Te, jotka suunnittelette teiniäiteyttä. Lukekaa tuo ensin ja miettikään sen jälkeen uudestaan.
http://www.iltalehti.fi/perhe/2012070415797720_pr.shtml
Ja katsokaahan hieman tuota äänestystä. 96 % vastaajista on sitä mieltä, että 16-vuotias on liian nuori äidiksi.
Teiniäideille hieman luettavaa
5
294
Vastaukset
16v on,vielä nuori ja ei ehkä olisi valmis äidiksi. Itse olen 21 ja perhettä yritetään perustaa ja ei silti kiirettä ole,vaikka en raskaaksi tulisikkaan,vielä hetkeen. On tehty se päätös,että lapsi tulee jos on tullakseen.
Se on niin sattumanvaraista, käykö vahinko.
- .
vahinko termiä ei ole. joskus vain hölmöyksissään unohtaa sen ehkäisyn ja sillä on seurauksensa. mutta ei se aina paha asia ole :)
- 19+9
Raskaaksi voi tulla vaikka käyttäisikin ehkäisyä ja aika harva teini suunnittelee raskautensa.
Ennen sitä hankittiin lapset teineinä... Ja aina niitä teiniäitejä on ollut, tuskin tulee muuttumaan.
Myöskin tuo artikkeli: "16-vuotiaana hän tulee uudelleen raskaaksi. Lyhyt vatsatauti sai nähtävästi aikaan sen, että ehkäisypillereiden vaikutukseen oli tullut notkahdus. Lapsen isä on sama, jonka kanssa hän on seurustellut 13-vuotiaasta asti. Sara ottaa selvää kaikista tuista, joita hän voi saada. Hän aikoo pärjätä lapsen kanssa. Hän on nuori, mutta nyt valmis äidiksi."
Mitä järkeä edes laittaa tämä tänne jos olet teiniäitejä vastaan?
Ja mitä väliä mitä muut ajattelevat?
En itse ole teiniäiti, enkä edes teini enää, joten turha perustella sillä minun mielipiteeni kun myöhemmin rupeatte kaatamaan paskaa niskaani.
- etwwt
Epäilen, että suurinosa teiniäideistä ei ole suunnitellut tulevansa äidiksi niin nuorena. Ehkäisy pettänyt tai sitten sitä ei vaan ole osattu käyttää oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266