Join unessa myrkkymaljan ja kuolin

J.L.P. -78

Näin joitakin aikoja sitten erikoista unta, jossa minun piti juoda myrkkyä. Olin siis samassa tilanteessa kuin antiikin Kreikan filosofi Sokrates.
Uni alkoi siten, että olin muka jossakin vankilan sellissä. Siellä oli myös ystäviäni sekä univormupukuinen mies, joka oli ikään kuin vanginvartija. Vartija sanoi, että minun pitäisi juoda tappavaa myrkkyä, mutta hän kysyi myös haluaisinko peseytyä. Sanoin haluavani ja niin menin sellin yhteydessä olevaan pesuhuoneeseen, jossa peseydyin, kuivasin itseni ja kiedoin pyyhkeen vyötäisilleni.
Palattuani selliin vanginvartija ojensi minulle lasin, jossa oli vaaleaa nestettä ja käski juoda sen. Jostain syystä en tuntenut minkäänlaista pelkoa ja join myrkyn. Se maistui makealta. Vartija käski minun kävellä huoneessa edestakaisin kunnes myrkky vaikuttaisi. Pian huomasin miten jalkani muuttuivat raskaiksi ja asetuin selin makuulle sellissä olevalle vuoteelle. Vartija kosketteli jalkateriäni, nilkkojani, sääriäni ja reisiäni kysyen tunsinko mitään. En tuntenut mitään. Sellissä olevat ystäväni itkivät. Pyysin heitä järjestämään hautajaiseni ja he lupasivat.
Vartija nosti pyyhkeen ns. intiimien alueitteni päältä ja kosketteli vatsaani sanoen minun olevan kylmä jo vyötäisiä myöten. Samalla tunsin miten penikseni kohosi erektioon ja minulle tuli valtavan hyvä olo. Sanoin "hyvästi kaikki" ja sitten tunsin irtoavani ruumiistani. Lähdin rintakehän kolmiosta missä kylkiluut yhtyvät. Näin sitten ruumiini makaavan sängyllä alastomana. Penis edelleen erektiossa. Näin kuinka vanginvartija kuunteli sydäntäni stetoskoopilla, pudisteli päätään ja sulki auki jääneet silmäni ja suuni. Tämän jälkeen hän vielä taputti vatsaani ja sanoi, että "näin lihavassa miehessä riittää madoille pitkään syömistä". Minä kun sattumoisin olen pitkä ja hieman vatsakas mies. Tämän jälkeen heräsin ja huomasin olevani taas ruumiissani.

2

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea

      Unimaailmasi on hyvin kypsää ja valaistunutta. Unessa tiedät, että kehosi ja minäsi on vain väliaikainen puku, mutta sydämesi ja sielusi on ikuinen ja yhteinen.

    • Tässä unessa ihminen hyväksyy itsensä.

      Tämä on kaunis uni.

      Oikeutat kaikki tunteesi ja teet sen historiallisissa puitteissa. Ihastuttavaa.

      Moni pitää historian epäoikeudenmukaisimpana tuomiona Sokrateen saamaa kuolemantuomiota Ateenan nuorison villitsemisestä.

      Monet myös liittävät homoseksuaalisuuden antiikin Kreikkaan.

      Olet siis kokenut epäoikeudenmukaisuutta kohtelussasi.

      Unesi on seksuaalisuuteen liittyvä kuten useimmat miesten unet ovat.

      Unessasi haluat pitää tyylistäsi kiinni ja peseytyä. Koet uhrautuvasi rakkaidesi puolesta.

      Kuoleman ja orgasmin tunteet koetaan usein samanlaisina.

      Tyytyväisyyden tunne ei katkennut edes ajatukseen kuolemasta tai suhteen loppumisesta.

      Kaikki jatkuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe