Viinijuhlat

..

Onko Kuopion viinijuhlille yleensä saanut lippuja myös paikan päältä vai olisiko liput pitänyt ostaa aiemmin?

23

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä niitä..

      ..saa portilta.

    • glltolanr ty¨pne5o6

      Ketä kiinnostaa eläkeläisten kännäysjuhlat. Joitain 80-luvun kehäraakkeja roudattu esiintymään.

      Paula Koivuniemi, Eppu Normaali, Popeda, Yö, jne.

      Ei kiitos.

      Pitäisi peeässän herätä tälle vuosituhannelle.

      • viinipissis

        Hyvät on artistit .Mene itse muualle jos ei muka POBEDA ja PAULA kelpaa..Kerroppas miksi väkeä riittää sitten


      • J.K.L
        viinipissis kirjoitti:

        Hyvät on artistit .Mene itse muualle jos ei muka POBEDA ja PAULA kelpaa..Kerroppas miksi väkeä riittää sitten

        Väkeä riittää viinijuhlille sentakia, koska suurilla ikäluokilla eli sotien jälkeen syntyneillä on eläkkeellä aikaa juhlia ja kuunnella nuoruuden musiikkiaan.


      • vattumaito

        Harmi tais olla jo Vekara Varkaus tapahtumat olis tässä hetkessä esiintyjät.....


    • Koskahan tänne www.muuruvesi.fi saataisiin kotiviini/kilju juhlat satamaan. Voisi olla hauskaa, ja hilipeetä meeninkiä Savolaesittaen.

      • Winefest

        Minulla olisi perjantaille 6.7 kaksi lippua myynnissä. Silloin esiintyy Arttu Wiskari ja Popeda !


      • :D
        Winefest kirjoitti:

        Minulla olisi perjantaille 6.7 kaksi lippua myynnissä. Silloin esiintyy Arttu Wiskari ja Popeda !

        paljonko maksais liput?


      • myyjä
        :D kirjoitti:

        paljonko maksais liput?

        2 lippua yhden hinnalla


    • äcmwd+tpmn9t+r69

      En ota vaikka saisin ilmaiseksi. Paljonko maksat?

      Terveisin Tuntematon Potilas

    • Kävijä21

      Kannattaa ostaa ennakkoon, jos ei halua jonottaa.. Lippukassalla pitkät jonot.
      Ennakkoon ostetun lipun kanssa pääsee suoraan sisään! :)

    • jätin jo väliin

      Viinijuhlien johtaja kehui nyt siirrytyn laatuviineihin ja ruokailtalan enemmän. Eiköhän tosiasia ole, että juhlilla tapellaan enemmän. Bändi saa kehottaa ihmsä olemaan tappelematta ja ruokailu taitaa tarkoittaa tuntemattomien käsivarsien puremista ulosrynnätessä.

    • fdhdthjhj

      ei enää koskaan

      • Keke.Laatikainen

        Samat sanat kuomaseni, en enää koskaan jätä väliin loistavia viinijuhliamme tiällä mualiman parraassa kaapunnissa. Olipa jälleen kerran onnistunneet kinkerit ja mualiman luokan essiintyjät. Harmittaa tosiaan vieläkin, kun pari vuotta sitten en piässyt rientoihin.


      • voe tokkiinsa
        Keke.Laatikainen kirjoitti:

        Samat sanat kuomaseni, en enää koskaan jätä väliin loistavia viinijuhliamme tiällä mualiman parraassa kaapunnissa. Olipa jälleen kerran onnistunneet kinkerit ja mualiman luokan essiintyjät. Harmittaa tosiaan vieläkin, kun pari vuotta sitten en piässyt rientoihin.

        Oliko makean makuista kättä mummolla....


      • Keke.Laatikainen
        voe tokkiinsa kirjoitti:

        Oliko makean makuista kättä mummolla....

        En ymmärrä viestiäsi mutta väliäkö tuolla, juhlat olivat hyvät ja mukavaa oli.


      • gvat,+ro rr nt6t.g¨d
        Keke.Laatikainen kirjoitti:

        Samat sanat kuomaseni, en enää koskaan jätä väliin loistavia viinijuhliamme tiällä mualiman parraassa kaapunnissa. Olipa jälleen kerran onnistunneet kinkerit ja mualiman luokan essiintyjät. Harmittaa tosiaan vieläkin, kun pari vuotta sitten en piässyt rientoihin.

        Sarkasmia. Siitähän savolaiset ovat tunnettuja.

        "Usein kommentin sarkastisuus ilmenee piilomerkityksenä tai päinvastaisena, mitä lauseen suora merkitys on (esimerkiksi "Olipa viisaasti tehty" väärin tehneelle ihmiselle)."


    • vankilabileet

      Jonot oli joka paikkaan pitkät,ei saanut juomaa,ruokaa,wc-jonot älyttömät.Ja kun lähdimme alueelta muualle (Fransmanniin )syömään ja juomaan ja vessaan olisi pitänyt uusi lippu ostaa sisälle päästäkseen,todella tyhmää MIKSI ALUEELTA EI VOI VÄLILLÄ POISTUA? OLIHAN LIPUSSA PÄIVÄMÄÄRÄ,EI SAMALLA LIPULLA SEURAAVANA PÄIVÄNÄ OLISI VOINUT TULLA,Ensi vuonna pysyttelemme aidan vieressä,siitäkin kuulee ja ei ole kuin vankila-alueella.

    • Puistattavaa!

      Joo, minäkin olen vähän harmistunut. Naiset, aikuiset n.50 v., kauheassa viinihutikassa, yrittivät pokata varattuja aviomiehiä. Törkeällä tavalla tultiin avioparin väliin lääppimään ja kähmimään miestä. Uskomattoman törkeää. Suorastaan sairasta käytöstä. Siinä oli meidän viinijuhlat. Tuommoisille ei todellakaan enää. Nuoria aina moititaan ryyppäämisestä, mutta osaa ne vanhat akatkin, estot häviää ja housut kastuu joo.

      • niinmukavailta

        K. Laatikaisen kanssa täysin samaa mieltä. :)))

        Mahottoman hyvät billeet ja loistavat esiintyjät tänä vuonna.
        Sää hemmotteli juhlaväkeä ja kaunis Kallavesi liplatti taustalla.
        Ihan mahtavoo ja ensi vuonna uudelleen. Humalikkojakaan ei joutanut kahtomaan, eikä niitä oikeen näkynäkään. Kyllä oli mualiman parhaat viinijuhlat!!!


    • Anonyymi

      Onko viinijuhlille menijöitä?

    • Anonyymi

      Ahtaasti viiniä litkien jos sitä on saatavilla.

    • Anonyymi

      Veikkauksia miten tämä vuosi sujuu....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe