Mies ei halua kuulua lapsen elämään millään tavalla

Odotan tällä hetkellä lasta, ja mies jonka kanssa olin seurustellun parisen kuukautta ei halua kuulua tulevan lapsen elämään millään tavalla. Sanoi että kun kerroin hänelle uutiset ja että aikoisin pitää lapsen, hänen tunteensa minua kohtaan kuihtuivat. Ottaa aika koville tollainen, varsinkin kun jouduin kauan odottamaan että edes puhumme asiasta kuin aikuiset. Onko ketään jolla samantyylisiä kokemuksia.. ?

4

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen291022

      On ja tiedän tarkkaan miltä susta tuntuu.. tossa on se huono puoli, että se voi ja luultavasti katuukin sitä myöhemmin.

      Joka tapauksessa kannatan lapsen pitämistä, olen itsekin nainen ja joutunut samaan tilanteeseen ja pitänyt lapsen vaikka mies päättikin pistää välit poikki heti kun sai tietää. Sain myöhemmin keskenmenon mutta tiedän että toimisin samalla tavalla jos tilanne tulisi eteeni uudelleen.

      Aluksi voi olla vaikeaa mutta kyllä se siitä helpottuu, kun lapsi syntyy et edes muista miestä vaan rakkaus lapseesi on paljon suurempaa. Mietin ainoastaan sitä kuinka paljon se mies menettää.

      Hänen tunteensa ei välttämättä ole kuihtuneet vaan pelko ja paniikki saavat miehet tuossa tilaneessa ihan sekaisin. Voi olla että palaa luoksesi vielä raskauden aikana tai myöhemmin, mutta haluatko ottaa häntä takaisin..?

    • ---

      Itsellänikin tapahtui täysin samoin, kuin sinulle.
      Vauva on yli puolivuotias, ja isä lähetti puolivuotispäivänä tekstarilla pusuja, muttei ole edes nähnyt lasta, omasta tahtomattomuudestaan siis.. Sääliksi käy.. Olen varma että hän ja kaikki muut noin tehneet katuvat myöhemmin.

    • kiitos paljon :)
      Tiedän, katuvat sitä myöhemmin, mutta onko se sitten oikein lasta kohtaan millään tavalla ?...

    • miltsuli

      Minulla kävi niin että mies halusi lapsen, mutta kun olin viikoilla 8, niin lähti menemään oikeastaan ilman mitään selitystä ja syytä ( tai niin ainakin luulin). Sitten sainkin tietää että oli seuraavana päivänä yhteisestä asunnostamme lähdettyään vinkunut jo exäänsä takaisin. Olen nyt jo viime metreillä raskaudessa, ja enemmän kuin onnellinen siitä etten ole kyseisen miehen kanssa ollut tekemisissä. Mies silloin eron alkuun ilmaisi ettei usko lapsen olevan hänen. Sitten ku tuli kyse elareista ja rahasta, hän sanoikin vaativansa yhteishuoltajuutta. No joka tapauksessa sitä hän ei ainakaan enään tule saamaan. Toivon vain että se ihminen pysyy pois elämästäni, lapsi on joutunut kärsimään miehen tempuista jo ennen kuin on edes syntynyt. aina se biologinen isä ei oo se paras vaihtoehto (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe