Löytyisikö keltään html koodia jolla saisi upotettua kotisivuille suomenkielisen kalenterin? (ilmaisen) Eli sellaisen jossa on päivät maanantaista-sunnuntaihin, päivämäärät, kuukaudet, vuodet, viikkonumerot, ja sitten se näyttäisi tämän hetkisen päivän ja sitten siihen pystyisi lisäämään tapahtumapäivän ja sitä päivää esim. klikkaamalla saisi kyseisen päivän tapahtuman tiedot näkyville.
Ei mitään google kalenteria, eikä englanninkielisiä joissa viikot alkaa sunnuntaista!
Olisin kiitollinen jos sellainen löytyisi jostain, olen yrittänyt etsiä mutta en ole löytänyt sellaista jota tarvitsisin!
Meidän nykyisillä maksullisilla kotisivuilla on kalenteri, mutta en tykkää siitä, haluaisin toisenlaisen.
Kalenteri kotisivuille? html koodi
9
2855
Vastaukset 9
- ....................
Maksullisilla kotisivuilla? Käytössä on siis joku webhotelli, jossa pystyy käyttämään palvelinpuolen ohjelmointia (esim. php)?
Jos näin, niin ilmaisia koodeja on netti pullollaan. - KoOdEjA
Eli sivuillamme on: HTML osio (liitä sivuille HTML koodia)
Eli jos löytyy HTML koodeja kalenterille jostain niin voisitko heittää linkkiä?
php:llä en oo saanu toimimaan, vaan pitäisi olla tuota HTML-KOODIA
tai sitten javascriptiä...
jos viitsit niin laitappa joku linkki niin kokeilen saanko toimimaan...
itse en ole semmoista löytänyt vaikka olen ettiny joka paikasta...- 0smo
Pelkkään HTML-kalenterikoodin generoimiseen löytyy apuväline osoitteesta:
http://weppipakki.com/js/dynamo/cal-gen.htm
- dsajksklsakaslök
jos vain haluat kalenterin etkä mitään toimintoja siihen niin sitten html koodi (kai osaat tehdä taulukon?) riittää...
Jos siihen pitää tehdä muutoksia niin sitten menee tietokannaksi - SQL - ja PHP ohjelmoinniksi... Niin ja KVG - Ei ilmaisantia
Maksullisille sivuille haluaisit ilmaisen kalenterin, etkä itse osaa tehdä etkä etsiä, vaan kinuat ilmaista apua. Huoh. Ja sitten vielä kerrot, että on jo mutta et tykkää siitä.
- * * * * *
Et vieläkään kertonut, toimiiko sivuillanne esimerkiksi php.
Parhaiten voit testata asian tekemällä yhden sivun, jonka päätteeksi kirjoitat .php
Esimerkiksi testisivu.php
Tämän sivun sisällöksi kirjoitat sitten yksinkertaisesti vaikkapa:
Kun avaat sivun, pitäisi näkyä pelkästään lainausmerkeissa oleva teksti.
Jos tuo toimii kuten pitää, niin sitten vaan etsimään koodeja. Tässä pari esimerkkiä:
http://mureakuha.com/koodikirjasto/236
https://www.google.fi/search?q=php calender code&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a#hl=fi&client=firefox-a&hs=p85&rls=org.mozilla:fi:official&sa=X&ei=QjUWUKrYCObV4QTwo4H4Dw&ved=0CF4QvwUoAQ&q=php calendar code&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=951acf0b6091420e&biw=1392&bih=724
Jos php ei toimi maksullisessa paikassa, maksatte yksiinkertaisesti paskasta kotisivutilasta.- 91738246
EI TOIMI PHP!!!
SIVUT ON MUUTEN OK, EI VALITTAMISTA KOTISIVUPALVELUSTA!!
KUTEN AIKAISEMIIN KIRJOITIN SIVUILLAMME ON HTML OSIO!!!
JOHON VOI LIITTÄÄ HTML KOODIA!!!
HTML TOIMII... PHP EI...
- Google APIs
Google Calendar API
Lisätietoa täällä: https://developers.google.com/google-apps/calendar/ - jari7
Tämä aihe on jo vanha, mutta minulla olisi toimiva html / javascript kalenteri, ei tarvi PHP.tä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52994
- 98984
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20837- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔42704- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke23628Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 40591
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok117518Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi8495