Onkohan tämä Sampo Pankin, eli Danske Bank, virallinen näkemys? Johtaja ainakin sanoo että
http://yle.fi/uutiset/asiantuntija_espanjan_lainatarve_saattaa_kasvaa/6194881
"Espanjan pyyntö oli enemmänkin kuin positiivinen asia. Se aiheuttaa varmasti epäsopua Euroopassa, jos Suomi rupeaa niuhottamaan jälleen kerran"
Ei taida olla suomalaisen veronmaksajan, sijoittajan tai tallettajan asialla?
Sampo Pankki? Suomi niuhottaa kun ei halua tukea Espanjaa?
3
167
Vastaukset
- epävirallinen Mp.
eikös tuo ole kaikkien asiantuntijoiden virallinen näkemys,
taas ensivuoden alusta pitää höylätä autoveroa, niin että suomalaiset joutuvat valitsemaan taas pienemmän auton tai maksamaa snykyisestä enemmän,
samoin on taas arvonlisäveron korotustarvetta ja pientä korotusta vois taas tehdä perintöverollekin,
näillä höyläyksillä taas vuosi selvitään.
Tottakai Kreikka Espania ottaa rahaa niin kauan kun annetaan,
sitten leikataan saatavia,näin se menee.- mikä pankki on ojass
ei ainakaan Osuuspankin, sen asiantuntija oli sitä mieltä että Suomen riskit lisääntyivät ja tuolle tielle ei olisi pitänyt mennä!
- en maksa perkele
Juuri luin tekstitv:ltä että Tanskan keskuspankki ja Danske Bank on vihjailleet että talletustilien koronmaksun sijaan asiakkaiden pitäisi maksaa pankille rahojen talletuksesta, ei siis mitään korkoa maksettaisi enää talletuksista.
Tämä jos tulee voimaan niin rahani lähtevät Danske Bankista = Sampopankista välittömästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828