puutteessa

yksin:(

puutteessa saa olla miehelle riittää kerta viikossa!! itse haluaisin useammin!!miestä väsyttää aina tai on muuten haluton.suhde toimii kyllä muuten ihan hyvin.

7

323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-aa

      Tiedän miltä tuntuu, mutta saat sentään kerran viikossa. Mun mies antaa kerran 2-3 kuukaudessa. Suuseksiä hän kyllä minulta vaatii mutta minua hän ei ota huomioon lainkaan :( :(

      • homma toimii

        Kyllä sänky puuhat toimii jos molemmat on hyvin mukana. minä miehenä haluaisin usein mut toinen valittaa väsumystä ja muuta jne eikun vaihtoon vaan jos ei homma toimi


    • liikaa ilman

      Mä tiedän myös. Tänä vuonna kokonaiset 3 kertaa x 10 min.

    • original mies

      Voin auttaa mukavia puutteessa olevia naisia. Itse olen sinkku mies 37 v ja asun satakunnassa

    • original mies

      No ei puutteessa ole kiva olla.- Multa saa seksiä ja paljon

    • ei ohvia

      On siihen lääke olemassa varsinkin nyt kesällä. Minäkin rupesin menettämään mielenkiintoani tuo emäntääni kohtaan. Alkoi naimisten välit virumaan kuukausien pituisiksi. Sitten se pirulainen viime kesänä keksi syötättää munani itikoilla. Siis tämä tapahtui kun nukuin. En tiedä miten hän yöllä sai itikat heppini kimppuun mutta voi peeveli mikä syyhy siitä tuli. Ainut paikka missä tuntui hyvä'lle munaa pitää oli pillu. Naitiin varmasti kymmenen kertaa joka päivä! Siitä se kiinnostus taas alkoi omaa vaimoa kohtaan ja säännöllisesti meni talvikin joka toinen päivä puksutellessa.
      Tänä keväänä oikein odotettiin niitä itikoita saapuvaksi.... ja taas sama vaikutus. Muija oli taas kesäkuun alussa pillu vereslihalla toista viikkoa mutta läpeensä tyytyväisenä.
      Kuulin muuten kun hän kertoi tuon kikan kaverilleenkin kun heilläkin on ruvennut olemaan hiljaista makuuhuoneessa. Miehen munasta päätellen ovat jo kokeilleet..

    • Onni Omakäsi

      Voisi olla vielä paljon huonomminkin. Aviossa ja viime kerrasta yli viisi vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe