USA, ONNEKSI OLKOON!!!!!!

Suomalainen hölmö

17

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdysvaltoja ei

      pitäisi olla edes olemassa...

      • Oikein hieno asia.

        Mutta niin se vain on.

        NL:n pitäisi olla olemassa, vaan sitä vaan ei ole.


    • mikael agrikola

      Yksi itsenäisyysjulistuksen allekirjoittajista on John Morton joka oli Marttisen sukua Suomesta. Eli Suomen sormenjälki löytyy allekirjoituksessa.

      • kiva juttu...

        Ja hiski lauloi jenkkien kunníaksi "vapauden kaihosta"...


    • Jenkeissä on

      mukavaa porukkaa, suosittelen käymään :)

      Mutta pysykää kaukana poliiseista, heillä
      ei ole huumorintajua :(

      Usa on hyvä maa, vaikka sen politiikka onkin
      aivan perseestä.

      • can u believe it?

      • USAn poliisi

        on ihan helvetin mukavaa porukkaa verrattuna Meksikon poliisiin.

        Tietenkään jenkkipoliisit ei tykkää punikeista yhtään, mutta punikkiluusereilla ei ole varaa matkustaa edes Venäjälle, joten se siitä.

        Eikä jenkkeihin pääse, jos on rikosrekisteri ja tämän palstan punikkiluusereitsa monella on, kalnipää-natsi-idiooteista puhumattakaan.


      • hastalavista..
        USAn poliisi kirjoitti:

        on ihan helvetin mukavaa porukkaa verrattuna Meksikon poliisiin.

        Tietenkään jenkkipoliisit ei tykkää punikeista yhtään, mutta punikkiluusereilla ei ole varaa matkustaa edes Venäjälle, joten se siitä.

        Eikä jenkkeihin pääse, jos on rikosrekisteri ja tämän palstan punikkiluusereitsa monella on, kalnipää-natsi-idiooteista puhumattakaan.

        Loikkasitko meksikon puolelta USA:han, sitähän siellä harrastetaan.
        Sitten kuulit että on maa joka elättää ja ottaa pakolaisia mielellään, tulit sitten suomeen.


      • No en
        hastalavista.. kirjoitti:

        Loikkasitko meksikon puolelta USA:han, sitähän siellä harrastetaan.
        Sitten kuulit että on maa joka elättää ja ottaa pakolaisia mielellään, tulit sitten suomeen.

        Käytiin ryyppäämässä ja rälläämässä Tijuanassa.

        Tuli vähän ongelmia.

        Oli suuri helpotus päästä USAn puolelle, sivilisaation pariin...


      • Poliisilla ei huumorintajua, mikä yllätys.

        Eikö se ole yleismaailmallinen pääsyvaatimus, että ei näe missään huumoria, ei varsinkaan omissa töppäyksissään.


      • pesäeinari
        No en kirjoitti:

        Käytiin ryyppäämässä ja rälläämässä Tijuanassa.

        Tuli vähän ongelmia.

        Oli suuri helpotus päästä USAn puolelle, sivilisaation pariin...

        Liian suuri koukkunenä?


    • Natiivi SUomalainen

      Jenkkeihin ei ole asiaa kenelläkään joka haluaa käyttää käteistä, jokaisesta muoviläpyskällä tehdystä ostosta menee aina summa jenkkeihin, joten on väärin että osalta meistä on kielto siihen terroristivaltioon. Mikäli maa olisi vielä perustuslakinsa asialla, niin se ei meitä estäisi sinne menemästä.

      • OMG OMG

        Ei uskoisi, että tämän tasoisia apukoululaisia edes tällä palstalla:)

        Muoviläpysköistä sinä...VITUN LUUSERI-...et tiedä yhtään mitään,'

        Hoi polloi...


    • Historia,kertoo!!

      Eikös USA.vienyt maat alkuperäisomistajilta intiaaneilta,aseenvoimalla!!

      • Hoono historian-

        taito.

        Nyt on hapsuviikseltä jäänyt kyllä historian opinnot aivan kesken;)

        Intiaaneilta maat vei englantilaiset, ranskalaiset, hollantilaiset etc.ELI NYKYISET YHDYSVALTALAISET.

        Eikö hävetä olla noin tyhmä?


      • voi ressukkaa...

        eihän intiaanit olleet mitään alkuperäisiä asukkaita, vaan ainoastaan historian saatossa voitolle päässyt heimo iänkaikkisessa sodassa voittajasta.. intiaanit ovat aina keränneet päänahkoja....


      • Päänahkojen
        voi ressukkaa... kirjoitti:

        eihän intiaanit olleet mitään alkuperäisiä asukkaita, vaan ainoastaan historian saatossa voitolle päässyt heimo iänkaikkisessa sodassa voittajasta.. intiaanit ovat aina keränneet päänahkoja....

        keräämisen aloittivat valkoiset, jotka keräsivät intiaanien päänahkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe