Olen kuullut tällaisesta kasvista joka leviää helposti ja syö muut kasvit tiltään. Voisiko joku kertoa mikä tämä kasvi on, niin katsoisin netistä tietoa hävittämisestä. Kiitos.
Vaaleanpunaiset kukat (tappajakasvi)
8
374
Vastaukset
- hävitä...
Tarkoitat varmaan Jättibalsamia ?!
- sellanen myrtti
ihan kovalla peellä, vaan palsami, putkivarsi, ja ampuu siemeniään ympäriinsä. kova leviämään.. oon trimmeröinyt, ja myrkyttänyt, vaan nousee aina uudelleen, kun maa on siementä täynnä.
- voi mikähän se on
Valitettavasti en tarkoittanut palsamia. Kukka on hento, isokukkainen, n. 40 cm korkea.
- 2 + 14
Kyllä minä olen saanut palsamin hävitettyä. Olen kaivanut ne pois, ennen kuin ehtivät siementää. Ei ole näkynyt sen jälkeen.
- kuva kehiin
Laita nyt kuvaa, samannäköisiä kasveja on miljoona.
Minkälainen isokukkainen, pyöreä soikea kerrottu yksinkertainen ja lehdet ???? - muita en tiedä
- Erehdyin
vieraslajeja kirjoitti:
Aloittaja: pyydän tuhannesti anteeksi, olitte oikeassa palsamin kanssa.
Voihan nenä sen kukan kanssa. Ei muta kuin hävitykseen. Kiitos teille kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876