Voi markkinoida esim. NETkasinoaan satunnaisena.
Se on niin räikeä esimerkki Netkasinosta jolla ei kertakaikkiaan ole mitään tekemistä satunnaisuuden kanssa.
Kaikki siis KAIKKI isot tuplaukset menevät systemaattisesti pieleen. Pienet onnistuvat , kas kummaa.
Ainoastaan hel*** yksinkertainen tapaus voi pelata ja väittää niitä satunnaisiksi.
Kun teet nostan oli sitten voitollinen tai jotain muuta et seuraavalla pelikerralla varmatikkaan voita.
kaveri joka pelaa Pahvilla päivittääin kertoi minulle samaa , en uskonut mutta kyllä se vain niin on. !!!!!!!!
RAY NETKASINON PELIT PYÖRIVÄT AIVAN SYSTEMAATTISESTI JA KAUKANA SATUNAISUUDESTA.
EN KERTAKAIKKIANN SUOSITTELE.
RAY ON TÄYSI HUIJAUS PULJU , JOKA PITÄISI SAADA VASTUUSEEN KUSETUKSESTAAN
MIKSI MAINOSTAA PELEJÄÄN SATUNNAISIKSI JOS NE EIVÄT OLE SITÄ.
Aivan naurettava koko RAY netkasino.
En yhtään ihmettele kun lopettivat keskustelu areenan netkasinolla.
MUA HÄVETTÄISI OLLA RAY töissä JA VÄITTÄÄ OMAN TALON PELEJÄ SATUNNAISIKSI. !!!!!!!!!!
KYLLÄ HÄVETTÄISI !!!!!!!!!!!!
ja kaykampler tule kolostasi puhumaan kakkaa taas....
Olet suurin pask*** jauhaja
Kuinka RAY
10
153
Vastaukset
- . .
voitot ovat viilattu pelaajakohtaisesti. Peleissä pyörii aivan eri kuviot kun pelaaja on toivottu asiakas kasinolla. mm. venäläinen, aasialainen, suom. vapaamuurarit jne
- gampler2
En epäilisi yhtään. Voitot ovat kyllä pelaaja kohtaisia. Se 0n 100 varma
- nimim. raneko
pelitilillä oli 22 egee, pelasin x-meniä, 5 euron panos, kolmas pyöräytys ja tuli 3x-men merkit, sain sillä 498euroo. tuos puol 11 aikaan tänään. Ja tää on ihan tosi asia
- sama...
jatkan...oli tullut jo pankkitilille. nopeeta on toiminta. mä lähen siirtämään niitä nyt kauppojen kassoille ;)
- ed sama
sama... kirjoitti:
jatkan...oli tullut jo pankkitilille. nopeeta on toiminta. mä lähen siirtämään niitä nyt kauppojen kassoille ;)
eilen illalla football rules pelistä 2.5 egen panoksella 322€...juu, on sinne mennytkin, mutta voitolla olen
- meloni jaska
Kaikki NETkasinot antavat pienellä panoksella pelatessa paljon paremmin pelejä kuin isommalla.
Kaikki netkasinot ovat totaalisesti säädettyjä ja systemaattisia.
Ei kukaan pelle kait luule että niissä pyörisi jotkut kuviot satunnaisesti....
Ei saat*** mitä foliohattuja täällä oikein pyörii- hihihihiiiii
sellanen foliohattupeli olisi kiva teema pelata.
- hillevi
Kaikki on mahdollista kun yritys toimii monopoli asemassa markkinoilla, jossa ei ole minkäänlaista kilpailua.
Ja valvonta on osa "hyväveli järjestelmää" voiko jotain muuta odottaa. lukekaa vielä kerran
https://www.ray.fi/fi/ray/vastuullisuus/pelaajat- ndldlnsk
Tiesitkö, että nikotiini ei aiheuta riippuvuutta? Kysy vaikka tupakkayhtiöiden edustajilta. He ovat sentään alansa asiantuntijoita, kuten RAY on oman alansa asiantuntija.
http://www.youtube.com/watch?v=A6B1q22R438
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402