Kermaprseiset audipojut kaahaa

Oikeasti varakas.

isin ja pankin lainaamilla autoillaan pitkin yötä kuvitellen vieläpä olevan aikuisia.
Mihin tämä maailma on mennyt? Kun ei omat rahat riitä niin itketään pankista lainoja tai äitiltä. Tämäkö on nyt sitä elvistelyä ?
Keräisitte ne rahanne oikeasti. Velkaisena eleleminen ei ole hauskaa.
Näitä egoilevia pullaposkia tässä kaupungissa riittää. Kannattaisi velliprseiden keskittyä oikeaan säästämiseen, kun ei se laina ole oikeaa omaa rahaa.
Eikä teillä sitä oikeasti edes ole.

Livenä nähtykin kun poju täyttää 18 ja isi tai pankki hoitaa auton pojulle. Sitten asutaan kuitenkin kerrostalossa.

Tosikermaprseet eivät edes kerrostalossa viihdy, vaan aina löytyy joku kermaprsejumala joka hoitaa pojulle okt:n jossa poju voi elellä kuten lapsenakin, eikä tule itku puseroon kun kylmä maailma ei anna asioita ilmaiseksi.

Uli uli.

30

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtaa harmittaa

      ihan tosissaan????

    • moikka!

      Kävikö pikkupoikaa häiritsemään kun arvostelin vähän kovin sanoin?
      JA tiedoksi että ei sinänsä harmita yhtään vaan halusin vaan todeta
      miten asiat ovat :)

      • asia siis

        harmittaa.minkä sille sitte voi.


      • asian pointti!
        asia siis kirjoitti:

        harmittaa.minkä sille sitte voi.

        Jos arvostelee, niin ei aina kyseessä ole että harmittaisi.
        Myös muut ovat tyytyväisiä autoihinsa ja kykenevät saamaan ihan
        omillaan myös kalliimpia autoja, mutta se mitä amispojut niiden
        eteen tekevät on ainoastaan pappa betalar.

        se harmittaa.


    • Bkrdkekzok

      Voi kuinka makoista onkaan päästellä melkein uudella bemulla teidän karvahattu corolloiden ohi. Ei ne paljoo kule vaikka on kuinka niitä varten säästetty. XD

      • No mä vain stana

        Mulla on pihassa mersu ja audi,käteisellä uutena ostettu. Mun pojat ajaa niillä silloin kun en niitä itse tarvi. Miksi vitussa ne ei ajaisi uudella ja turvallisella autolla jos siihen on mahdollisuus ? Kai se nyt on selvää ettei armeijan päivärahoilla ostella kuin jotain peltoautoja. Miten voi joku olla niin katkera jos joku ajaa jollain autolla ? Hanki tollo sen fiatin lisäksi pikkusen omaa elämää niin ei vastaan tuleva audi pilaa sun päivääs. Tai mee viisastelemaan tonne kadulle suoraan sille audikuskille,tiedä vaikka se avartais sun elämääs.


      • vitun pellet
        No mä vain stana kirjoitti:

        Mulla on pihassa mersu ja audi,käteisellä uutena ostettu. Mun pojat ajaa niillä silloin kun en niitä itse tarvi. Miksi vitussa ne ei ajaisi uudella ja turvallisella autolla jos siihen on mahdollisuus ? Kai se nyt on selvää ettei armeijan päivärahoilla ostella kuin jotain peltoautoja. Miten voi joku olla niin katkera jos joku ajaa jollain autolla ? Hanki tollo sen fiatin lisäksi pikkusen omaa elämää niin ei vastaan tuleva audi pilaa sun päivääs. Tai mee viisastelemaan tonne kadulle suoraan sille audikuskille,tiedä vaikka se avartais sun elämääs.

        Vanhat kärttyset äijät avautuu kun rahaa ei ole ja eläkkeelle pitäs päästä ja noitten kirjotusten perusteella vituttaa niin ettei veri kierrä kun teinipojat tienaa enemmän ja ajaa hienoilla autoilla.. Voi vittu pitäisit huolen omista asioistasi ja katsastaisit sen läpimädän korollan ajallaan etkä narisisi täällä.. Itselläni on 3 kertaa kalliimpi auto kun mitä se sun korolla on uutena maksanut.. Ei penniäkään velkaa ja ihan ikiomilla rahoilla ostettu.. Ei taida katteellisen vanhan äijän umpiluupäähän mahtua että se parikymppinen amisluuseritollo voi ollakkin paremmassa työpaikassa kun sinä itse koskaan.. Osaa asiansa ja saa myös sen mukaista palkkaa.. Ps. Ettei vaan ois taas paperimiehet huutelemassa ainakin uhon määrästä, ja jutuista päätellen.


    • käteinen

      miksi pitää ottaa lainaa jos ostaa auton ?

    • velkapirssi?

      koska muuten ei saa kallista lelua

    • angst

      Mitäs vitun väliä sillä on, jos porukat kustantaa hienot autot tai amikset ostavat itse velaksi. Eihän ne velat tai autot sinun ole. Taidat vain kärsiä jostain imagon puutteesta kun pikku pojat ajaa samanlaista/hienompaa autoa kuin sinulla.
      Olet varmaan joskus itsekkin ollut samanikäinen.

      Itse ajelen ainakin mielummin halvalla ja vanhalla autolla kuin jollain uudella mersulla :D

    • Audi-ja Mersumies

      Menen nyt mersulla tohon keskustaan jäätelölle,tervetuloa seuraan joko tappelemaan tai juttelemaan vaikka autoista. Mese on musta E,itse tälläinen 50v ukko.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe