puutteessa

yksin:(

puutteessa saa olla miehelle riittää kerta viikossa!! itse haluaisin useammin!!miestä väsyttää aina tai on muuten haluton.suhde toimii kyllä muuten ihan hyvin.

7

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-aa

Tiedän miltä tuntuu, mutta saat sentään kerran viikossa. Mun mies antaa kerran 2-3 kuukaudessa. Suuseksiä hän kyllä minulta vaatii mutta minua hän ei ota huomioon lainkaan :( :(

• homma toimii

Kyllä sänky puuhat toimii jos molemmat on hyvin mukana. minä miehenä haluaisin usein mut toinen valittaa väsumystä ja muuta jne eikun vaihtoon vaan jos ei homma toimi

• liikaa ilman

Mä tiedän myös. Tänä vuonna kokonaiset 3 kertaa x 10 min.

• original mies

Voin auttaa mukavia puutteessa olevia naisia. Itse olen sinkku mies 37 v ja asun satakunnassa

• original mies

No ei puutteessa ole kiva olla.- Multa saa seksiä ja paljon

• ei ohvia

On siihen lääke olemassa varsinkin nyt kesällä. Minäkin rupesin menettämään mielenkiintoani tuo emäntääni kohtaan. Alkoi naimisten välit virumaan kuukausien pituisiksi. Sitten se pirulainen viime kesänä keksi syötättää munani itikoilla. Siis tämä tapahtui kun nukuin. En tiedä miten hän yöllä sai itikat heppini kimppuun mutta voi peeveli mikä syyhy siitä tuli. Ainut paikka missä tuntui hyvä'lle munaa pitää oli pillu. Naitiin varmasti kymmenen kertaa joka päivä! Siitä se kiinnostus taas alkoi omaa vaimoa kohtaan ja säännöllisesti meni talvikin joka toinen päivä puksutellessa.
      Tänä keväänä oikein odotettiin niitä itikoita saapuvaksi.... ja taas sama vaikutus. Muija oli taas kesäkuun alussa pillu vereslihalla toista viikkoa mutta läpeensä tyytyväisenä.
      Kuulin muuten kun hän kertoi tuon kikan kaverilleenkin kun heilläkin on ruvennut olemaan hiljaista makuuhuoneessa. Miehen munasta päätellen ovat jo kokeilleet..

• Onni Omakäsi

Voisi olla vielä paljon huonomminkin. Aviossa ja viime kerrasta yli viisi vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      88
      5949
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3547
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      161
      2081
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      231
      2002
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1751
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      1513
    7. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1031
    8. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1031
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1010
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      110
      946
    Aihe