Olen kuullut tällaisesta kasvista joka leviää helposti ja syö muut kasvit tiltään. Voisiko joku kertoa mikä tämä kasvi on, niin katsoisin netistä tietoa hävittämisestä. Kiitos.
Vaaleanpunaiset kukat (tappajakasvi)
8
207
Vastaukset
- hävitä...
Tarkoitat varmaan Jättibalsamia ?!
- sellanen myrtti
ihan kovalla peellä, vaan palsami, putkivarsi, ja ampuu siemeniään ympäriinsä. kova leviämään.. oon trimmeröinyt, ja myrkyttänyt, vaan nousee aina uudelleen, kun maa on siementä täynnä.
- voi mikähän se on
Valitettavasti en tarkoittanut palsamia. Kukka on hento, isokukkainen, n. 40 cm korkea.
- 2 + 14
Kyllä minä olen saanut palsamin hävitettyä. Olen kaivanut ne pois, ennen kuin ehtivät siementää. Ei ole näkynyt sen jälkeen.
- kuva kehiin
Laita nyt kuvaa, samannäköisiä kasveja on miljoona.
Minkälainen isokukkainen, pyöreä soikea kerrottu yksinkertainen ja lehdet ???? - muita en tiedä
- Erehdyin
vieraslajeja kirjoitti:
Aloittaja: pyydän tuhannesti anteeksi, olitte oikeassa palsamin kanssa.
Voihan nenä sen kukan kanssa. Ei muta kuin hävitykseen. Kiitos teille kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341493
Bus Fi Jaanalta onnistui kusetus
Bus Fi Jaana Bernadotte-Colangelo päätti hoitaa sitten Nykissä perheensä raha-asiat kerralla reilaan veronmaksajien ylen391450Voitko kertoa milloin tapasit
ihmisen, joka muutti elämäsi kulkua jollakin tavalla ja pääsitkö jo eteenpäin vai jäitkö jumiin? 🖤611254Joko kyllästyttää ?
Tämä nillitys siitä mitä palstalla saa ja ei saa tehdä? On jo niin vanha juttu rekatut vastaan anot. Aivan turhaa sha2231088- 811040
Kiuruveden pohjasakka.
Mitä ovatkaan taas saaneet aikaiseksi ja riehuneet, kun puskaradiossa kysellään . Tulisin opettamaan tavoille, mutta kun191022- 46975
Tuliko mies yllätyksenä
etten oo niin helppo ja kiltti, kuin ehkä luulit? Kiltti ja lempeä ulkokuori, mutta kuitenkin oma tahto :)67905- 57862
- 38837