Onkohan Columbo saanut yhtään materiaalia kirjaansa?

kirjeitä pliis

Toivottavasti toverit eivät ole unohtaneet itseään Columboa, vaan auttaisivat häntä tekemään loistavan kirjan.

" Tässä kohtaa keskittyminen on kuitenkin mainitsemassani kirjaprojektissa. Mikäli omistat WinCapitaa käsittelevää materiaalia tai haluat kertoa omia kokemuksia, joko nimettömästi tai nimellä, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] "

31

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie en kehtaa, vaikka tiedän asioista hiton paljon enempi, kuin tavallinen forumilukija. Negatiivisyys columboa kohtaan johtuu siitä, että poplari aikoinaan väitti hömppä-blogissaan, että mulla on Uotia vastaan jotakin. Päinvastoin pidin Uotista ja pidän edelleenkin. Karin blogia lukiessani meillä näyttää olevan paljon yhteisiä intressejä mm. Kataisen mahdollisesta osallisuudesta kusetukseen.

Ja toisekseen, jos "avutuisin", niin en olisi enää puolueeton arvostelija poplarin kirjalle.

Ja mitaan ette voi...

• tsy65

Ja toisekseen, jos "avutuisin", niin en olisi enää puolueeton arvostelija poplarin kirjalle.

Mitä tuo tarkoittaa?

• Tarkoitit kait tuota kirjoitusvirhettä "avutuisin". No siitä puuttuu a-kirjain. Oma moka, oma moka myönnetään. En tiennytkään, että täällä ollaan nykyään noin tarkkana kirotusvihreistä. Asia kait tuli ymmärretyksi, vai?

Ja mitaan ette voi...

• Ei pilkun nusays
        RailiSuominen kirjoitti:

Tarkoitit kait tuota kirjoitusvirhettä "avutuisin". No siitä puuttuu a-kirjain. Oma moka, oma moka myönnetään. En tiennytkään, että täällä ollaan nykyään noin tarkkana kirotusvihreistä. Asia kait tuli ymmärretyksi, vai?

Ja mitaan ette voi...

Ei se vaan mihin avautuminen johtaisi?

• Ei pilkun nusays kirjoitti:

Ei se vaan mihin avautuminen johtaisi?

Mä joutuisin nöyrtymään ja tavallaan vetämään "oletuksiani" takasin päin. Taas toisaalta columbokin joutuisi myöntämään, että kaikki ei ole ollut siltä miltä näyttää.

Ja mitaan ette voi...

• Totuus kiinostaan
        RailiSuominen kirjoitti:

Mä joutuisin nöyrtymään ja tavallaan vetämään "oletuksiani" takasin päin. Taas toisaalta columbokin joutuisi myöntämään, että kaikki ei ole ollut siltä miltä näyttää.

Ja mitaan ette voi...

Mielenkiintosta. Kaikki tietää että Columbo on ollut sinisilmänen monissa asioissa mutta mitäs oletuksia sä olet tehny väärin? K Outin esittämässä Jykä asiassa vai?

• ei syytteitä
        Totuus kiinostaan kirjoitti:

Mielenkiintosta. Kaikki tietää että Columbo on ollut sinisilmänen monissa asioissa mutta mitäs oletuksia sä olet tehny väärin? K Outin esittämässä Jykä asiassa vai?

Jos oisin Columbo, ja tietäisin jotain huippupolitiikon WC- kierroksista, niin julkaisisin sen heti, enkä odottelisi, ainakin jos olen ollut itse mukana huijaamassa. Ai niin mutta ne todisteet.

• Totuus kiinostaan kirjoitti:

Ei siinä Uotin kertomassa Jyrki Kataisen mahdollisessa mukana olossa, vaan jossain muussa. Uotihan oli Handen eka juristi ja uskon, että hänellä tietoa asiasta on. Mutta, en ehkä syyllistäisi kaikkia sponsoreita niin rankasti, mitä olen harrastanut. Mutta huomatkaa sana "kaikkia". Osa sponsseista on toiminut täysin harkitusti ja todellä härskisti ja ainakaan mun mielestä niille ei ole reilu tuomio, että rahat vaan huijauksesta lähtee niiden oikeille omistajille. Kyllä monen huijarin kohdalla olisi oikeus ja kohtuus, että rahojen (mitä ei enää helpolla löydy) menettämisen lisäski häkki heilahtaisi oikein olan takaa.

Ja mitaan ette voi...

• Shahov

Pian alkaa herra Columbolla olla kiire sillä pikkulinnut ovat kertoneet, että muuallakin on kirjaa suunnitteilla Wincapitan noususta ja tuhosta. Toki oikeudenkäynnit ovat pahasti vaiheessa vielä pitkään, mutta eiköhän tässäkin tapauksessa ensinmäisenä markkinoille ehättänyt kirja/ dokkari korjaa suurimman potin.

Kirjalla tarkoitan ihan sellaista kustantamon kautta julkaistua opusta. Omakustanteet ja tupa-illoissa myytävät moniste pinkat ovat sitten toinen juttu.

Kirjakustantamoilla tosin saattaa olla hiukan suurempi kynnys julkaista tekstiä Kataisen mahdollisesta osallisuudesta Wincapitaan kuin "puolueettomalla" Columbolla tai muulla nimimerkin takaa kirjoittelevalta paljastelijalta.

Mutta mielenkiinnolla odotan kirjaa....

• Mikä nimi ?

Tuleeko kijan nimeksi "Suomen surkeimman pikkurikollisen wincapita toilailu" ?

• Kohta tuulee

Toivottavasti Columbo suorittaa kirjan markkinoinnin hyväksi havaitulla sponsorisysteemillä. Kirjaa saa suositella vain tuntemalleen lukijakanditaatille. Sponssi saa 20% kirjan myyntihinnasta ja sen jälkeen jäsen voi lukea kirjaa 24/7 tai (suositellusti) jättää kirjan Hannun luettavaksi. Kaikki kirjan markkinoinnissa käytettävä materiaali on ensin hyväksytettävä Columbolla, mitään omaa markkinointia ei sponssilla saa olla.

Kultajäsenille kirja maksaa 200 euroa, sisältäen Hannun ja Pitkäsen nimmarit. Hopeajäsenille hinta on 150 euroa, sisältäen Pitkäsen nimmarin. Pronssijäsenet saavat kirjan satkulla, ilman nimmareita. Erikoistilauksesta platina-tason jäsenet saavat kirjan jouluaattona Risto-pukin kädestä lahjapaperiin käärittynä vain 1000 euron hintaan.

• hyviä kirjoja

>Pian alkaa herra Columbolla olla kiire sillä pikkulinnut ovat kertoneet, että muuallakin on kirjaa suunnitteilla

Kerrankin olet kuunnellut oikeita pikkulintuja, sillä minäkin tiedän, että ainakin kahdelta jäseneltä on kirja valmistumassa, mutta odottavat oikeuden päätöksiä. Niin ja sitten tämä Columbon kirja, mutta siitä en tiedä miten laajasti se asioita käsittelee.
        Varmaankin Columbokin odottelee hovin päätökset ainakin?

Kyllä varmaankin kaikki nuo kirjat kaupaksi menevät ja muillekin, kuin ainoastaan jäsenille.

• En viitsisi elvistellä, vaatimaton kun olen. Voi olla, että muutkin laativat kirjaa Wincapitasta. Jollakin voi olla valmista tekstiä jo 136 sivua.

Kas näin se voisi alkaa:
      _____C_______
      Olin synkkä ja myrskyinen yö. Kaarlo U. tuijotti pipsimittarin värähtelevää neulaa Tuiran kaksiossaan. Wincapita oli tuplannut ja triplannut hänen 13.600 euron sijoituspanoksen ja voitot olisivat nostettavissa 3 kuukauden ja 13 päivän kuluttua, mutta se ei riitä. Kaarlo halusi enemmän. Hän halusi ratkaista valuuttakaupan salaisuudet ja rikastua ihan omatoimisesti, ei vain klubin taitavien treidaajien työn tuloksena.

Kaarlo oli aloittanut asian tutkimisen kolme päivää sitten. Hän lainaisi Tuiran sivukirjastosta kirjat ” Finonaccin luku ja muita ihmeitä” sekä ”Practice our English, part 2”. Kaarlo myös siirsi 1.000 euroa korkeakorkoiselta säästötililtään käyttötilille. Tämä yritys ei kariutuisi ainakaan käyttövarojen puutteeseen……..

• 542698
      • 562699

torstai, 15. maaliskuuta 2012

• exex excel
        562699 kirjoitti:

torstai, 15. maaliskuuta 2012

Miksi oi miksi, kukaan ei avusta Columboa. Lähetä todisteesi ja ruutukopiot Columbolle, vain siten saamme oikeutta itsellemme ja siten saamme viran omais rikollisten takavarikoimat rahamme takaisin.

Minä lähetin heti keväällä sen excel-taulukon, joka osoitti voittojeni kumuloitumisen.

• lätsä vedettynä syvä
        exex excel kirjoitti:

Miksi oi miksi, kukaan ei avusta Columboa. Lähetä todisteesi ja ruutukopiot Columbolle, vain siten saamme oikeutta itsellemme ja siten saamme viran omais rikollisten takavarikoimat rahamme takaisin.

Minä lähetin heti keväällä sen excel-taulukon, joka osoitti voittojeni kumuloitumisen.

--Minä lähetin heti keväällä sen excel-taulukon, joka osoitti voittojeni kumuloitumisen. -- "edellä kirjoittajan vitsi"

Hyvä,,,, näitähän tämä lumpoidi puollustaa, eikä tajua mistä rahat näihin on kähmitty, eipäkait kun katse harottaa, on hauskaa hupia touhu muitten rahoilla,
        eikait kukaan sisäisesti rikas kajoa näin röyhkeästi muitten rahoille, kuin nämä ja ilkeävät vielä tätä temppuaan puollustaa oikealliseksi kähminnäksi.

Mutta käytännössä, kaikki nämä tunnistaa, ovenraoista luikkijat.

• trallallaa ja lahoo
        exex excel kirjoitti:

Onkos tämä henkisesti köyhä itsesnsä paljastaja langoilla, mitä luulet noukkahan vedoillasi saavuttavan trallalnt ja laa lausunnoillasi, anas nyt jotain mitä susta lähtee langoille pölupilvi, kerro mietteitäsi vähäisistä kyvyistäsi, onkos eukkosi jo jättänyt ja sillein.

• trailaa hiipii yössä
        exex excel kirjoitti:

Epäilen jotta trallaalaa on selvästi työtä vieroksuva ja pienen osan tästä aa-ttkkoosta omaksununut nuori työtä vieroksuva ja vähän yhteiskuntaa ymmärtävävä juipero, jonka ei yksinkertaisesti tarvitse lika ämpäriä kantaa roskikseen, vaan sen voi suoraan tyhjätä ikkunasta luontoon mitään naisista ymmärtyäva kaiffari, joka kulkee pitkin takapihoja yöllä pimeässä --varjossa selkä seinäävasten hiipien, välillä hihkaisten ns. riemusra trallailaa ja sitten hiipuen jatkaa hiipimistään.

• trallaa entinen home
        lätsä vedettynä syvä kirjoitti:

--Minä lähetin heti keväällä sen excel-taulukon, joka osoitti voittojeni kumuloitumisen. -- "edellä kirjoittajan vitsi"

Hyvä,,,, näitähän tämä lumpoidi puollustaa, eikä tajua mistä rahat näihin on kähmitty, eipäkait kun katse harottaa, on hauskaa hupia touhu muitten rahoilla,
        eikait kukaan sisäisesti rikas kajoa näin röyhkeästi muitten rahoille, kuin nämä ja ilkeävät vielä tätä temppuaan puollustaa oikealliseksi kähminnäksi.

Mutta käytännössä, kaikki nämä tunnistaa, ovenraoista luikkijat.

Trallaalaa hippi jonka äitinsäkin jätti vaimosta punumattakaan, onko uusia keissejä näkyvissä tuohon tahtiin jota hoet, oletkos köyhä vai todella köyhä tuolta mieleltäs koska, kaikkihan me toisenme tunnemme, niinkuin sinäkin sunhan on kaikki sukulaiset jo hylänneet ja täällä esittelet tota pientä lyhyttä musaa, kuulles meiän lastenlapsetkin polkee taidoissan sun suohon joo tynkä.

• mistä tuulta piisaa

Ei ole muuten näitä saamapuolen miehiä ollut langoilla ollenkaan, jotta tämä kieroon katsoja voi hyvinkin esittäää omia vaatimuksia noista joita, jäivät jotain paitsi nii-nin saamatta lisää maneja niltä pyöritettäviltä, talutettavilta nousuun-uskovilta ja me kourniin kumartavilta hoopopilta.

• kuset sukassa ootell

ei viitsi ees suoraan sanoa, itekin kun on tyhmä ja tyhmemmistä tyhmin.

• lätsälakit pyhäpäivä

Tämä on niin naurettava homma ja silti nämä heput, jotka käänsivät kokevat sen oikeutetuksi, jotta missä piilee eikeuden taju tuossa nuo köyhät muitten rahoilla patsastelijat ilkeevä patsastella kartsoilla.,

missä on ilkeyden raja Suomessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• tralilaa naurattaa

Sanos nyt tralailaan veisaaja äitishylkäämä, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä, kun rahaa pyöräyttäneet meinaavat,-- jotta eivät saaneet tarpeeksi ja sitten nämä rahansa menettäneet,-- jotta missä heidän manit---kenenen taskussa niinkun tiiät homma meni,,--jotta jeesustelija lusupupötti kerro nyt mietteesi eläkä laula sitä loputonta virttäsi, johon äitisikin kyllästyi tralailaa mikä on totuus tralailaa.

• mättäät vastassa

Kirjahan tästä käänöstä kirjoitetaan aikanaan ja näitten rahansa menettäneiden puolesta, jotta mitä nämä kääntäjät tarvitsevat, kuin linaa ja linna konnunsuota kyntämään metreissä, --jotta eiköhän käytäntö opeta lapiohommat, mättäät perskeles.

• ei vankilaa eikäojaa

ei pelkoa, Konnunsuon vankila on lopetettu.

• dalailaan tiimi hyi

Ei kukaan muu, kun tämä laulaja dalailaa mainitse osallisuudesta vaikka muillakin on varmasti tietoa, jotta vähäosaisilla se on tällaista jotka kokevat tulleensa hylätyksi ja näinkin vähäpätöisissä asioissa.

• dalailaam huuhaa jut

Dala housu voisit tulla esiin, niin koetettaisiin järkeillä tuota tulevaisuuta ilman äiteetäs, kun olet noinkin viisas, voisinkos ottaa tätä nettiä avukseni koetuksessa ja lausuntojen annossani siehän tietysti kavallat minun heti kättelyssä, mutta minulla on kumminkin sellaista tietoa sinusta, jota et arvaakkaan, jotta asetutaankos viivalta.

• kyllä kirjoja piisop

Joo kuinkahan palion tämä kyösti puhu tltä meiän viliolta kerräykseen joita sitten ei ole kirjoissa eikä kansissa muutakuin heikossa muistissa, jotta näinhän sitä mentiin ja kirjoitellaan kirjoja heh saamapuolelta.

• mites se menikään

Kaikkihan tämän tuntee tämän äiteen hylkäämän, kun äitee meinas jottei tuo ole tullut sukuun ollenkaan, jottä täällä se sitten kontta ja ilmaisee tuntojaan koska kukakin kirjoittelee ja tämä rääpäles arvuuttelee onkos tämä tuo tai se ja sitä arvuutelua piisaapi, pari kertaa tämä superi on arvuuteluissaan sitten onnistunutkin, ja näinollen on joksikin suvussa noteetattu, mutta ei mihkään juttuihin kutsuta muutakuin silloin kun joudutaan aitaa pitämään pystyssä tämä on sellaiseen tunnolinen pesemättömissä housuissaan vaeltaja, joo ja tukankin naapurit kökällä siltä leikkaa, kun itse ei havannoi sitä teettää.

• Uusilta jäseniltä

Kirjan nimeksi voisi laittaa:

"Mitä sillä on väliä mistä rahat tulee, pääasia on, että sitä tulee"

Tämä lehtävä lausehan tuli kuuluisaksi, kun Hannu julkaisi syksyllä 2007 manifestin, jossa ilmoitti, ettei valuuttakauppaa käydä !
      Ponzzorit, tunkit, robluutit, viran omais rikolliset huusi mantraa joka paikassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      150
      1819
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1691
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      32
      1331
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1151
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1046
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      352
      974
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      849
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50