Olen kolmekymppinen mies ja lapsiakin on. Olen netistä hakenut naista kymmenen vuotta. Aluksi meni vuosia että edes pääsi ekoille treffeille. 25-vuotiaana, kun oli korkeakoulututkinnon kera päässyt työelämässä hyvään vauhtiin alkoi sitten jotain seuraa saamaan, mutta aika harvalukuisesta vaihtoehtojen joukosta kumppanin lasten tekoon sitten silloin vielä valitsin. Valinnanvaran puute ehkä osasyy siihen ettei loppuelämän suhdetta tullut vaikka tyytyväinen olenkin että lapset on nyt jo tehty ja en osaisi toimia toisin.. Mutta nykyään kun varallisuutta alkaa olemaan ja työura lähtenyt yllättävän hyvinkin vauhtiin naisia alkaa saamaan ja valinnanvaraakin alkaa olemaan hyvin. Nyt jos naiselta saa pakit niin yleisin syy on lapsissa, kun ikäisilläni nettideiteillä niitä ei yleensä ole, mutta näistä hidasteista huolimatta kysyntä ihan toisissa sfääreissä aikaisempaan nähden
Jos kysyn naiselta että vaikuttaako raha niin tietenkin sanovat että ei ja varmaan ajattelevatkin siinä vaiheessa niin, mutta enpä vain kelvannut mitäänsanomattomana opiskelijapoikana muiden samanlaiseten joukosta. Väitän siis että tiedostomatta raha ja hyvä asema lisää naisen kiinnostumista mieheen. Ja sanoohan se vanha viisauskin että jos ei mikään auta naisen saannissa niin avoauto viimeistään.
Niskalimassa siis vain töitä tekemään miehet ja rahaa tienaamaan! Työnarkomaanien parisuhteet ei tosin niin ruusuisia useinkaan, mutta saapahan ainakin naista ja paljon antoisampaa elämä silloin.
Miehen kysyntä varallisuuden mukaan
17
390
Vastaukset
Tietysti raha on tärkeintä naisille. Ja pituus. Kai sen feikkiprofiilin tekeminen on tehtävä että saataisiin naiset kiinni itse teosta =) Jos teen toisen profiilin ja kolmannenkin, jossa on 31-50 k€ ja sitten viimeisessä enemmänkin rahaa.
Itse asiassa onhan minulla rahaa ja omaisuutta (useiden satojen tuhansien eurojen edestä), mutta ei työtä. Ilmeisesti työ on sitten se tärkein asia, että saa kulutettua aikansa joihinkin tyhmiin juttuihin, niin asia on hyvä.
Nettinaisten statistiikkakin kertoo selvästi, että maisterinaiset vaativat noin 20 kertaa useammin työssäkäyntiä kuin samantasoiset miehet kumppaniltaan. Eli käytännössä miehet eivät vaadi työtä lainkaan, naisista noin 20%. Mistä moinen hinku työhön? Työ on kuitenkin tylsää, ja se aika on poissa vapaa-ajasta.Minäkin taidan tehdä feikkiprofiilin, jossa kerron olevani alusvaatemalli, jotta saan miehet kiinni... niin mistä? En mistään, mitä en entuudestaan tietäisi. Sen sijaan tiedän, että en olisi oikeasti edes kiinnostunut miehistä, jotka innostuisivat vastaamaan alusvaatemallille.
- ketjun aloittaja
simasuuneiti kirjoitti:
Minäkin taidan tehdä feikkiprofiilin, jossa kerron olevani alusvaatemalli, jotta saan miehet kiinni... niin mistä? En mistään, mitä en entuudestaan tietäisi. Sen sijaan tiedän, että en olisi oikeasti edes kiinnostunut miehistä, jotka innostuisivat vastaamaan alusvaatemallille.
simasuuneidillä on selvästi ongelmia ulkonäön kanssa kun ei voi hyväksyä sitä että mies haluaa hyväkroppaisen. Ei kukaan mies kiinnostu alusvaatemallista suoranaisesti ammatin takia. Sen sijaan mies kiinnostuu alusvaatemallista siksi että tietää sen olevan hyväkroppainen ja siten seksuaalisesti haluttava. Norminaisetkin voi olla hyväkroppaisia mutta niiden ulkonäöstä ei tiedä mitään ennenkuin vaatteet lähtee. Alusvaatemallin kanssa ei tarvitse niinkään pelata arpapeliä ulkonäön kanssa ja minusta siinä ei ole mitään pahaa että miehet kiinnostuvat sellaisesta naisesta.
Mistään muustahan muuttunut suosio ei tietenkään voi johtua? Kuten siitä, että itsetuntosi on parempi, suhtautumisesi elämään rennompi, etsimäsi naiset ovat eri ikäluokkaa kuin aikaisemmin jne? Ei, rahahan se tietysti on.
Joka toinen valittaa, että naiset rakastavat renttuja eivätkä kiinnostu "kunnon miehistä", joka toinen että naiset kiinnostuvat vain varakkaista kunnon miehistä. Kukaan ei ilmeisesti halua katsoa peiliin ja miettiä miten kiinnostava ihminen sieltä näkyy.- 3+8
Netissä suosio perustuu pitkälti siihen minkälaisen käsityksen ensivaikutelman merkeissä itsestään tulee antaneeksi (huom. myöskin minkälaisen toinen kuvittelee omien päätelmiensä mukaan saavansa) profiilissa ja/tai ensimmäisessä viestissä. Ja vaikka antaisi ihan normaalin hyvän käsityksen, niin sekään ei silti vielä takaa juuri minkäänlaista suosiota. Siitä alkuvaiheesta ei vielä välttämättä selviä mitkään paremmat itsetunnot tai rennompi suhtautuminen elämään. Ne selviävät varsinaisen tutustumisprosessin myötä. Kuka tahansa voi alkuun esiintyä minkälaisena haluaa. Pointti tässä onkin se, että hyvin usein tuntuu, että netissä ihmiset eivät syystä tai toisesta halua/uskalla tutustua toisiinsa. Vaikka se olisi äärimmäisen helppoa. Tutustumisen kun voi aloittaa ihan kotisohvalta käsin. Ongelmana olen jo pidemmän aikaa pitänyt sitä, että nettideitistä puuttuu tavallaan spontaanisuus ja yllätyksellisyys. Se on liian tarkoitushakuista, jolloin ensimetreiltä aletaan miettiä onko toinen ihminen kiinnostava kumppanina. Muualla elämässä syntyneistä suhteista ei toisesta useinmiten mietitä samoin heti ensimetreiltä alkaen. Sen sijaan huomataan, että ollaan tekemisissä mukavan ihmisen kanssa, joka ei itseasiassa olekaan hassumpi tyyppi ja voisipa tutustua lisääkin. Asenne on paljolti se mikä ratkaisee. Rennoin fiiliksin tutustumaan ihmisiin niin ehkä se voisi mahdollistaa sen saman mikä voisi syntyä jostain muuta kautta tutustumalla.
- ketjun aloittaja
Tottakai itseluottamus kasvaa rahan, menestyksen jne jälkeen. Se onkin ihan hyvä kysymys että kumpi sen viehätyksen tuo menestys vai itseluottamus. Uskon että se on molemmat. Ketjun aloittajana kylllä ymmärrän sen että hyvä taloudellinen tulevaisuus vetoaa kumppania haettaessa, mutta ei niin järkevältä tuntuu se että haetaan itsevarmaa miestä. Se että itsevarmuuteni on kasvanut niin ei vaikuta mielestäni mitenkään siihen millaista yhteistä aikaa naisen kanssa vietän nyt. hieman kun on nöyryyttä lähtenyt pois ja kovaa itsevarmuutta peliin niin ennemmin näkisin sen parisuhdetta heikentävänä asiana.
Juu naisia kiinnostaa sekä rentut että rahamiehet. Itsestäkin olen paljon rentumpi nykyään kuin silloin säntillisenä opiskelupoikana. Täydellinen on renttu rahamies. Urheilullullinen luonnonlahjakkuushan se on. Jalkapalloilatkin usein aikasta renttumaisia ja naisten kaatajia. Myös raha löytyy.
Seksuaalinen vetovoima se näitä parisuhdemarkkinoita paljon ohjaa. Miehille kelpaa hoikka ja hyväkroppainen. Naisille renttu rahamies
- sillattii
Aijaa. Itse olen kolmekymppinen nainen ja aloin kyllästymään näihin miehiin jotka lähettelivät näitä : " moi! Olen varakas ja korkeasti koulutettu mies,olis kiva tavata ja kenties jos natsaa niin miksei enemmänkin". Aloin blokkaamaan näitä viestejä automaattisesti.En myöskään tajua miksi nämä tälläiset miehet mua ees pommittivat sillä profiilissani luki kissankokoisin kirjaimin etten voi sietää rahoilla tms. pröystäilijöitä. Mutta vihdoin löytyi oikea mies nettitreffien sokkeloisesta viidakosta : aivan tavallinen miekkonen jolla on sydäntä ,huumoria ja sisintä ennemmän kuin rahaa,normaali duunari ja siksi olemme onnellisesti yhdessä.
- ...
Kyllä naiset valitsevat enemmin varakkaan ja kouluja käyneen miehen kuin kouluttamattoman ja köyhän pitkäaikaistyöttömän. Perustelut puetaan vain eri muotoon ettei kuulostaisi niin pahalta. Nainen hakee miehestä taloudellista turvaa eli elättäjää itselleen ja lapsille. Parisuhde toimii yleensä niin kauan kuin miehellä menee taloudellisesti hyvin.
- Play boy fuck buddy
Taas täällä puhutaan paskaa,saatanan komea ja kova nussimaan. Saa naista vaikka ei ole bemmiä,rahaa,koulutusta..jne..Saatanan komean kaveri..
Siis ihan oikeasti joku edelleen jankuttaa tuosta 'elättäjästä'? Suomalaiset naiset ovat jo nyt koulutetumpia kuin miehet, eivätkä he sitä koulutusta hanki jäädäkseen kotirouviksi. Naisten työllisyys kasvaa, miehillä työttömyys.
Ja edelleen joku jaksaa jankuttaa, että naiset hakevat itselleen ja lapsilleen elättäjiä?
Voisiko olla, että naiset hakevat koulutettuja, työssäkäyviä miehiä siksi, että he ovat itsekin koulutettuja ja työssäkäyviä?
- ei haittaa
Mä olen aika varakas mut en ole koskaan päässyt treffeille. En ole ikinä ollut yhdelläkään treffeillä. Naama on sellanne et ei naisille kelpaa vaikka olis rahaakin
- lähes miljardööri
Lompakon paksuus on eräs miehen tärkeimmistä strategisista mitoista.
- rahalla saa ja
Kaikki haluavat hyvää elämää, siihen auttaa varallisuus, mutta se ei anna kaikkea. Minä ihailen ihmistä, joka on saavuttanut elämässään jotain. Rikkaita miehiä on ollut, olen saanut matkustella ja asua upeissa asunnoissa, mutta kirjoitan menneessä aikamuodossa, joten kyllä luonne ja yhteensopivuus ovat ne tärkeimmät kriteerit. Silti yhä väitän, että varallisuudella on vetovoimansa.
- T:Se Saatanan komea
Niin siinä mielessä kyllä,kun mä olen persaukinen niin en voi katsella persaukisia naisia..Mä tapailen pääasiassa varakkaita naisia...Keskiluokkaa...Hyvinkoulutettuja,vaikka ne olisi rumiakin...
- sorit
T:Se Saatanan komea kirjoitti:
Niin siinä mielessä kyllä,kun mä olen persaukinen niin en voi katsella persaukisia naisia..Mä tapailen pääasiassa varakkaita naisia...Keskiluokkaa...Hyvinkoulutettuja,vaikka ne olisi rumiakin...
Ei ne sinua oikeasti arvosta, hetken huvia vain tahtovat ja hyvää seksiä. Mitään muuta ei persaukisella tee. Sori vaan.
- pissinynuhassa
kaaak thyi kaak thyi,ysk ysk köh köh,hätsiu hätsiu
- arvostelun kohde
Miehen varakkuus on tärkeä tekijä ja sen takia suurin osa profiileista karsiutuu pois heti ensi silmäyksellä.Miesten tulee ymmärtää tämä asia, samoin kuin naisten se, että miestä kiehtoo naisen kauneus. Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä, samoin kuin se että toiselle riittää miehen satojen tuhansien varakkuus, toiselle vasta miljoonaluokan omaisuus.
Miehen ulkonäkö on ihan sivuseikka. Bodaa tai ole bodaamatta, ei mitään merkitystä.Korkeakoulututkinto auttaa jos samalla on kerryttänyt varallisuutta. Ammattikoulututkinto...sillä ei pitkälle pötki vaikka olisi varakas.
Loppujen lopuksi jokainen kai hakee kaltaistaan seuraa, vaistoamme luonnollisesti kuka on ns.vertaisemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4822421Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211531Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351270- 261240
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113