Kalenteri kotisivuille? html koodi

html koodi

Löytyisikö keltään html koodia jolla saisi upotettua kotisivuille suomenkielisen kalenterin? (ilmaisen) Eli sellaisen jossa on päivät maanantaista-sunnuntaihin, päivämäärät, kuukaudet, vuodet, viikkonumerot, ja sitten se näyttäisi tämän hetkisen päivän ja sitten siihen pystyisi lisäämään tapahtumapäivän ja sitä päivää esim. klikkaamalla saisi kyseisen päivän tapahtuman tiedot näkyville.

Ei mitään google kalenteria, eikä englanninkielisiä joissa viikot alkaa sunnuntaista!

Olisin kiitollinen jos sellainen löytyisi jostain, olen yrittänyt etsiä mutta en ole löytänyt sellaista jota tarvitsisin!

Meidän nykyisillä maksullisilla kotisivuilla on kalenteri, mutta en tykkää siitä, haluaisin toisenlaisen.

9

2701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Maksullisilla kotisivuilla? Käytössä on siis joku webhotelli, jossa pystyy käyttämään palvelinpuolen ohjelmointia (esim. php)?
      Jos näin, niin ilmaisia koodeja on netti pullollaan.

• KoOdEjA

Eli sivuillamme on: HTML osio (liitä sivuille HTML koodia)

Eli jos löytyy HTML koodeja kalenterille jostain niin voisitko heittää linkkiä?

php:llä en oo saanu toimimaan, vaan pitäisi olla tuota HTML-KOODIA
      tai sitten javascriptiä...

jos viitsit niin laitappa joku linkki niin kokeilen saanko toimimaan...

itse en ole semmoista löytänyt vaikka olen ettiny joka paikasta...

• dsajksklsakaslök

jos vain haluat kalenterin etkä mitään toimintoja siihen niin sitten html koodi (kai osaat tehdä taulukon?) riittää...

Jos siihen pitää tehdä muutoksia niin sitten menee tietokannaksi - SQL - ja PHP ohjelmoinniksi... Niin ja KVG

• Ei ilmaisantia

Maksullisille sivuille haluaisit ilmaisen kalenterin, etkä itse osaa tehdä etkä etsiä, vaan kinuat ilmaista apua. Huoh. Ja sitten vielä kerrot, että on jo mutta et tykkää siitä.

• * * * * *

Et vieläkään kertonut, toimiiko sivuillanne esimerkiksi php.

Parhaiten voit testata asian tekemällä yhden sivun, jonka päätteeksi kirjoitat .php
      Esimerkiksi testisivu.php

Tämän sivun sisällöksi kirjoitat sitten yksinkertaisesti vaikkapa:

Kun avaat sivun, pitäisi näkyä pelkästään lainausmerkeissa oleva teksti.

Jos tuo toimii kuten pitää, niin sitten vaan etsimään koodeja. Tässä pari esimerkkiä:
      http://mureakuha.com/koodikirjasto/236
      https://www.google.fi/search?q=php calender code&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a#hl=fi&client=firefox-a&hs=p85&rls=org.mozilla:fi:official&sa=X&ei=QjUWUKrYCObV4QTwo4H4Dw&ved=0CF4QvwUoAQ&q=php calendar code&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=951acf0b6091420e&biw=1392&bih=724

Jos php ei toimi maksullisessa paikassa, maksatte yksiinkertaisesti paskasta kotisivutilasta.

• 91738246

EI TOIMI PHP!!!

SIVUT ON MUUTEN OK, EI VALITTAMISTA KOTISIVUPALVELUSTA!!

KUTEN AIKAISEMIIN KIRJOITIN SIVUILLAMME ON HTML OSIO!!!

JOHON VOI LIITTÄÄ HTML KOODIA!!!

HTML TOIMII... PHP EI...

• Google APIs
    • jari7

Tämä aihe on jo vanha, mutta minulla olisi toimiva html / javascript kalenteri, ei tarvi PHP.tä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3841
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1513
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1432
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1138
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      78
      971
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      251
      948
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      939
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      933
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      102
      904
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      754
    Aihe