Sain kolmea miestä illan aikana.

Aaahhhhh

Olihan ilta perjantaina.

Osallistuin Jasun eroottiseen iltaan ja sain kolmea miestä illan aikana. Nyt on olo niin pantu ja käytetty mut ei haittaa. Sain just sitä mitä halusinki. En ees kunnolla kerenny tutustumaan muihin kun oli aina joku ihanuus tarjolla. ei voinu kieltäytyä kun kerrankin oli tarjolla.

27

10595

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin,ja onnellisena:) tsmppiä

    • Auts

      Lauanti ja sunnunta naitavana. Jäin neljän vanhemman miehen luokse juomaan, nuorena naisena en heti tajunnut että haluavat muutakin. Sitä vaan suostu kun rupesivat hameenalle menemään, aluksi oli kiihottavaa kun vuorollaan tekivät. Kun ottivat viinaa niin panivat kunnolla, ja siitä jotenkin nautti kun käyttivät hyväkseen. Tuli haaveista totta vaikka vanhempien kippapanona olikin.

      • Jep, kivojahan kimpat tosiaan on :) varsinkin vähän kypsempien miesten kanssa, jotka eivät arkaile vaan ottavat "omansa" ;)


      • punapaa93 kirjoitti:

        Jep, kivojahan kimpat tosiaan on :) varsinkin vähän kypsempien miesten kanssa, jotka eivät arkaile vaan ottavat "omansa" ;)

        Se ryhmädynämiikka on tärkeä. Kaikkien pitää olla sinut toisten kanssa jottei mene jonotteluksi.
        Mutta todella antoisaa toimintaa...


      • Oul(m)
        punapaa93 kirjoitti:

        Jep, kivojahan kimpat tosiaan on :) varsinkin vähän kypsempien miesten kanssa, jotka eivät arkaile vaan ottavat "omansa" ;)

        kivaa se on nuoren naisenkans panna tositiukkaan pimppiin 17cm.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Se ryhmädynämiikka on tärkeä. Kaikkien pitää olla sinut toisten kanssa jottei mene jonotteluksi.
        Mutta todella antoisaa toimintaa...

        Haista sinä persettä


    • Asento opas

      Vaihdoitko asentoa vai miten tekniikka toimi?

      • Auts

        Edestä ja takaa, varsinkin takaa teki hyvää kun ei aina tiennyt kuka työntää kulliaan, oli senverran isoja jokaisella ettei tiennyt kuka oli vuorossa.?


      • Runken
        Auts kirjoitti:

        Edestä ja takaa, varsinkin takaa teki hyvää kun ei aina tiennyt kuka työntää kulliaan, oli senverran isoja jokaisella ettei tiennyt kuka oli vuorossa.?

        Voi, voi kun kuulostaa tosi uskottavalta...


      • Asento opas
        Auts kirjoitti:

        Edestä ja takaa, varsinkin takaa teki hyvää kun ei aina tiennyt kuka työntää kulliaan, oli senverran isoja jokaisella ettei tiennyt kuka oli vuorossa.?

        Vaimo kehuu samasta syystä tuota takaa päin ja siinä saa myös tosi syvälle. Tosin moni haluu nähdä naitavan kasvot niistä kun näkee kuinka toinen nauttii...
        -
        Oletteko ottaneet uusiksi?


    • Minäkin sain...

      montaa kerralla ja kyllä on nyt paikat hellinä.

      t. Liftari-Sirpa

    • Sain varmaan

      TRIPLA KUPANKIN samalla, portto!

    • Inyou

      Niin oli mukava ilta ja asin useampaa naista illan aikana. Kenties myös sinua??

    • Pera Isimuna

      yhtä kerralla, koska ei oo haarakullia, vaikka sitä välillä toivois sellaisen omistavansa.

    • sexy_lover_one

      Tuo on ihanaa kun saa monelta.
      Vuosia sitten naapurimies heitti minut työpaikan saunailtaan, kierrettiin metsätien kautta ja se pani minua siellä.
      Hetkeä myöhemmin saunassa muut työkaverit lähti laiturin terassille vilvoittelemaan ja uimaan, jäin kahden miehen kanssa saunaan ja he vuorotellen panivat.
      Oli vähän kiire ja varottiin jäämästä kiinni niin en saanut haavettani toteutuun että olisivat panneet yhtäaikaa.
      Myöhemmin vielä kun lähdettiin paikalliseen baariin, tapasin siellä miehen jonka sänkyyn aina joskus päädyin niin sinnehän lähdin illan päätteeksi.
      Eli klo 19-03 sain neljää. Haaveena saada joskus neljä samalla kertaa...saa nähdä.. ;)

      • Yllätys sex

        Mentiin kaverin duunin pileisiin, minä 17 likkakaverini 26v. Ei kertonun että siellä on vain vanhempia pukumiehiä ja iso talo juomaa ja ruokaa oli Myöhemmin kadotin kaverini ja herrasmies halus esitellä huoneita yläkerrasta löyty iso makuuhuone mitä halus esitellä. Kyllä kun alkkareita riisuttiin niin nolotti ja siitä siiderissä antautu. PIKASET ja takas alas. Toinen mies halus esitellä enemmänkin taloa mutta halus kuitenkin naida. Kun olin ottanut niin kolmannen kanssa mentiin asian. Yöllä kävi joku mies naimassa mut en muista, Aamululla oli ihan outo mies alasti vierelläni. Kaveri oli 6den miehen sessiossa saunalla. Että sellaset bileet.


      • tullaan

        tämä viesti siis sexy_lover_one


    • IGotHigh

      Vuosikymmen takaperin pikkusiskon syntymäpäivänä ollessani 17-vuotias jäin parin isän kaverin kanssa kotiin, kun isä ja sisko oli lähteneet jo aikaisin aamulla ostamaan siskolle synttärilahjaa. Kun heräsin ja menin aamupalalle nämä isän kaverit oli pöydässä juomassa kahvia ja katteli mua veikeesti. Mulla oli sellanen ohkainen valkoinen yöpaituli päällä, jonka läpi näkyi aika selvästi ja ne miehet kyyläsi mun rintoja, mikä tuntui musta aika epämiellyttävältä. Menin suihkuun ja tullessani sieltä pyyhe ympärilläni isän kaverit tuli mun luo ja kävivät käsiksi. Repivät pyyhkeen pois päältä ja työnsivät takaisin kylppäriin, missä ne riisuuntui ja panivat mua väkisin suihkussa. Kaikki tapahtui nopeasti ja isän ja siskon paluuseen meni vielä kosolti aikaa sen jälkeen.

      Sinä päivänä menetin neitsyyteni näiden miesten toimesta, ja vaikka en ensin ollutkaan järin innostunut ajatuksesta aloin nauttia touhusta, kun päästiin tositoimiin. Tapahtuneesta ei siis jäänyt mulle traumoja, päinvastoin olen aina tahtonut kokea samantyylisen "hyväksikäytön" useamman miehen toteuttamana uudestaan.

      • Anonyymi

        Ethän paksuksi tullut? Noiden sikojen toimesta?


    • Vuoropanolla

      MInä muistan kun vain 16-vuotiaana halukkaana tyttönä sain kyytiä tanssilavalle kolmelta pojalta. Kai heillä oli panot mielessä jo sinne mennessä, kun pakun takakontissa oli kaksi patjaa vierekkäin. Siinä sain jokaiselta vuoron perään ja vielä yhdeltä niiden kaveriltakin, jonka olivat hakeneet jonopanoon mukan. Ei tullut tanssimisesta mitään sinä iltana. aina oli joku tökkimässä. sperman tahrimana kaikki paikat veivät minut sitten kotiin aamuyöstä. Olen tavannut heitä sen jälkeenkin, ja myös vielä, kun olimme jo aikuisiässä.
      Minua himottaa kauheasti juuri ryhmäpanot ja joskus erikoisesti kiihottaa, kun miehet vielä toisiaan kopeloivat vuoroaan odottaen.

      • Anonyymi

        Sää siis otit sait tippurin.Se oli sulle mulkulle ihan oikein.


    • Eve

      Jäin työpäivän jälkeen miespuolisen työkaverin kanssa lasilliselle. Mukaan liittyi myös hänen kaverinsa. Ilta venyi ja jotenkin päädyimme tämän kaverin kotiin. Olin päättänyt, että työkaverini saa naida minua, kuten oli tehnyt muutaman kerran aiemminkin. Tapahtumat etenivät kuitenkin jotenkin omalakisesti siihen, että ensin työkaverini pani minua ja sitten hän vain sanoi, että nyt on kaverin vuoro. Hän kellahti viereeni ja kaverinsa tuli päälleeni. Aamuyöhön saakka oli näiden kahden miehen fyysisen huomion kohteena. Jossakin vaiheessa he veivät minut suihkuun ja ihanasti saippuoiden pesivät vartaloltani valtavan määrän spermaa. Aamulla oli hirveä morkkis ja itketti. Jälkeenpäin muistot ovat kiihottaneet hirvittävästi.

      • Anonyymi

        Käyttivät kunnolla hyväksi. Siat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttivät kunnolla hyväksi. Siat.

        Siat käytti sua hyväkseen.Mitäs menit persettäs esitetteleen sioille.


    • Anonyymi

      Kunnolla isoa kyrpää joka reikään niin oot tyytyväinen

    • Anonyymi

      en usko sanaakaan mitä sepitettä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe