Lähetättekö viestiä henkilölle, jos ette täytä hänen profiilissaan mainittuja kriteereitä "ihannekumppani"-kohdassa? Jos olette päässeet juttuihin, onko näistä "kriteereistä" tullut jossain vaiheessa kompastuskiviä?
"ihannekumppani" - kriteereistä
14
318
Vastaukset
En lähettänyt ellen sopinut täydellisesti kriteereihin.
- lipsuja
Olen voinut lähettää viestin, vaikka pituudestani häneen kriteereihinsä verrattuna puuttuisi pari senttiä. Tai jos ikää on vuosi enemmän kuin kriteereissä. Muista kriteereistä en ole tinkinyt. Ei ole ollut este tutustumiselle ainakaan tähän mennessä.
- ikäkriteeri
En laita. Samalla toivoisin että myös miehet kunnioittaisivat minun kriteereitäni, mutta jatkuvasti tulee viestiä yli viisikymppisiltä joiden mielestä "ikä on vain numero".
- voi pojat
Niin, miehet eivät yhtään kunnioita naisen laittamaa ikätoivetta. Tosi paljon vanhemmat miehet ottavat yhteyttä. Siihen sitten pitää jotain yrittää vastata kohteliaasti, kun ei viitsi jättää täysin ilman vastaamista. Yhdellekin itseäni huomattavasti vanhemmalle miehelle lähetin viestin ja vihjasin, että hän on liian vanha. Mies vastasi, että itse asiassa minä olisin hänelle liian vanha, mutta hän oli kuitenkin päättänyt luistaa ikätoiveestaan minun kohdalla LOL. Miehet luulevat, että huomattavasti nuoremmat naiset kiinnostuvat automaattisesti heistä... hahaa
voi pojat kirjoitti:
Niin, miehet eivät yhtään kunnioita naisen laittamaa ikätoivetta. Tosi paljon vanhemmat miehet ottavat yhteyttä. Siihen sitten pitää jotain yrittää vastata kohteliaasti, kun ei viitsi jättää täysin ilman vastaamista. Yhdellekin itseäni huomattavasti vanhemmalle miehelle lähetin viestin ja vihjasin, että hän on liian vanha. Mies vastasi, että itse asiassa minä olisin hänelle liian vanha, mutta hän oli kuitenkin päättänyt luistaa ikätoiveestaan minun kohdalla LOL. Miehet luulevat, että huomattavasti nuoremmat naiset kiinnostuvat automaattisesti heistä... hahaa
Itse tapasin tuossa muutama viikko sitten opiskelujen merkeissä yhden tohtorifyysikkomiehen, joka oli vähintään 40 vuotta vanha, kun oli väitellyt vuonna 2000, mutta tyyppi näytti ihan 30-vuotiaalta, tosi tuuhea tukka, eikä ikääntymisestä ollut merkkiäkään. Toisaalta taas jotkut 30-vuotiaatkin voivat näyttää yli 40 vuotta vanhoilta.
Itse käytän vahvaa vetyperoksidia kasvovetenä, on ärhäkkää tavaraa toki, mutta kuorii kyllä sienikasvustot suun muut pois ajan kuluessa iholta. Vaikka sitä ei voi nähdä, ihon vanhentuminen johtuu itse asiassa samantyyppisistä mikrobeista, jotka aiheuttavat syyliä, eli nämä kovettavat ihoa. Monille tulee valkosormisuutta vahvemman vetyperoksidin käsittelyn tuloksena, mikä on lähinnä osoitus siitä, että iho on jo ehtinyt vanhentua sormien kohdalla, ja siinä on mikrobikasvustoa jo paljon. H2O2 ei tee muuta kuin siirtää happea kudoksiin, mikä tuhoaa samalla anaerobisia mikrobeja, joille happi on myrkkyä. Iso nenäkin voi olla seurausta siitä, että nenässä on paljon mikrobikasvustoa pinnalla.- mietiskelijääääää
m36-intj kirjoitti:
Itse tapasin tuossa muutama viikko sitten opiskelujen merkeissä yhden tohtorifyysikkomiehen, joka oli vähintään 40 vuotta vanha, kun oli väitellyt vuonna 2000, mutta tyyppi näytti ihan 30-vuotiaalta, tosi tuuhea tukka, eikä ikääntymisestä ollut merkkiäkään. Toisaalta taas jotkut 30-vuotiaatkin voivat näyttää yli 40 vuotta vanhoilta.
Itse käytän vahvaa vetyperoksidia kasvovetenä, on ärhäkkää tavaraa toki, mutta kuorii kyllä sienikasvustot suun muut pois ajan kuluessa iholta. Vaikka sitä ei voi nähdä, ihon vanhentuminen johtuu itse asiassa samantyyppisistä mikrobeista, jotka aiheuttavat syyliä, eli nämä kovettavat ihoa. Monille tulee valkosormisuutta vahvemman vetyperoksidin käsittelyn tuloksena, mikä on lähinnä osoitus siitä, että iho on jo ehtinyt vanhentua sormien kohdalla, ja siinä on mikrobikasvustoa jo paljon. H2O2 ei tee muuta kuin siirtää happea kudoksiin, mikä tuhoaa samalla anaerobisia mikrobeja, joille happi on myrkkyä. Iso nenäkin voi olla seurausta siitä, että nenässä on paljon mikrobikasvustoa pinnalla.Ja pointti oli...?? Kyse oli ihan oikeasta iästä eikä mitlä näyttää.Ja saahan turpa on vaikka kuin kymppisellä mut jos muuten vanha korppu niin sitä on.
mietiskelijääääää kirjoitti:
Ja pointti oli...?? Kyse oli ihan oikeasta iästä eikä mitlä näyttää.Ja saahan turpa on vaikka kuin kymppisellä mut jos muuten vanha korppu niin sitä on.
Kai siinä oli jotakin pointtia, eli esimerkiksi se, että teidän merkityksettömiin ja tyhmiin juttuihin ei voi suoraan kommentoida mitään. Muutakin löytyy varmaan, jos vähän kaivelee.
- hw3gvgre
Enpä juuri kiinnitä edes huomiota ko. kohtaan. Se vapaa teksti alussa ratkaisee lähettelenkö viestiä vai en.
- <3 <3 <3
Jos mulle laittaa viestiä mies, jonka profiilissa mainittuun naisihanteeseen en sovi, huomautan kyllä häntä asiasta, että onko nyt ihan varma, ettei viesti tullut väärälle naiselle.
Samaten jos mies ei täsmää mun miesihanteeseen (siis et ikä heittää 10 vuotta yläkanttiin ja pituus 10 cm alakanttiin), pyydän lukemaan profiilistani kohdan "miesihanne" uudestaan.
Tosin jotkut tuo huomautus saa suoranaisen raivon valtaan...- voi pojat
Tosiaan saa raivon valtaan. Joillakin miehillä on auttamattoman huono itsetunto tai muuta häikkää. He eivät myöskään usko ihan vähästä, vaan jatkavat viestittelyä aika typerilläkin viesteillä.
- <3 <3 <3
voi pojat kirjoitti:
Tosiaan saa raivon valtaan. Joillakin miehillä on auttamattoman huono itsetunto tai muuta häikkää. He eivät myöskään usko ihan vähästä, vaan jatkavat viestittelyä aika typerilläkin viesteillä.
Jep jep, eräälle huomautin lukutaidottomuudesta :) Sain vastaukseksi: "Haista sinä pitkä vittu!" Olisin häntä kiittänyt vielä moisesta kohteliaisuudesta ja toivottanut hänellekin hyvää kesän jatkoa, mutta ehti torjua minut :(
- ()
En kirjoita sellaisille joiden kohdissa lapsenhalu, juominen ja polttaminen on kyllä. Jos on "ehkä", niin mietin tapauskohtaisesti ja yritän selvittää haluaako se mies sitten ihan väkipakolla lapsen tai ryyppy- tai tupakkikaverin.
Jos olen vuoden tai pari vanhempi kuin miehen esittämä yläikäraja, saatan kirjoittaa jos hänen antamansa alaikäraja ei ole aivan mahdottoman alhainen josta voi päätellä että hakee reippaasti itseään nuorempaa naista.
Jos vaaditaan rikkautta ja pitkiä koulutuksia, en ota yhteyttä. Muutaman viestin olen laittanut viereisessä läänissä asuvalle, koska kotikuntani on kuitenkin melko lähellä lääninrajaa. Olen myös maininnut tästä "rikkeestäni" näyttääkseni, että olen lukenut sen ihannelootankin sisällön. Yhtäkään vastausta en näihin viesteihin ole saanut.
- 1+1
En ole. Mutta miehiltä tulee jatkuvasti viestejä vaikka en vastaa heidän ihanne kriteereitään. Sitten ihmettelevät, kun en saa vastausta menemään takaisinpäin kun ovat vielä torpanneet viestit ihanneprofiilia vastaamattomilta naisilta. Ole siinä sitten...
Ärsyttävintä on että tupakoitsijat laittavat viestiä selkeästi tupakointia vastustaville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113