Kertokaa kaikki, mitä tiedätte tästä mm. Studio Julmahuvissa ja Nortiassa näytelleestä komistuksesta. Syntymävuosi? Mistä kotoisin?
Näyttelijä Tommi Korpela
6
3751
Vastaukset
- moxu
Syntynyt 1960-luvulla, Teatterikorkeassa -90-luvun alussa, nykyinen kotipaikka Helsinki, pääasiallinen työnantaja Q-teatteri (mm.Riivaajien Stavrogin), puoliso näyttelijä Elina Knihtilä.
- Keke
Kuvattu vuonna -96.
Korpela valmistui Teakista vuotta aikaisemmin. - Queue
Tommilla on n. 6-vuotias poika, muistaakseni Ilmari nimeltään.
- Rumpali
Queue kirjoitti:
Tommilla on n. 6-vuotias poika, muistaakseni Ilmari nimeltään.
Mun muistaakseni Tommi Korpela on syntynyt vuonna -68, eli on siis 35 tai 36 vuotias
- KATSOJA
Rumpali kirjoitti:
Mun muistaakseni Tommi Korpela on syntynyt vuonna -68, eli on siis 35 tai 36 vuotias
TAITAA OLLA SARJASSA 1996 32 - VUOTIAS 1964 SYNTYNYT KOMISSARIO KEIJO NORTIA.
- tj_jaana
..täytyy myöntää, että olen kateellinen =( Mutta pitää nostaa kanssasisarelle hattua.. harvanainen saa noin komian otuksen kainaloonsa joka ilta... VOIH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846