Saat sä mua täälä haukkua

ja luokata miten

vaan.
Mä rakastan sua silti koko mun sydämellä, vaikka kuolisin sisäiseen verenvuotoon, kun sydän itkee verta. Et taitais siitäkään mitään välittää. Haukkuisit mua silti vaan heikoks ihmiseks.

30

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai hän

      sellaista tee, ei ainakaan tahallaan. Hän on vähän itsekäs, mutta pohjimmilltaan herkkä ja rikkinäinen ihminen, älä ota hänen sanomisiaan pahalla, huumoria kehiin ja naura sinäkin välillä itsellesi ja elämälle. Ei tämä niin vakavaa saa olla. Muista, että kun suret toisen sanomisia, niin se olet sinä itse lopulta joka annat luvan itsellesi olla juuri sellainen kuin haukutaan. Hyvä itsetunto ei välitä vaan menee kaikista huolimatta esteistä yli ja ellei pääse, niin ali. Arvosta itseäsi, olet sen arvoinen.

      Ole itsellesi armollinen, niin voi sitä muillekin olla.

      • tästä pelistä pois!

        Sinäkö olet se hän? Vai kolmas henkilö, joka liittyvänsä asiaan vähintäänkin enemmän kuin hän :-D Ehkä tottakin, että liityt enemmän.


      • tästä pelistä pois!
        tästä pelistä pois! kirjoitti:

        Sinäkö olet se hän? Vai kolmas henkilö, joka liittyvänsä asiaan vähintäänkin enemmän kuin hän :-D Ehkä tottakin, että liityt enemmän.

        joka kokee liittyvänsä


      • no en liity
        tästä pelistä pois! kirjoitti:

        Sinäkö olet se hän? Vai kolmas henkilö, joka liittyvänsä asiaan vähintäänkin enemmän kuin hän :-D Ehkä tottakin, että liityt enemmän.

        millään tavalla teidän kuvioihinne, mutta et sinä tuolla tavalla itsellesi hyväksyntää saa, että vetoat johonkin uhkaavaan tilanteeseen. Nosta itsesi sieltä itsesäälistä ja näytä, että et sinä arvosta sellaisia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä heikkoutta ja tunne sääliä. Tekeytymällä heikommaksi kuin olet voit vain ärsyttää lisää ja pahennat tilannettasi.


      • tästä pelistä pois!
        no en liity kirjoitti:

        millään tavalla teidän kuvioihinne, mutta et sinä tuolla tavalla itsellesi hyväksyntää saa, että vetoat johonkin uhkaavaan tilanteeseen. Nosta itsesi sieltä itsesäälistä ja näytä, että et sinä arvosta sellaisia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä heikkoutta ja tunne sääliä. Tekeytymällä heikommaksi kuin olet voit vain ärsyttää lisää ja pahennat tilannettasi.

        En ole aloittaja enkä liity "teidän kuvioihinne", kuten nimimerkistäni olisi voinut ymmärtääkin.


      • Ihan ulkopuolinen..

        Aika hyvin sanottu, sanoisin.. :)


      • lue raamattuu

        "Muista, että kun suret toisen sanomisia, niin se olet sinä itse lopulta joka annat luvan itsellesi olla juuri sellainen kuin haukutaan"

        Ööö. Ei.Olsiko kyseessä vain hyvän ja herkän itsekkään ja itsepäisen kusipään nuotanveto??!Jos ton tarkoitus on jotenkin kovettaa ja kasvattaa niin voihan se olla tarkoitus hyvä mut eihän se noin mee sen tietää meistä jokainen!


      • "heikko" mies
        no en liity kirjoitti:

        millään tavalla teidän kuvioihinne, mutta et sinä tuolla tavalla itsellesi hyväksyntää saa, että vetoat johonkin uhkaavaan tilanteeseen. Nosta itsesi sieltä itsesäälistä ja näytä, että et sinä arvosta sellaisia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä heikkoutta ja tunne sääliä. Tekeytymällä heikommaksi kuin olet voit vain ärsyttää lisää ja pahennat tilannettasi.

        ...hei tuskin ap mitään hyväksyntää kaipaa vaan purkaa vain tuntojaan. Tää viesti jotenkin osuu kun vuosia sitten eräs nainen jätti ja ei edes uskonut että menetin vain hetki eroni jälkeen vanhimman lapseni autokolarissa, hui mikä peto oli hän onneksi en ole tavannut vuosiin.


      • haistakaa paska

        Ai täällä annetaan ihan lupa haukkua
        MISSÄ NIIN LUKI.HULLUJA IHMISIÄ!!


      • avaruusolio
        Ihan ulkopuolinen.. kirjoitti:

        Aika hyvin sanottu, sanoisin.. :)

        aivan varmasti olet ulkopuolinen :D


      • Raamattu ei tykkää
        lue raamattuu kirjoitti:

        "Muista, että kun suret toisen sanomisia, niin se olet sinä itse lopulta joka annat luvan itsellesi olla juuri sellainen kuin haukutaan"

        Ööö. Ei.Olsiko kyseessä vain hyvän ja herkän itsekkään ja itsepäisen kusipään nuotanveto??!Jos ton tarkoitus on jotenkin kovettaa ja kasvattaa niin voihan se olla tarkoitus hyvä mut eihän se noin mee sen tietää meistä jokainen!

        Kusipäistä ja pöyristyttävän itsekästä on se, että ulkopuoliset alkavat ohjailla ihmisiä oman ojalehmänsä mukaan.

        Perinteiden mukaan niin, että hyvinsyötetyn emakon omalla kohdalla on tietysti vielä ymmärrettävää, että jos jotakuta miestä kohtaan ei tunne minkäänsuuruista henkistä eikä fyysistä kipinää eikä edes seurassaan viihdy viittä minuuttia, niin turha siitä alkaa nuottaa kenenkään vetämään. Ei edes ulkopuolisten, joille asia ei normaalimaailmassa edes kuulu. Mutta odotas kun kyseessä on joku muu oman sukupuolen edustaja kuin oma napa, kaikki kääntyy jälleen kerran aivan ylösalaisin, suorastaan päinvastoin!


    • marttyyreissa löytyy

      Mä ainakin loukkaan tahallani tungettelijoita, turhaanroikkujia ja sellaisia, jotka kirjoittavat muista p.askaa internetissä. Koska mitä hemmettiä sellaisia säälimään.

      • aina on

        kaikella syynsä ja jokaisella ne ovat omat, niin sinulla kuin hänelläkin. Selvittäkää välinne muulla tavalla kuin loukkaamalla ja kinastelemalla, se ei ole aikuismaista vaan typerää kakaramaista touhua.


      • ap

        Niinhän mä tuola sanoin, että saa loukata ja haukkua.

        Toki kyl joo. Sä teet itse tossa just sitä samaa mistä jotain muuta sätit.


      • marttyyreissa löytyy
        aina on kirjoitti:

        kaikella syynsä ja jokaisella ne ovat omat, niin sinulla kuin hänelläkin. Selvittäkää välinne muulla tavalla kuin loukkaamalla ja kinastelemalla, se ei ole aikuismaista vaan typerää kakaramaista touhua.

        Itse en ole selvittämässä välejä ihmisten kanssa, joiden toimintaa halveksin.


      • mene ja tiedä

        Mites sä ne täällä tunnista????!!! :D
        Olisko oman elämän puutetta osittain toi muiden elämiin puuttuminen kun et mistään mitään kuitenkaan tiedä.


    • Secret

      Ja heikkouden nimissä saa tehdä mitä tahansa? Onpa kätevää. Miettisit kuule omia tekosiasi. Sinä et sääliä saa.

      • Secret

        Terrierit tosi tuimia. ;)


    • No no. Ei saa masentua. Anna itsellesi mahdollisuus ja yritä uudestaan.

    • teeeeeeeeee

      Minä en ole sinua ainakaan haukkunut.

    • Pulinsitpään:-P

      Räyh! Riittikö haukuiksi. Voisin luokatakin jos vain tietäisin miten se tehdään, olisiko jotain keritsemiseen viittaavaa..?

      • älä edes uhkaile

        Etkä mee semmosta tekemään ;D


      • @
        älä edes uhkaile kirjoitti:

        Etkä mee semmosta tekemään ;D

        Niin no, en ehkä väkisin. Rauhan nainen nääs.


      • ed.
        @ kirjoitti:

        Niin no, en ehkä väkisin. Rauhan nainen nääs.

        Jaa sä olit nainen, no en sit puhunu sulle.


    • lunta on vähä

      Älä rakasta, äläkä missään nimessä vuokseni kuole, heikkoudesta en tiedä.
      Kaikkien vaikeuksien ja vihulaisten kanssa oppii elämään. Kun kurja elämä on aina läsnä, siihen oleutuu, muuta ei jaksa odottaakaan, on vaan onnellinen siitä pelkästä hengissä pysymisen lahjasta.

      Sateinen ja kylmä kesä, siinä liitännäisenä menee kyyneleet ja vitu.tuskin.


      Hau hau

    • oot oikeessa

      Rakkautesi on valinta, osittain.Tuskin täällä oikeat kohtaa hei oikeesti!
      PIdä silti toi jos tahdot tästä ihmisestä taistella sillä sitähän se on.Tuleehan se takaisin avoimen sydämen luokse jos tulee...

      NIIN KAUAN KUN ON TOIVOA ON RAKKAUTTA!

    • eräs nainen :)

      Ehkä toi on vain hetkellinen kohtaus? :) Voisi olla mun kynästä vaan ei ole.
      Eräs joka juuri rikkoi sydämeni ei oikeastaan edes tehnyt sitä ja sorruin aikamoiseen roikkumiseen, vaikken häntä edes rakastanut oikeasti.Korvike oli vain yhdelle ainoalle miehelle jota olen rakastanut varmaan ensi hetkestä kun hänet humalaisen huuruisin silmin näin vuosia & vuosia sitten.
      Saahan noita miehiä vähän kiusata ja koettaa pistää tilille paskamaisuudestaan.Tsemppiä ja jaksamista.Ehkä sua auttaa jos laitat koneen kiinni ja et mieti koko ihmistä enää jos sinulla on pieninkään epäilys että täällä sua haukkuisi.

    • Annatko sinä

      syytä siihen haukkumiseen ?

    • Saapiko kysyä

      Lienetkö se mieshenkilö joka ei paljon kursaile sillä mitä kenellekin puhuu ?

    • Millekäs luokalle

      sinut pitäis luokata?

      t: Kasvatustieteiden maisteri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      364
      2222
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      444
      2180
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      94
      1954
    4. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      72
      1482
    5. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      1440
    6. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1308
    7. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      53
      1136
    8. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1075
    9. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      183
      1064
    10. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      135
      1038
    Aihe