KILPIKONNAT TÄRKEÄÄ LUKEKAA HETI!!!

Ice*Dog

Tää on mulle aika tärkeää koska äitini harkitsee kilpikonnan ottamista. Joten voisko joku kertoa miten sitä hoidetaan, ruuat, akvaarion sisustus tapa, hoito, ruokinta, tarviiko kilpikonnan häkki pestä milloin plus ne.

MOIDO.

9

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kit

Käy lukaisemassa läpi www.maakilpikonna.com sivut...

• heippa123

moi, mulla on koira ja en löydä sille mitään häkkiä niin voisitko vinkata vaikka linkin jos löytyis :) koiran rotu jackrussell :)

• KONNAFANI97

Hei, tietääks kukaan, mist erottaa vaippakilpikonnan sukupuolen? Mulla on kolme konnaa ja haluosin tietää...
      Ja koirahäkeistä luulisin löytyvän tietoa täältä
      http://www.koirahakki.com/
      Tai sit jostain koirakeskustelusta

• turtle WAX
    • KONNUUS

Aloittajalle: MITÄKÖHÄN kilpikonnaa äitisi on hankkimassa?? Tämä on erittäin oleellinen asia, ja aloituskysymyksessä jo tällaiset asiat pitäisi ilmoittaa.

Maakonnan ja vesikonnan hoito on totaalisesti erilaista; niiden olosuhteet ja ravinto poikkeavat toisistaan kuin yö ja päivä.

• Moikkelis koikkelis

Hei tietääkö joku että olisi tulossa nelivarvaskilpikonnia ja mistä päin?

• 69

Kazakstanista kasvattamoista tai Uzbekistanin vastaavista tai luonnosta kerättyjä nua taitavat olla , joita eläinkaupoissa on tarjolla...

• Empäosaaoikeinsanoo

Riippuu vähä konnasta... Ei ny mitää vaikeestihoidettavaa sisustusta kannata ottaa, koska esim. niitä kiviä ei oo kiva ruveta putsailee... En mä osaa oikee sanoo, ku kaikki on nii kilpparikohtaista, mitä tarvitaa :O Nettisivustoillakin _voidaan_ puhua mitä sattuu kilpikonnan hoidosta, samoin eläinkaupoissakin... Kannattaa lukee vähä jokapuolelta. Kannattaa päättää laji ensiks nii pääset kyselee kokeneilta, koska kilpikonnaa kantsii harkita pitkään ja lukea ensiks siitä. Ittekki idean jälkee etsin vielä vuoden, ennen kuin otin :O

• Eini3000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2135
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      335
      1343
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1285
    4. 157
      1188
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1011
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      868
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      809
    Aihe