Juu elikkä meillä on tommonen anvian langaton modeemi johon pitäs nat tyyppi vaihtaa että ps3:N pelien online player toimis ynnä muuta :D en tiedä tosta modeemista mitää koska en elektroniikkaan nii viel oo perehtyny :D mutta kuinka ton nat tyypin voi vaihtaa ja olen jo etsinyt tietoa mutta ei ole löytynyt.. ja toivottavasti joku osaa näilllä tiedoilla auttaa..
NAT tyypin vaihto yms
tietämätön
2
948
Vastaukset
- tietoliikenneasentaj
Tarkkaa ohjetta näillä tiedoilla ei voi antaa, mutta sinun täytyisi jotenkin päästä modeemin hallintaan kiinni ja vaihtaa se nattaavasta siltaavaksi (bridge).
- Fili the guineapig
Mitä pirua se mistä mä oon lukenu ni sun pitää kattoo joku PS3 ip ja joku ensisijainen dns ja oletusreitti jne. Mä kerron mihin asti oon päässyt
Avaa PS3 konsoli -> asetukset kelaa alas päin ja etsi verkkoasetukset avaa se ja ota sieltä internet-yhteyden asetukset
Sitte kirjotat niitä tietoja jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697