on todella ohuet luonnonvaaleat hiukset jotka hennot . nuorena oli pitkät ja paksut mutta vuosien permis söi ne ja stressit ,,,mutta kun alotin ton niin muutosta tuli
- satanen kankkulaan
Meni ainakin satanen renokin hiusnesteisiin ja shampoihin ja hiukset kaikenlisäksi oheni ennätysvauhtia... ainoa ilo oli hienosti muotoiltu suihkepullo ,mikä saattoi selittää osan hinnasta.
- Renokinfani
Minä en todellakaan ole kuullut että Renokin hoidosta ohenisi hiukset, päinvastoin ne kasvaa niin että joutuu käymään parturissakin selvästi useammin! Ainakin itse olen saanut avun Renokin liuoksesta ja olen ollut tyytyväinen 2 kuukauden hoitoon. Käytän shampoota ja hoitoainetta joka päivä jotta tulokset pysyy.
- skeptikko5
Onkohan nuo oikeesti toimivia ja millaiseen hiustenlähtöön tarkoitettuja? Kuulostaa epäilyttävältä että sen avulla saisi lisää hiuksia. ainakin maksaa paljon.
- kohta kalju
toimiikohan synnytyksen jälkeiseen hiustenlähtöön?
- Merete
Renokin muuten toimii kaikentyyppiseen hiustenlähtöön (stressi, unettomuus, synnytyksen jälkeinen hiustenlähtö, niin apteekista kerrottiin)! Mikä ihaninta, Renokin solution sprayliuos ei rasvoita tukkaa. Ja mikä ihana tuoksu niissä tuotteissa on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713