puutteessa

yksin:(

puutteessa saa olla miehelle riittää kerta viikossa!! itse haluaisin useammin!!miestä väsyttää aina tai on muuten haluton.suhde toimii kyllä muuten ihan hyvin.

7

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-aa

Tiedän miltä tuntuu, mutta saat sentään kerran viikossa. Mun mies antaa kerran 2-3 kuukaudessa. Suuseksiä hän kyllä minulta vaatii mutta minua hän ei ota huomioon lainkaan :( :(

• homma toimii

Kyllä sänky puuhat toimii jos molemmat on hyvin mukana. minä miehenä haluaisin usein mut toinen valittaa väsumystä ja muuta jne eikun vaihtoon vaan jos ei homma toimi

• liikaa ilman

Mä tiedän myös. Tänä vuonna kokonaiset 3 kertaa x 10 min.

• original mies

Voin auttaa mukavia puutteessa olevia naisia. Itse olen sinkku mies 37 v ja asun satakunnassa

• original mies

No ei puutteessa ole kiva olla.- Multa saa seksiä ja paljon

• ei ohvia

On siihen lääke olemassa varsinkin nyt kesällä. Minäkin rupesin menettämään mielenkiintoani tuo emäntääni kohtaan. Alkoi naimisten välit virumaan kuukausien pituisiksi. Sitten se pirulainen viime kesänä keksi syötättää munani itikoilla. Siis tämä tapahtui kun nukuin. En tiedä miten hän yöllä sai itikat heppini kimppuun mutta voi peeveli mikä syyhy siitä tuli. Ainut paikka missä tuntui hyvä'lle munaa pitää oli pillu. Naitiin varmasti kymmenen kertaa joka päivä! Siitä se kiinnostus taas alkoi omaa vaimoa kohtaan ja säännöllisesti meni talvikin joka toinen päivä puksutellessa.
      Tänä keväänä oikein odotettiin niitä itikoita saapuvaksi.... ja taas sama vaikutus. Muija oli taas kesäkuun alussa pillu vereslihalla toista viikkoa mutta läpeensä tyytyväisenä.
      Kuulin muuten kun hän kertoi tuon kikan kaverilleenkin kun heilläkin on ruvennut olemaan hiljaista makuuhuoneessa. Miehen munasta päätellen ovat jo kokeilleet..

• Onni Omakäsi

Voisi olla vielä paljon huonomminkin. Aviossa ja viime kerrasta yli viisi vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5207
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      75
      2990
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      290
      1504
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1163
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1136
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1085
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      129
      1072
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171