Kaipaisin vinkkejä siihen, että miten saisin miehen laukeamaan nopeammin. Esimerkiksi jos ollaan ihan tavallisesti lähetyssaarnaajassa miten nainen voi vauhdittaa miehen laukeamista.
Minä en tykkää kovin pitkistä yhdynnöistä vaan max. vartti riittää mulle pelkkää aktia. Nyt kuitenkin olen tavannut miehen, joka tykkää panna mielestäni liian kauan ja itselle tulee lähinnä sellainen olo, että eikö mies saa kanssani. Kuitenkin jos miehelle on jostain syystä kiire niin laukeaa helposti.
Miten miehen saa laukeamaan yhdynnässä nopeasti?
19
7439
Vastaukset
- h j k
Oletko kertonut miehellesi, että et pidä liian pitkään jyystämisestä? Kirjoituksestasi saa sellaisen kuvan, että ette ole keskustelleet aiheesta.
Lantionpohjalihasten harjoittelulla voit lisätä tiukkuuttasi yhdynnän aikana ja "lypsää" miestä. Tämä voi nopeuttaa hänen laukeamistaan. Suihinotto mutta ei orgasmiin asti ennen yhdyntään voi myös auttaa. - "Jätkä" 37
Pimpin voimakas puristelu auttaa, mies ei kestä kauaakaan kun kalu jo laukee.
Varsinkin viivapimpit on tehokkaita laukomaan miesten aseita, kun ne on niin hyviä puristeleeen. Raskaaksi tulevat myös heleposti.- Anonyymi
Mun tuntemat viivapimpit on löysiä vain yksi viivapimppi oli normi.
- Kysymitävaan
Hauislihasten treenaus on erinomainen asia tässä hommassa. Kun on kunnon habat niin voi nostaa/nakata ukon h.evonv.ittuun päältä vartin päästä, jos ei ole alkanu siemenet lentelemään.
- SPERMAAAAAAAA
Nussi kunnolla niin lähtee!!! Semmonen 200 kertaa minuutissa...
- Anonyymi
En meinaa laueta ollenkaan
- Anonyymi
Panen mun vaimoo 200 kertaa minsas
Lähetyssaarnaaja-asennossa saat miehen laukeamaan nopeammin, kun hyväilet hänen kiveksiään. Anustappi miehen pyllyssä nopeuttaa myös miehen laukeamista.
- Anonyymi
Oliskohan ap:n jätkäkaveri jo kuitenkin 13 vuodessa ehtinyt laueta? Oli sitten anustappi tai ei , niin kyllä luulis että jos ei vielä ole mälli lentänyt 2012 aloitetussa yhdynnässä niin ainaskin alkaa jo vähän kutitella siihen malliin että kohta tulee!
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan ap:n jätkäkaveri jo kuitenkin 13 vuodessa ehtinyt laueta? Oli sitten anustappi tai ei , niin kyllä luulis että jos ei vielä ole mälli lentänyt 2012 aloitetussa yhdynnässä niin ainaskin alkaa jo vähän kutitella siihen malliin että kohta tulee!
Totta.
- Anonyymi
Olen 69v. Mies kulli kyllä seisoo mutta en laukee voimakas runkkaus kyllä auttaa
- Anonyymi
Luo riittävän kiihottava kokemus. Paikka miestä kiihottavaksi, olkoot se koti, auto tai julkinen paikka. Pue sellaiset vaatteet, joista tiedät miehen innostuvan. Käsittele miestä varmoin ottein ja tauotta. Puhu tuhmia, jos mies siitä pitää. Ole riittävän estoton.
Muutamassa minuutissa saat miehen laukeamaan, jos haluat. - Anonyymi
Oma ainakin tekee niin, että lähetyssaarnaajassa kietoo jalat jalkojeni ympärille, siis vähän kuin säärilihakset on vastakkain, ja sitten suorstaa jalat. Pitää niin kuin puristusotteessa niin. Pillu jotenkin tiukentuu tuolla tavoin tosi paljon, enkä myöskään pääse pois otteesta vaikka yrittäisinkin. Enkä kestä kyllä kauaa noin, vaikka en olisi luuten lähelläkään laukeamista. Orkkukin on jotenkin parempi, kun pillu puristaa samalla kun ejakuloin.
Hän varmaan saa utsejin paremman tuntuman työntelystä ja oma mielihyvä kasvaa, mutta tekee kyllä sitä ihan nopeuttaakseen asiaa.- Anonyymi
Minulla on ongelma että laukeaa liian nopeasti. 5 min max.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiveksien hieronta ja anaalin hyväily
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on se ongelman toinen ääripää:/ Vaikka luin aika hiljattain, että akti eli siis itse yhdyntä kestää keskimäärin noin 5 minuuttia.
Mutta tuohon auttaa ehkä parhaiten se, että keskeyttää hetkeksi.
Pysähtyy ihan ja lopettaa työntelyn ja tarvittaessa vaikka vetää kokonaan ulos hetkeksi aikaa. Tämä nyt on vain ehdotus, mutta voisitte ehkä kokeilla..?
Itselleni usein tulee olo siinä vaiheessa, kun työnnän sisään, että tuntuu vähän liian mukavalta, joten olen hetken aikaa aloillani, ennen kuin aloitan työntelyt. Ihan vain varmuuden vuoksi. Vaikka kumppanini sanoo aina, ettei nyt haittaa ja jos nyt joskus roiskahtaa vähän liian hätäisesti, niin levähdetään sitten hetki ja otetaan uusi kierros. Ja lisää, että kyllä hänet saa kielellä ja sorminkin "hoidella", jos niikseen tulee..:)
Itselläni yleensä kestää kymmenisen minuuttia, vaikka olisi kovammassakin huumassa tai taukoa edellisestä kerrasta. Toki joskus on niitäkin kertoja, kun homma on osaltani ohitse jo muutamassa minuutissa, mutta yleensä tosiaan vie sen 10min tai ylikin. Ja joskus on mennyt parikymmentäkin minuuttia itse työntelyä, mutta silloin on usein ollut jo parikin aktia pohjalla samana päivänä tai monta päivää päivittäistä seksiä.
Ja nykyinen ainakin ehtii kyllä yleensä saada omansakin tuossa ajassa, joskus jopa useammankin kerran. Et siinä mielessä hän on tällainen "helppo" tapaus. Mikä on ehkä ihan hyväkin juttu, ainakin yksi orkku hänelle on aika takuuvarma ja jos tosiaan kestää, niin saa enempikin. Enkä mä nyt usko että hän filmaakaan, useimpia kertoja ainakaan, sen verran kauan aikaa ollaan oltu jo kimpassa ja on aika rehellinen pimu muutenkin.
Mutta tosiaan tuo, mitä kirjoitin, voi olla toimiva keino nopeuttaa miehen laukeamista. Nainen kietoo jalkansa miehen jalkojen ympärille lähetyssaarnaajassa ja suoristaa omat jalkansa. Pillu tosiaan jotenkin tiukentuu tuossa asennossa ja siinä ei kyllä kovakaan jamppa kestä kauaa ruikkimatta, vaikka muuten ei olisi lähelläkään omaa orkkuansa vielä. Ja tosiaan uskon ainakin itse, että nainenkin saa paremmin tuntumaa noin itselleen, mikä auttaa häntä omassa nautinnossaan.
- Anonyymi
Olemalla sellainen joka kiihottaa sitä panevaa miestä.
- Anonyymi
Eli kunnon huora
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kunnon huora
Jos kunnon huora tietää mitä kyseinen mies haluaa ja haluaa vielä toteuttaa ne halut, niin silloin vastaus on: Kuin kunnon huora.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883