Ei ole mitään niin seksikästä kuin aikuinen (40 ) itsestään huolta pitävä nainen joka on varustettu vahvalla itsetunnolla.
Älkää hämmentykö kun nuoremmat miehet antavat teille himokkaita katseita ja jäävät katselemaan perään. Ne katseet ja flirttailut kannattaa ottaa kohteliaisuutena, teissä on eroottista voimaa ja voin vannoa että saatte nuoremman miehen kuin miehen polvet vapisemaan.
Itselläni on muutamia seksikokemuksia vanhemman naisen kanssa ja aina olen jäänyt kaipaamaan lisää! Olette vapautuneita sängyssä ja osaatte nauttia seksistä niin kuin pitääkin!! Unohtakaa ne vanhat, elämään kyllästyneet "pisnes"-aviomiehet ja napatkaa nuori mies sänkyynne! Piristystä arkeen :)
Tämä on oodi aikuiselle naiselle, olette kauniita!!!! Nauttikaa elämästä!!!!
Aikuiset naiset!
31
1927
Vastaukset
- 2 x kakkukynttilöitä
No itseäni ovat nuoremmat useinkin lähestyneet ja ihmettelen pojille että miksi et samanikäistä tyttöseuraa yritä. Vastaukset ap:n suuntaisia...
Omat mieheni aina olleet vanhempia, eikä valittamista, miksi muuttaisin hyväksi havaittuja halujani? Kun muistelen itseäni parikymppisenä, varmistun että ei sitä ikäluokkaa peti/seurustelu-suhteeseen enää.
Eli kysyn teiltä vanhempien jahtaajat, mitä TE pystytte antamaan minulle? Kestävä, upea seksi ei riitä vastaukseksi, sitä saan kotoa tai läheltä ;) - nuorehkomies30
Oman kokemukseni perusteella samanikäiset / nuoremmat naiset eivät ole niin kokeilunhaluisia tai rohkeita kuin OIKEAT naiset :)
Eikä kysessä ole mikään tuttipullo-ilmiö vaan rehellisesti kokenut aikuinen nainen on vaan seksikkäämpi. Eikä niitä hihitteleviä bimboja aina jaksa...
Sinulla ei siis ole kokemusta nuoremmasta, lihaksikkaasta ja kiinteäkroppaisesta uroksesta joka jaksaa leikkiä koko yön siihen asti että aamulehti kolahtaa postista? Eikä kyse ole parikymppisestä sählääjästä, vaan
kolmekymppisestä jolta löytyy jo osaamista ja halua naisen tyydyttämiseen...
Eihän sitä kokeilematta tiedä vai mitä?- nami nami
kyllä jotkut 5-kymppisetkin miehet jaksaa koko yön ja osaavat naisen tyydyttää.
- Hot,hot
Nuoressa miehessä on ELÄMÄÄ!!
- no game
Olen huomioinut että saan katseita...Ja kuitenkin se hämmnetää minua joka kerta..Olen 40 ja liikun paljon eli kroppa ok..Ja tosiaan nuoremmat miehet puhuu vaikka mitä ehdotuksia..En ole teerenpeliin lähtenyt koska oma mieheni on kyvykäs kaikin puolin ja kestävkin :)
- Hyvä niin
no game kirjoitti:
Olen huomioinut että saan katseita...Ja kuitenkin se hämmnetää minua joka kerta..Olen 40 ja liikun paljon eli kroppa ok..Ja tosiaan nuoremmat miehet puhuu vaikka mitä ehdotuksia..En ole teerenpeliin lähtenyt koska oma mieheni on kyvykäs kaikin puolin ja kestävkin :)
Eii ,olet käsittänyt väärin ,haluaat mennä mukaaan ,mutta moraalisi estää.
Mutta tilaisuus tekee varkaan.
Uneksi siihen asti ;)
- Olen huomannut ;)
Ja muutamia kokeillutkin.
Persoonallisuus vaikuttaa enemmän kuin ikä.- nuorehkomies30
Oikein! ;)
Tottakai personallisuus on A&O, nuori ikä tietty on verrannollinen staminaan petissä, niin siis jos kaveri pitää itsensä tiukassa kunnossa.
- Nainen 40+++...
Huomattu on täälläkin, mutta ei kokeiltu - vielä ;)
Tosin pieni viaton flirttikin piristää kummasti. - ihan normihommaa
nykyään, et teinit nussii mummoja
- doejohndoe
30 teini ja 40 mummo. hmmm...
- Käviskö?
50 nainen?
- wauuuuh!!
jopas nuori mies ylistää ihanasti aikuista naista. Harkitsen vielä erästä nuorta miestä, jota satunnaisesti näen...katseistaan näen että miestä kovasti himottaisi kanssani.
No miksei, olisihan se makea kokemus. Mitenhän pääsisin alkuun hänen kanssaan näissä jutuissa?- Mitä harkitset?
Jos on hyvä; otat.
Jos on edelleen hyvä, otat toisenkin kerran.
Vaan meneehän se elämä harkitessakin.
Ihmisen paras aika. - saananeito
Ota härkää sarvista ja lähesty miestä rohkeasti! Eihän siinä mitään menetä :)
Jos jo katseet kertovat mitä molemmilla on mielessä...
Itse lähestyin erästä ihanaa nuorta miestä kenen kanssa flirttailimme aina kun tapasimme, sain hänet sänkyyni ja itse sain monta kertaa ;) - eräs nuori mies
Marie?
- Nainen ♥
Kiitos sinulle nuorehkomies, mutta minä en kelpuuta niin nuorta miestä. Kyllä miehen pitää olla lähes saman ikäinen kuin minä, jotta ajatukset ja mielipiteet on lähes samat kummallakin.
Tosin tapasin erästä miestä(emme seurusteltu) yhden vuoden joka oli minua 1.5 vanhempi. Harrastettiin sexiä, mutta minä en lauennut kuin 3 kertaa koko vuonna, kun tuo mies ei harrastanut esileikkiä en kiihottunut.
Minä kyllä muutaman kerran otin suihin häneltä, mutta hän ei minulta, joten suusexi sai jäädä pois, vaikka mies vielä vaati sitä.
Minun oli pakko vain "räjähtää" ja siihen loppui meidän tarina - onneksi.- joze35
huono mies.
- tuula-neiti
Saisipa jostain sitä itsetuntoa. Ei sitä postimyynnistä voi tilata.
- 234r3hghghg
ihan jees kyl varmaan ois mutta (40 ) itsestään huolta pitävä nainen ei täsmää missään suhteessa
läskejä ihrapalloja ovat suurinosa ihankuin jo nykyään nuoremmatkin naiset - kimmo 43v
joskus kun saisi 50-60 v naista pitää hyvänä
- tuomo33
mulle riittäs 40-50
- onnellinen..
olen 51v kaunis nainen olen erittäin aistillinen minulla on aina ollut nuorempia miehiä tällä hetkellä olen suhteessa 37v aivan ihanaan mieheen suhde on kestänyt jo vuoden kuulema minä oikein hehkun aina..nauttikaa elämästä :))
- nainen 48v
Minulla on ollut useita nuoria miehiä rakastajana. Ikä 22-32v :) Meidän välinen seksi on ollut maailman parasta ja niin, sitä intohimoa on riittänyt puolin ja toisin!
- Teen paska
Paskapuhetta. Tuon ikäinen nainen tietää vuosi vuodelta olevansa ällötystäkin pahempi. Kaikki miehissä sanoo niin. Seksi huononee. Kohta sitä ei ole. Miehet halveksivat joskus jo kolmikymppistä. Niin teki rakkaani ja tuhosi naiseuteni ja seksuaalisuuteni tuhlaten kaiken huoriin parempiin.
- nainen 48v
Oletpa kauhean katkeja ja lapsellinen. Mistä sinä voit tietää miltä näytän ja tunnun? Tai minkälaista seksi on minun kanssa?
Se on vaan taivaan tosi että nuoremmat haluaa vanhempaa. En minä ole suinkaan ainut tapaus :D
Minuakin on kohdeltu huonosti ja sanottu vaikka mitä, mutta ei se ole minua tuhonnut. Ikäiseni miehet ovat juuri tällaisia. Sempä vuoksi viihdyn nuorempien seurassa. Heillä on tapoja ja he himoitsevat minua. Ei siinä muuta tarvitse. - poju 60v
Vanhojen viiskymppisten akkojen ei tarvi tulla ihmisten ilmoille näköalaa pilaamaan. Pysyisivät kotona häpeämässä itseään.
- heh heh
Poju 60v runkkaa vaan kotona, niin kuin aina.
- huoahdus
kelpais mulle nuorempi mies, mut tietysti pitäis osata käyttäytyykin, eikä esim lörpötellä kaikkee mun tekemisiä eteenpäin...
- noin se vaan on
joku nuorempi sais lähestyäkin, koska oman ikäiset alkaa olla melko ränsistyneitä
- jerrie29v
Hei aikuiset naiset ;) Missä ja miten teitä kannattaa lähestyä?
Kiinnostusta olisi ja kovasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793