Odotan tällä hetkellä lasta, ja mies jonka kanssa olin seurustellun parisen kuukautta ei halua kuulua tulevan lapsen elämään millään tavalla. Sanoi että kun kerroin hänelle uutiset ja että aikoisin pitää lapsen, hänen tunteensa minua kohtaan kuihtuivat. Ottaa aika koville tollainen, varsinkin kun jouduin kauan odottamaan että edes puhumme asiasta kuin aikuiset. Onko ketään jolla samantyylisiä kokemuksia.. ?
Vastaukset 4
- nainen291022
On ja tiedän tarkkaan miltä susta tuntuu.. tossa on se huono puoli, että se voi ja luultavasti katuukin sitä myöhemmin.
Joka tapauksessa kannatan lapsen pitämistä, olen itsekin nainen ja joutunut samaan tilanteeseen ja pitänyt lapsen vaikka mies päättikin pistää välit poikki heti kun sai tietää. Sain myöhemmin keskenmenon mutta tiedän että toimisin samalla tavalla jos tilanne tulisi eteeni uudelleen.
Aluksi voi olla vaikeaa mutta kyllä se siitä helpottuu, kun lapsi syntyy et edes muista miestä vaan rakkaus lapseesi on paljon suurempaa. Mietin ainoastaan sitä kuinka paljon se mies menettää.
Hänen tunteensa ei välttämättä ole kuihtuneet vaan pelko ja paniikki saavat miehet tuossa tilaneessa ihan sekaisin. Voi olla että palaa luoksesi vielä raskauden aikana tai myöhemmin, mutta haluatko ottaa häntä takaisin..? - ---
Itsellänikin tapahtui täysin samoin, kuin sinulle.
Vauva on yli puolivuotias, ja isä lähetti puolivuotispäivänä tekstarilla pusuja, muttei ole edes nähnyt lasta, omasta tahtomattomuudestaan siis.. Sääliksi käy.. Olen varma että hän ja kaikki muut noin tehneet katuvat myöhemmin. kiitos paljon :)
Tiedän, katuvat sitä myöhemmin, mutta onko se sitten oikein lasta kohtaan millään tavalla ?...- miltsuli
Minulla kävi niin että mies halusi lapsen, mutta kun olin viikoilla 8, niin lähti menemään oikeastaan ilman mitään selitystä ja syytä ( tai niin ainakin luulin). Sitten sainkin tietää että oli seuraavana päivänä yhteisestä asunnostamme lähdettyään vinkunut jo exäänsä takaisin. Olen nyt jo viime metreillä raskaudessa, ja enemmän kuin onnellinen siitä etten ole kyseisen miehen kanssa ollut tekemisissä. Mies silloin eron alkuun ilmaisi ettei usko lapsen olevan hänen. Sitten ku tuli kyse elareista ja rahasta, hän sanoikin vaativansa yhteishuoltajuutta. No joka tapauksessa sitä hän ei ainakaan enään tule saamaan. Toivon vain että se ihminen pysyy pois elämästäni, lapsi on joutunut kärsimään miehen tempuista jo ennen kuin on edes syntynyt. aina se biologinen isä ei oo se paras vaihtoehto (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa37986Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää79865- 162852
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27748Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192680Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40633- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42566Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu116536On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12505- 39485
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6480- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457