Melko laiton tappokapine, mutta kun en tahdo laittomasti ostaa niin teen sen itse. Onpahan joku hienompi kapistus josta makkaraa vois syödä :d
Kaareva tactical veitsi+piikikäs nyrkkirauta
4
1369
Vastaukset
- Emmtiä
Kanta hämeen öisillä nakkikioskeilla olis tuommonen varmaan tarpeen..
- Lelu toi on
Tosin "tavallinen mora" on tehokkaampi tappokone...
Tommonen useita kymmeniä senttejä pitkä ja lisäksi vielä piikikäs lelu kun on hankalampi kuljettaa ja hitaampi ottaa esiin...
Tosin onhan tommoinen tietysti rehvakkaampi esitellä muille pikkupojille... - heitä itse veiviä
Minä olen itse tykännyt kantaa mukanani tuollaista 1300 luvulta peräisin olevaa kalpaa... Koska terän pituus on 137 cm, niin sillä ylettyy melko pitkältäkin leikkaamaan vastaantulijalta pään tai käden irti.
ja koska tällä on painoa 8,6 kiloa, niin iskuun saa niin paljon voimaa että ei ole edes tuollaisesta kevyehköstä kevlar-kuituisesta liivistä mitään haittaa.
Tämä on todella kätevä vehje, ja suosittelisin aloittajaakin mieluummin tällaisen hankkimaan. - hilparimies
Tässä me ollaan kaverien kanssa lähdössä nakkikioskille viime talvena. Kioskilla jotkun vähän inisi meidän vaatteista ym. mutta sekin loppui lyhyeen.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/Porin_rykmentin_univormut.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886