noita hääohjelmia, joita satunnaisesti olen katsonut? Roskaruokateollisuuskin voi olla mukana, niin pulskia ihmisiä on päähenkilöissä ja vieraissa. Minusta on melko riettaan näköistä, kun missä vaan tupakoidaan. Miten onnistuvat avioliitot, joissa jo kaiken kansan edessä toinen osapuoli määräilee? Oli ihan ilo silmälle katsoa välillä yleisurheilun EM-kisoja, niissä näki sutjakoita naisia ja miehiä. Näin sanon, vaikka itsekin olen pyöreähkö.
Sponsoroivatkohan tupakkayhtiöt
27
102
Vastaukset
- 19
Oletkos laittanut telev ision?
- 1943
Mulla on tavallaan kaksi kotia ja täällä on aina ollut televisio. Emme sitä paljon katselleet, mutta nyt taidan pikkuhiljaa liukua töllöttäjiin.
- 19
1943 kirjoitti:
Mulla on tavallaan kaksi kotia ja täällä on aina ollut televisio. Emme sitä paljon katselleet, mutta nyt taidan pikkuhiljaa liukua töllöttäjiin.
eikö se kylpyhuoneremontti ole vielä valmis?
- 1943
19 kirjoitti:
eikö se kylpyhuoneremontti ole vielä valmis?
Mitenkähän se liittyy asiaan?
- myrkyt esiin...
Harvoin olen vilkaissut hääohjelmia, mutta minua ärsyttää jo nuokin kokkiohjelmat, joissa viini on pääasia ruokailussa. Opeta siinä sitten lapsenlapsiasi!
Kun yritin vuodenalussa tupakkalakkoa, niin vain 1,5/kk jaksoin olla, koska joka ohjelmassa tupakka tuntui kuuluvan asiaan ja sekös tupakoimatonta harmitti, kun en ollut päässyt "kuiville".- 1943
Onneksi mulla ei ole koskaan ollut rahaa tupakointiin eikä liialliseen alkoholinkäyttöön. Jos nuorena jää kiikkiin, niin vaikea on kuulemma päästä irti. Tuttavapiirissäni on kyllä muutamia, jotka ovat päättäneet, että nyt lopetan. Ja päätös on pitänyt.
- 3krt eronnut
Tupakkaa,kiroilua,lihavuutta ,huutoa useissa hääohjelmajaksoissa.
- 1943
Niin, eipä minun silmiini ainakaan ole osunut puukotusta. Niin oli lehtien mukaan tehty häissä eli villiä on meno. Tuodaankohan tarkoituksella esiin näitä roisia puolia? Pelätään, ettei katsojat välitä tavallisista häistä. Tai onko niin, että normaalit ihmiset eivät halua näyttää kaikille elämänsä huippuhetkiä? En ole eronnut enkä tule eroamaankaan, kun en naimisiin enää mene.
- bessie*
1943 kirjoitti:
Niin, eipä minun silmiini ainakaan ole osunut puukotusta. Niin oli lehtien mukaan tehty häissä eli villiä on meno. Tuodaankohan tarkoituksella esiin näitä roisia puolia? Pelätään, ettei katsojat välitä tavallisista häistä. Tai onko niin, että normaalit ihmiset eivät halua näyttää kaikille elämänsä huippuhetkiä? En ole eronnut enkä tule eroamaankaan, kun en naimisiin enää mene.
Olet mielestäni oikeassa, joskin lasken kyllä normaaleiksi monenlaiset ihmiset.
Luultavasti tietynlaiset ihmiset ovat valmiita pistämään itsensä peliin
Saattaa olla niinkin, että jotkut vetäytyvät viimeistään siinä vaiheessa kun saavat tietää millaista käyttäytymistä käsikirjoitus heiltä vaatii.
Pienen pätkän olen silloin tällöin umpimähkään surffaillessani nähnyt. Tällaisten ohjelmien katsojaksi ei minusta ole.
Jotenkin rupesi hymyilyttämään aloituksesi. Miksi luulet että juuri noi sponsoroi ohjelmaa. Kävikö mielessä että sponsoroijina voi olla häävaatteita olevat tahot ja pitopalvelut, kukkakaupat joilla ei ole mitään kytköksiä mainitsemiisi teollisuuksiin.
Sille että jotkut ohjelmassa esiintyvät ihmiset ovat pulskia, niin tuskin ohjelmantarjoaja voi vaikuttaa mitenkään, vai meinasitko että he jopa valitsevat ketkä vieraista saa esiintyä häävieraissa.
Rietasta tupakoida? Mulla on jotenkin eri käsitys riettaudesta, mutta olisiko vähemmän rietasta jos joku polttais piippua tai että siellä juhlissa ei juotaisi alkoholia?
Ja sieveistelyä tuokin että, olen pyöreähkö, lihava mikä lihava ja sillä siisti.- 1943
Hymyile hymyile vaan. Meitä on monenlaisia. Noita muita juttuja voi mainostaa ihan vapaasti, alkoholia ja tupakkaa ei. Siis jonkinlaista piilomainontaa. Enkä kyllä suosittelisi pienten lasten äidille tupakointia. En tiedä valintakriteereistä. Olen ollut monissa häissä, hauskoissa. Nyt tulevat muuten uusintoina kahden vuoden takaiset häät, pari on voinut jo erotakin.
- pitäisi liikkua???
"nitta"
Olitko silloin nuorena? Minä laihdutin häihini, koska isäni sanoi varoittavan sanan, joka ei kyllä liittynyt häihini. En muista mitä, mutta jotenkin se liittyi minun "herkkuihini".
Kas, kun maalainen oli päässyt suklaan ja appelsiinin makuun, joka oli minulle ylipääsemätön herkku, niin saatuani rahaa näihin herkkuihin fillaroin 50 km.
Ostin herkkuni ja luettavaa oli ilmeisesti joku Regina tai Viikonloppu. Makoilin nurmikolla ja nautin. Voi sitä ihanaa aikaa.
Turhaa paljastamatta, niin ennen häitäni pudotin painoni sinne 56 kg, koska olin jo 62 kg. Silloin söin vain iltaisin Omeletin herneillä. Olihan se aamu tee, mutta sitten oli töitä, eikä ruoka maistunut.
Mitäs tuosta sanoisi? Voi, kun ruoka ei maistuisi niiiiiin hyvältä? 1943 kirjoitti:
Hymyile hymyile vaan. Meitä on monenlaisia. Noita muita juttuja voi mainostaa ihan vapaasti, alkoholia ja tupakkaa ei. Siis jonkinlaista piilomainontaa. Enkä kyllä suosittelisi pienten lasten äidille tupakointia. En tiedä valintakriteereistä. Olen ollut monissa häissä, hauskoissa. Nyt tulevat muuten uusintoina kahden vuoden takaiset häät, pari on voinut jo erotakin.
No sun kannattaa varmaan olla kiinnostumatta toisten häistä, jos katsot niiden loukkaavan itseäsi.
- 1943
Nittaminax kirjoitti:
No sun kannattaa varmaan olla kiinnostumatta toisten häistä, jos katsot niiden loukkaavan itseäsi.
Miten niin loukkaavan? Vähän seurailen ja otan iisisti. Harvoin olen myös telkkarin ulottuvilla. Lasteni tuttavapiirissä on usein häitä, ovat olleet kaasoina ja tulevat olemaan. Siinä riittää seurattavaa.
pitäisi liikkua??? kirjoitti:
"nitta"
Olitko silloin nuorena? Minä laihdutin häihini, koska isäni sanoi varoittavan sanan, joka ei kyllä liittynyt häihini. En muista mitä, mutta jotenkin se liittyi minun "herkkuihini".
Kas, kun maalainen oli päässyt suklaan ja appelsiinin makuun, joka oli minulle ylipääsemätön herkku, niin saatuani rahaa näihin herkkuihin fillaroin 50 km.
Ostin herkkuni ja luettavaa oli ilmeisesti joku Regina tai Viikonloppu. Makoilin nurmikolla ja nautin. Voi sitä ihanaa aikaa.
Turhaa paljastamatta, niin ennen häitäni pudotin painoni sinne 56 kg, koska olin jo 62 kg. Silloin söin vain iltaisin Omeletin herneillä. Olihan se aamu tee, mutta sitten oli töitä, eikä ruoka maistunut.
Mitäs tuosta sanoisi? Voi, kun ruoka ei maistuisi niiiiiin hyvältä?Fillaroit 50 km?
No kyllä kai siinä tapauksessa vähän suklaata kesti syödä.
- *
Jos sponsoroivat, niin ainakin ne minulle ovat kyseisen nautintoaineen antimainoksia.
Suureen savupilveen ympärillään luulen stressaavan tapauksen antavan oman pontensa, tapaa lisäten.
Muutenkaan en tykkää suuttuneista äkinöistä, mutta kaipa se on luonnollsita. Siinä tilanteessa, joillakin.
Sitä ihmettelen, kun pikkulapsia yleensä vilistää ympärillä kovinkin monia.
Osa sylkyssä, osa äidin helmoissa pyörien.- 1943
Lasten suhteen olen kyllä salliva, jos suhtkoht kauniisti ovat esim. vihkimisen aikana. Jos liikaa hälisevät, vanhemmilla pitää olla älyä poistua. Hääpari yleensä ilmoittaa, jos haluavat, että lapset tulevat mukaan. Omat lapsemme olivat melko pieninä mukana monissa häissä ja sitten tuli kesä eikä ollut kenenkään häitä. Vähän ihmettelivät, kun olivat tottuneet. Jos lapset ovat mukana, ollaan heidän ehdoillaan ja lähdetään esim. ajoissa nukkumaan.
- *
1943 kirjoitti:
Lasten suhteen olen kyllä salliva, jos suhtkoht kauniisti ovat esim. vihkimisen aikana. Jos liikaa hälisevät, vanhemmilla pitää olla älyä poistua. Hääpari yleensä ilmoittaa, jos haluavat, että lapset tulevat mukaan. Omat lapsemme olivat melko pieninä mukana monissa häissä ja sitten tuli kesä eikä ollut kenenkään häitä. Vähän ihmettelivät, kun olivat tottuneet. Jos lapset ovat mukana, ollaan heidän ehdoillaan ja lähdetään esim. ajoissa nukkumaan.
En minä mitään lapsissa arvostettut, vaan pörnyyttäviä aikuisia ko. ohjelmassa.
Lapset on lapsia, usein huvittaviakin omassa osassaan
Mutta sätkää vetävät aikuiset, että korvistakin savu ulos tulee.
No, mikäpä minä, mutta kai sanoa saa? :))
Kun kerran ihan katsoakin. - *
* kirjoitti:
En minä mitään lapsissa arvostettut, vaan pörnyyttäviä aikuisia ko. ohjelmassa.
Lapset on lapsia, usein huvittaviakin omassa osassaan
Mutta sätkää vetävät aikuiset, että korvistakin savu ulos tulee.
No, mikäpä minä, mutta kai sanoa saa? :))
Kun kerran ihan katsoakin.Siis passiivinen tupsuttelu oli aiheeni, miten se vaikuttaa nappuloihin.
- 1943
* kirjoitti:
Siis passiivinen tupsuttelu oli aiheeni, miten se vaikuttaa nappuloihin.
Samaa mieltä kanssasi
- meeriamanda
Noita hääohjelmiahan tulee kotimaisia et ulkomailta. Neljäy häät tjs. Tänään tuli ulkomailta ja homopari voitti.
Monenlaista on suomalaisissakin ohjelmissa, hieman olen naureskellut kun morsio on niin humalassa et hätinä nimeensä muistaa :)) Riidellään kuin mustilaiset... alkuhan sekin on tulevalle 3 - 5 vuodelle, jos sitäkään?
kukin tehköön häänsä miten haluaa, vaan saahan sitä ihmetellä... ainakin näin vieraskoreana immeisenä :))- 1943
Oikein sanoit, kukin tehköön omanlaisensa, mutta ei nyt ihan kaikkea pitäisi tuoda julkisuuteen. Melko harvoin olen katsonut, ulkolaisia en koskaan. Tuo riitely on ihan ihmeellistä. Musta tuntuu, että oma mieheni olisi lähtenyt luotani, jos olisin käyttäytynyt kuin jotkut morsiamet. Ja mulle on sattunut sellaiset miehet, että lempeydellä yleensä edettiin, minun ei tarvinnut alkaa rähjäämään.
- :)
1943 kirjoitti:
Oikein sanoit, kukin tehköön omanlaisensa, mutta ei nyt ihan kaikkea pitäisi tuoda julkisuuteen. Melko harvoin olen katsonut, ulkolaisia en koskaan. Tuo riitely on ihan ihmeellistä. Musta tuntuu, että oma mieheni olisi lähtenyt luotani, jos olisin käyttäytynyt kuin jotkut morsiamet. Ja mulle on sattunut sellaiset miehet, että lempeydellä yleensä edettiin, minun ei tarvinnut alkaa rähjäämään.
Josko nykyhääparit ovat useinkin jo kauan asustelleet yhdessä, useimmillahan on jo lapsiakin.
Rakkaus on jo vähän arkiperäistynyt?
Minulla ja miehelläni alkoi "kotileikki" vasta häiden jälkeen.
Eikä niissä muutenkaan ollut nykypäivän krumeluureja, joita toki kukin on oikeutettu viettämään sielunsa ja kukkaronsa halulla.
Ilmeisen suosittuja hääohjelmat, tänäänkin kaksi tuntia peräkkäin. Ja, jos oikein kuulin, kakkosen samat häät näkyivät jo 5. kertaa. Ne olivatkin - minusta - tosi hienot, joissa oli ajatusta mukana.
Ilman kermakakkuluomuksia. Eipä niissäkään mitään pahaa. - 9
1943 kirjoitti:
Aika kultaa muistot.
- 1943
:) kirjoitti:
Josko nykyhääparit ovat useinkin jo kauan asustelleet yhdessä, useimmillahan on jo lapsiakin.
Rakkaus on jo vähän arkiperäistynyt?
Minulla ja miehelläni alkoi "kotileikki" vasta häiden jälkeen.
Eikä niissä muutenkaan ollut nykypäivän krumeluureja, joita toki kukin on oikeutettu viettämään sielunsa ja kukkaronsa halulla.
Ilmeisen suosittuja hääohjelmat, tänäänkin kaksi tuntia peräkkäin. Ja, jos oikein kuulin, kakkosen samat häät näkyivät jo 5. kertaa. Ne olivatkin - minusta - tosi hienot, joissa oli ajatusta mukana.
Ilman kermakakkuluomuksia. Eipä niissäkään mitään pahaa.Meillä oli parivuotias morsiustyttö omasta takaa ja yksinkertainen seremonia oli silloisen kotini olohuoneessa. Ihan lähimmät sukulaiset ja ystävät olivat mukana. Äitini kuoli 2 viikkoa vihkiäistemme jälkeen, anoppi 4 kk. Joten anopitta elelimme mieheni kanssa onnellisen avioliittomme ajan. Vaikka eivätpä nuo anopit olisi siihen onnellisuuteen vaikuttaneet.
- Minäkin katson
urheilua vain kauniiden vartaloiden kannalta, siis vain joskus,
kilpailuista en välitä. Ihan sama kuka on 0.001 sek. nopeampi kuin toinen.
Mutta niitä hääohjelmia en ole pystynyt katsomaan, inhoan kaikkea sitä.
Omat hääni olivat kauniit. Samoin lasteni häät.
Ei m i t ä ä n samaa kuin noissa parissa kauan sitten TVstä katsomassani farssissa.
Totta varmaan, mitä sanoit aloituksessasi, ne ovat tupakka- ja roskaruokateollisuuden mainosta!
Moraalittomia ovat rahanahneudessaan!!!
//////////////////////////////////
Minäkin olen herkkä lihomaan, mutta terveellisellä ruualla ja liikunnalla pysyn hyvässä kunnossa ja ihannepainossa.
Rakastan hyväkuntoisuutta!
Miksi juhlitaan jotain numeroita, jos ihminen täyttää vuosia. Itse täytän kohta 75 vuotta,
mutta juhlin sitä, että terveyskansioni (netissä) alkaa sanoilla:
"Ei mitään pysyvää sairautta".
:)- 1943
Ei kai se juhliminen niin kauhea asia ole, kuuluu kulttuuriimme. Itse olin jo henkisesti valmistautunut aviomieheni ja miesystäväni merkkipäiväjuhliin muutaman kuukauden kuluttua. Molemmat vaihtuivat hautajaisiin. Kaikkea nuo säännöllisesti tehtävät terveystarkastukset eivät paljasta. Tiedän kaksi tapausta, joissa terveeksi todettu henkilö on kuollut yhtäkkiä. Toivottavasti Sinulla on monia terveitä vuosia edessä. Itsellänikin pitäisi hiljattain tehtyjen kokeiden perusteella kaikki olla kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721